ساحل کوتا بالی ، یکی از بهترین سواحل بالی

منبع: تاپ تراول

4

1401/10/17

17:54


ساحل کوتا بالی در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با ساحل کوتا بالی ، یکی…

ساحل کوتا بالی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با ساحل کوتا بالی ، یکی از بهترین سواحل بالی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

ساحل کوتا بالی (Kuta Beach Bali) در بخش جنوبی جزیره و در روستای کلوراهان قرار دارد. این ساحل تا سال 1970 میلادی یک دهکده ماهیگیری بود که امروزه تبدیل به مقصد برتر گردشگران برای موج سوارى کردن شده است. ساحل کوتا بسیار طولانی و دیدنی بوده و بخش جنوبی آن روز ها و شب ها شلوغ و پر از جمعیت است. در این ساحل برای گردشگران موسیقی محلی بالی نواخته می شود.

منطقه توریستی کوتا ، مخصوص شنا کردن و موج سواری است و همچنین امکاناتی مانند قایق سواری و کایاک سواری (قایق یک نفره) و یا ورزش های آبی دیگر نیز در کوتا موجود است. در این منطقه قیمت ها نسبت به دیگر مکان های کشور کم تر است و توریست های بیشماری را جذب کرده است.

ساحل کوتا بالی

شهر کوتا (Kuta) که از ایام قدیم به خاطر ساحل سفید و طلایی رنگش معروف بوده، خط ساحلی آن از فرودگاه بین‌ المللی انگوراه رای ( Ngurah Rai International Airport ) شروع شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری پر بازدید بالی به حساب می آید، کوتا که در قدیم تنها یک روستای ماهیگیری بوده اما امروزه دارای رستوران، هتل و جاذبه‌های گردشگری بسیاری برای مسافران است. بعضی از جاذبه‌های گردشگردی کوتا را نباید به هیچ وجه از دست داد.

ساحل کوتا بالی

منطقه توریستی کوتا دارای چندین رستوران ساحلی است که تا آخر شب باز هستند، همچنین کافه هایی خیابان های اطراف آن قرار دارد که 24 ساعته هستند و مختص تفریحات و برنامه های شبانه بالی است و در اکثر فصل های سال در بالی غروب آفتاب تقریبا ساعت 6 عصر است و نیز اگر می خواهید از تک تک لحظه های سفرتان در اندونزی و همچنین برای در کمال آرامش شاد باشید و لذت ببرید ، از جاذبه های گردشگری بالی در منطقه توریستی کوتا دیدن کرده و کلی تجربیات دلچسب را به خود هدیه دهید.

ساحل کوتا بالی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو