دورهمی و خوشگذرانی در ویلاهای لوکس اطراف تهران

منبع: الو دکتر

4

1401/10/17

17:55


مناطق اطراف تهران یکی از بهترین مکان‌ها برای خروج از شهر و فاصله گرفتن از شلوغی و هیاهو هستند. مناطقی که علاوه‌بر طبیعت و چشم‌انداز زیبا، ویلاهای لوکس بسیاری نیز دارند. چقدر با ویلا‌های لاکچری تهران آشنا هستید؟ ویلا‌هایی که می‌توانند برای دورهمی و خوشگذرانی آخر هفته بهترین انتخاب باشند؛ مکان‌هایی که با اقامت در […]

مناطق اطراف تهران یکی از بهترین مکان‌ها برای خروج از شهر و فاصله گرفتن از شلوغی و هیاهو هستند. مناطقی که علاوه‌بر طبیعت و چشم‌انداز زیبا، ویلاهای لوکس بسیاری نیز دارند. چقدر با ویلا‌های لاکچری تهران آشنا هستید؟ ویلا‌هایی که می‌توانند برای دورهمی و خوشگذرانی آخر هفته بهترین انتخاب باشند؛ مکان‌هایی که با اقامت در آن‌ها حسابی خوش می‌گذرانید و خستگی را از تن می‌زداید. بنابراین تصور نکنید که تفریحات موجود در تهران تنها مختص مراکز گردشگری، شهربازی‌ها و پارک‌ها می‌شود، در ادامه ضمن معرفی مناطق اطراف تهران برای اجاره ویلاهای لوکس، برخی از امکانات این مکان‌ها را به همراه جاذبه‌های گردشگری اطرافشان بررسی می‌کنیم.

مناطق اطراف تهران برای خوشگذرانی و دورهمی

همان‌طور که می‌دانید تهران یکی از شهر‌های وسیع و پر‌تردد ایران است. شهری که روزانه پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می‌شود و در درون خودش نیز جابجایی‌های فراوانی دارد. اکثر پایتخت نشین‌ها ترجیح می دهند تا آخر هفته را در مناطق خوش آب و هوا سپری کنند، از شلوغی شهری دور باشند و برای هفته کاری جدید آماده شود. اما آیا همیشه امکان سفرهای طولانی وجود دارد؟ آیا همیشه می‌توان برای رفع خستگی یا دورهمی دوستانه راهی شمال و جنوب شد؟  مسلما خیر؛ پس چاره کار چیست؟

یکی از گزینه‌ها برای تفریح و خوشگذرانی آخر هفته و سفر کوتاه مدت، اجاره ویلاهای لوکس و زیبا در اطراف تهران است. این انتخاب چندین مزیت دارد که از این میان می‌توانیم به مواردی چون تجربه زندگی مجلل، جمع شدن با دوستان و خانواده و استفاده از امکاناتی چون استخر و هوای خوب اشاره کنیم. حالا شاید بپرسید که برای اقامت در ویلاهای لوکس تهران باید چه مناطقی را انتخاب کنیم؟

پاسخ این سوال ساده است، برای اجاره ویلا با هدف تفریح و خوشگذرانی شما انتخاب‌های متعددی پیش رو دارید، مکان‌هایی مانند لواسان، کردان، فشم، میگون، شمشک و دماوند از بهترین مناطق اطراف تهران برای اجاره ویلا هستند. اگر می‌خواهید بدانید که هر کدام از این مناطق چه ویژگی خاصی دارند به خواندن ادامه دهید.

کردان

اگر دوست دارید در کنار اقامت در ویلایی لوکس از دیدن دریاچه کردان، برج مقبره، پل بانوصحرا، سایت پروازی و دهکده تفریحی نیز لذت ببرید، اقامت در کردان را از دست ندهید. جایی که در کنار ویلاهای لوکس طبیعت بی‌نظیری دارد و می‌تواند متضمن اقامتی راحت و اوقاتی خوش برای مسافران باشد.

چیزی که باعث تمایز ویلاهای این منطقه با سایر مناطق تهران می‌شود طراحی، مصالح به‌کار رفته در ساختمان‌ها، متراژ و امکانات ویلا است. برخی از امکانات ویلاهای کردان عبارتند از: معماری اروپایی، پارکینگ و انباری، حیاط و باغ، استخر و جکوزی، سیستم تصفیه آب هوشمند، آلاچیق و باربیکیو و تراس مبله و شیک. برای اجاره ویلا اطراف تهران این لینک از سایت جاباما را ببینید.

برای اجاره ویلاهای لوکس و لاکچری در کردان می‌توانید به سراغ محله‌های تهراندشت، شهرک جهان ویلا، سرخاب و شهرک ویلایی کارینا، شهرک سهیلیه، شهرک زعفرانیه، شهرک افشاریه و طاووسیه بروید.

لواسان

یکی از مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران است که طبیعت بسیار زیبایی هم دارد. عبور رودخانه جاجرود و نزدیکی منطقه به کوه البرز، لواسان را به مکانی خاص تبدیل کرده است. در این منطقه ویلاها و اقامتگاه‌های بسیار زیبایی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید و یک آخر هفته خوب و جذاب را برای خود رقم بزنید. برخی از امکانات ویلاهای لواسان عبارتند از: نورگیری بسیار مناسب، استخر، باربیکیو، آلاچیق، حیاط باصفا، پارکینگ و سیستم صوتی

فشم

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌تواند انتخاب خوبی برای سپری کردن آخر هفته و خوشگذرانی باشد، منطقه فشم است. جایی که با آب و هوای مطبوع، طبیعت زیبا و مکان‌های گردشگری فراوان پذیرای مسافران می‌شود. بد نیست بدانید که با اقامت در ویلاهای لوکس فشم دسترسی بسیار خوبی به مناطقی چون آبشار لاوانژ آبشار لار محله، آبشار یخی آبنیک، دشت جانستون، باغ میوه فشم، رودخانه فشم، روستای ایگل و بسیاری مناطق گردشگری دیگر خواهید داشت. بنابراین اجاره ویلای فشم یک تیر و چند نشان است؛ هم می‌توانید اقامتی راحت و لوکس را تجربه نمایید هم حسابی طبیعت‌گردی کنید و لذت ببرید. امکانات ویلاهای فشم عبارتند از: چشم انداز زیبا و تماشایی، حیات سرسبز، مبلمان و سرویس خواب شیک، متراژ بالا، باربیکیو، سیستم صوتی و سیستم گرمایشی و خنک کننده مدرن

دماوند

یکی از معروف‌ترین و باصفاترین مناطق اطراف تهران دماوند است. جایی که علاوه‌بر قله رفیع و زیبایش جاذبه‌های طبیعی دیگری مانند چشمه اعلا، دریاچه تار، پیست اسکی آبعلی، دشت لار، برج شیخ شبلیژ آبشار تیزاب، غار رود افشان، حمام تاریخی، محله درویش، گل‌خندان و بسیاری موارد دیگر را در خود جای داده است. بنابراین اقامت در ویلاهای دماوند می‌تواند یک تور گردشگری و طبیعت‌گردی کامل باشد. بد نیست بدانید که اکثر اقامتگاه‌ها و ویلاهای دماوند استخر نیز دارند. پس باید خودتان را برای یک تعطیلات جذاب و به یاد ماندنی آماده کنید. برخی از امکانات این ویلاها عبارتند از: حیاط‌های بزرگ، استخر سرپوشیده، سرویس‌های بهداشتی مجهز و چشم انداز کوه

کوهسار

امکان ندارد کسی تهرانی باشد و نام کوهسار را نشنیده باشد. منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و زیبا که در شمال غرب پایتخت قرار گرفته و با مجموعه‌های تجاری و تفریحی فراوان پذیرای مسافران و گردشگران می‌شود. در باغ‌های کوهسار ویلا‌های لوکس و لاکچری بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشند. از امکانات این ویلاها می‌توانیم به مواردی چون استخر سرپوشیده، بیلیارد، سیستم صوتی، آلاچیق و باربیکیو، جکوزی و سیستم گرمایشی و خنک‌کننده اشاره کنیم.

مناطق اطراف تهران برای رزرو ویلا‌های لوکس، خوشگذرانی و سپری کردن آخر هفته‌ای شاد بسیار زیاد هستند و انتخاب‌های زیادی پیش رو دارید. علاوه‌بر موارد فوق مکان‌های زیر نیز می‌توانند انتخاب مناسبی برای اجاره ویلا در اطراف تهران باشند:

  • برغان
  • حصارک
  • چهارباغ
  • سهیلیه
  • طالقان

قیمت ویلاهای لوکس اطراف تهران

تا این‌جا برخی از مناطق تفریحی و خوش آب‌وهوای اطراف تهران را برای اجاره ویلا معرفی کردیم. حالا شاید این سوال در ذهنتان شکل بگیرد که قیمت اجاره این ویلاها چقدر هستند. برای پاسخ به این سوال جواب دقیقی وجود ندارد و معمولاً این قیمت متناسب با متراژ ویلا، موقعیت مکانی، امکانات موجود در آن و… متغیر و متفاوت می‌شود. اما برای این‌که بتوانید بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید و برنامه ریزی دقیقی برای سفر خود در نظر بگیرید، می‌توانید از برخی پلتفرم‌های آنلاین رزرو ویلا، اقامتگاه‌های لوکس اطراف تهران را مشاهده و بررسی کنید. با مراجعه به این وب‌سایت‌ها علاوه‌بر محدوده قیمتی با امکانات موجود در ویلا، مکان‌های تفریحی و گردشگری اطراف آن و قوانین و مقررات اقامتگاه آشنا می‌شوید. بنابراین می‌توانید سفری بدون دغدغه طرح ریزی نمایید.

اجاره ویلاهای لوکس و لاکچری در اطراف تهران

در این مطلب با برخی از مناطق ییلاقی و تفریحی اطراف تهران آشنا شدید. مناطقی که می‌توانند انتخابی بسیار خوب برای گذراندن آخر هفته و دورهمی‌های دوستانه باشند زیرا علاوه‌بر داشتن طبیعت بکر و هوای پاک، ویلاهای لوکس و اقامتگاه‌های مجهزی دارند که می‌توانند متضمن تعطیلاتی به‌یاد ماندنی باشند. با این وجود دیگر نیازی نیست به خاطر ناهماهنگی برنامه‌ها یا هزینه‌های گزاف قید سفر را بزنید. شما می‌توانید به همراه دوستان و خانواده‌تان برنامه‌هایی کوتاه مدت ترتیب دهید و با اقامت در ویلاهای لوکس اطراف تهران خاطراتی به یاد ماندنی را برای خود خلق نمایید. برای رزرو و پیدا‌کردن این مکان‌ها هم نگران نباشید؛ بسترهای رزرو آنلاین ویلا و وبسایت‌های اجاره اقامتگاه همیشه در کنار شما هستند. می‌توانید پیش از آغاز سفر مکان مورد نظرتان را پیدا کنید و با قیمتی مناسب نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو