پارک آبی واتربوم بالی ، سومین پارک آبی برتر دنیا

پارک آبی واتربوم بالی ، سومین پارک آبی برتر دنیا


منبع: تاپ تراول

5

1401/10/17

17:54


پارک آبی واتربوم بالی در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با پارک آبی واتربوم بالی…

پارک آبی واتربوم بالی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با پارک آبی واتربوم بالی در کشور اندونزی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

پارک آبی واتربوم بالی (Waterbom Bali) با ۳.۸ هکتار مساحت، در شهر کوتا قرار دارد و از آن به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌ها در بالی یاد می‌شود. با انواع مختلفی از جاذبه‌‌ها و وسایل بازی، این پارک آبی دارای استانداردهای امنیتی بین‌المللی است و مقصدی عالی برای تمامی سنین محسوب می‌شود. واتربوم بالی دارای بخش‌های مختلف از قبیل استخرهای بزرگ و کوچک، چندین نوع سرسره آبی، استخر و وسایل بازی مخصوص بچه‌ها و رستوران‌های مختلف است.

پارک آبی واتربوم بالی

پارک آبی واتربوم، پارکی مملوء از سرسره های هیجان انگیز آبی است که در تمام قاره ی آسیا بی نظیر هستند. در این پارک آبی برای هر دو دسته از افراد شامل طرفداران هیجان زیاد و دوستداران هیجان کم مواردی پیش بینی شده است. اگر از آن دسته افراد هستید که با هر کاری حس هیجان در وجودتان برانگیخته نمی شود و دلتان شور بیشتری می طلبد می توانید از سرسره های سقوط آزاد و سقوط پرشیب پارک واتربوم استفاده کنید و اگر هم جزء افرادی هستید که خیلی علاقه ای به کارهای به ظاهر خطرناک ندارید می توانید از موج سواری در واتربوم بالی لذت ببرید یا با عبور از رودخانه ی آرام از مناظر اطراف دیدن کنید.

پارک آبی واتربوم بالی

تمام سرسره ها و بازی های واتربوم طبق استانداردهای بالای جهانی ساخته شده و هیچ گونه خطر جدی امنیت گردشگران را تهدید نمی کند لذا با خیالی آسوده می توان از بالای هر سرسره خود را رها کرد و با صدای بلند فریاد شادی سر داد و مطمئن بود که هیچ اتفاق بدی در انتظار نیست. از طرفی آبی که در این پارک استفاده می شود با ترکیبی از نمک و کلر پاکسازی شده و به سلامت پوست انسان آسیب نمی رساند و البته محیط زیست را نیز آلوده نمی کند.

امکانات پارک آبی واتربوم بالی

پارک واتربوم بالی، نه تنها یکی از بهترین‌ها در بالی به حساب می‌آید، بلکه از جمله بهترین‌ها، در بین مشابهین خود در دنیا محسوب می‌شود. این پارک آبی سعی کرده است تا تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را، در یک محیط شاد و مدرن، برای گردشگران ایجاد کند. به همین دلیل از خدمات کارکنان گرفته، تا رستوران‌ها و سرسره‌ها، هیچ ایرادی در آن نمی‌توان پیدا کرد.

پارک آبی واتربوم بالی

رستوران

پارک آبی واتربوم بالی، دارای رستوران شیک با منو غذایی متنوعی است. قطعا در طول روز، گرسنگی و ضعف، به سراغ‌تان خواهد آمد. می‌توانید به این رستوران بروید و از بین غذاهای متنوعی که در منو غذایی قرار داده شده است، غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

سرسره های پارک آبی واتربوم

در مجموع 13 سرسره جالب و هیجان انگیز در پارک آبی واتربوم وجود دارد :

1) سرسره پایپ لاین | Pipeline 

در سرسره پیچ در پیچ و شفاف پایپ لاین، کل مسیر را با سرعت 60 کیلومتر در ساعت طی می کنید. ابتدا با استفاده از پله ها 20 متر بالا می روید و بعد باید خود را برای اوج هیجان آماده کنید! مسیر شفاف پایپ لاین این موقعیت را ایجاد می کند که در حین سر خوردن از دیدن مناظر اطراف لذت ببرید. مسیر پایپ لاین طولی 150 متری دارد که شما در طی 13 ثانیه آن را تجربه خواهید کرد. استفاده از این سرسره برای جوانان و کهنسالان ممکن است.

2) سرسره مار پیتون | Python

سرسره پیتون، سرسره ای با پیچ و دورهای تند و فراوان است که برای تجربه آن باید در تیوب هایی دایره ای بنشینید و بنابراین هیجان را در مسیر مارگونه این سرسره در کنار دوستان و خانواده خود خواهید چشید و در انتها به درون استخر پرتاب می شوید. بزرگ ترین بخش سرسره مار پیتون، قطری 6 متری دارد و درست قبل آن است که به استخر وارد شوید.

پارک آبی واتربوم بالی

3) سرسره افعی های سبز | Green Vipers

هیجان و سرعت را در این سرسره های سبز رنگ امتحان کنید. نقطه شروع سرسره های افعی سبز، 19.62 متر از زمین ارتفاع دارد و نسبت به سرسره پیشین جنگل، 6 متر بالاتر است.

  • 4)سرسره تند و درنده
  • 5)سرسره های فانتستیک
  • 6)سرسره بوآ
  • 7)سرسره های تودین ریسز
  • 8)رودخانه آرام
  • 9)سرسره سوپربل در پارک آبی واتربوم بالی
  • 10)سرسره کلیماکس
  • 11)سرسره پیج دوبله
  • 12)سرسره سقوط پرشیب 2
  • 13)سرسره بومرنگ

پارک آبی واتربوم بالی

فصل مناسب برای پار
ک آبی واتربوم بالی چه زمانی است؟

اگر دوست دارید در هوایی مساعد و وقتی مناسب، زمانی که ازدحام جمعیت به کمترین میزان خود می رسد، از پارک آبی واتربوم بالی بازدید کنید، زمانی بین ماه های مه تا سپتامبر را برای سفر به بالی و بازدید از این مکان برگزینید. ناگفته نماند که این مکان در ماه های جولای و آگوست (به خصوص در آخر هفته ها) بسیار شلوغ است.

چگونه به پارک آبی واتربوم بالی برویم؟

خوشبختانه این پارک در مکانی مناسب و در نزدیکی فرودگاه بین المللی بالی قرار گرفته است. اما در نظر داشته باشید که در روستای کوتا وسایل حمل و نقل عمومی مناسبی وجود ندارد و بهترین راه برای دسترسی به این مکان، استفاده از تاکسی سرویس یا اجاره خودرو است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو