در سال ۲۰۲۳ منتظر این بازی های آنلاین باشید

منبع: الو دکتر

4

1401/10/17

17:55


گاهی لازم است ذهن خود را آرام کنید و کمی بازی کنید تا کمی به آرامش فکری و ذهنی برسید. انجام بازی های آنلاین می تواند روشی باشد که ذهن شما را از روال یکنواخت و استرس محل کار دور کند. برخلاف بازی‌های رایانه‌ای، برای انجام بازی‌های مرورگر محور به رایانه مخصوص بازی نیاز ندارید. […]

در سال ۲۰۲۳ منتظر این بازی های آنلاین باشید

گاهی لازم است ذهن خود را آرام کنید و کمی بازی کنید تا کمی به آرامش فکری و ذهنی برسید. انجام بازی های آنلاین می تواند روشی باشد که ذهن شما را از روال یکنواخت و استرس محل کار دور کند. برخلاف بازی‌های رایانه‌ای، برای انجام بازی‌های مرورگر محور به رایانه مخصوص بازی نیاز ندارید. علاوه بر این، برای بازی به رایانه شخصی قدرتمند و با مشخصات بالا نیز نیاز ندارید زیرا اکثر این بازی های مرورگر آنلاین را می توان مستقیماً در هر مرورگری بازی کرد.

با توجه به این نکته، ممکن است برای اجرای برخی از بهترین بازی‌های آنلاین نیاز به نصب چند پلاگین و افزونه‌ها در مرورگر داشته باشید، و در این صورت کامپیوتر شما برای انجام بازی‌های رایگان آنلاین آماده می‌شود. اگر علاقه مند به انجام بازی های مرورگر هستید، گزینه های زیادی در دسترس است. با این حال، یافتن بهترین بازی هنوز کمی چالش برانگیز می باشد، به همین دلیل است که ما برخی از محبوب ترین و بهترین بازی های آنلاین را برای شما انتخاب کرده ایم. ما بازی‌های مرورگر چندنفره و تک‌نفره را در زیر برای شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

بازی انفجار

صنعت بازی آنلاین ایران کمی نسبت به دنیا متفاوت بوده و تنها یک نمونه از بازیهای مرورگر محور در طول تاریخ ارائه شده است. این بازی که به عنوان بازی انفجار مشهور است در سال ۱۳۹۶ و توسط برخی از بهترین برنامه نویسان داخلی نوشته شده و در کمتر از سه سال توانسته جایزه های بسیاری را به نام خود ثبت کند. بازی انفجار یکی از معدود بازیهای آنلاین می باشد  که بدون نیاز به سخت افزارهای قدرتمند قابل اجرا بوده و کاربران می توانند آن را در هر شرایطی دنبال کنند. اگر قصد دارید یک بازی مهیج را در تلفن همراه و یا کامپیوتر خود انجام دهید می توانید روی این لینک کلیک کنید.

 

slither.io

Slither.io یکی از بازی های بسیار قدیمی در صنعت بازی های رایانه ای است. اگر بازی مار را از گوشی های نوکیا در دهه گذشته به یاد بیاورید، به سرعت این بازی مرورگر آنلاین را درک خواهید کرد. به عنوان یک مار، باید نقطه های درخشان را بخورید، بلندتر شوید و از دست دشمنان فرار کنید. در این بازی شما می توانید پوست مار را سفارشی کنید. Slither.io یک بازی سرگرم‌کننده است که اگر از برنامه‌های شلوغ خود خسته شده‌اید، می‌توانید در هر زمان آن را بازی کنید.

 

Dark Orbit Reloaded

اگر به دنبال یک بازی آنلاین پر از ماجراجویی هستید، DarkOrbit باید اولین انتخاب شما باشد. در این بازی شما به عنوان کاپیتان کشتی فضایی عمل می کنید و در طول سفر خود در فضا چالش ها را پشت سر می گذارید. شما می توانید انتخاب کنید که به عنوان بازرگان یا دزدان دریایی فضایی به دلخواه خود بازی کنید. علاوه بر این، DarkOrbit Reloaded یک حالت چند نفره نیز دارد، بنابراین می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید.

 

The Wiki Game

ویکی پدیا فقط مقصدی برای کسب دانش در مورد موضوعات مختلف نیست. در ویکی پدیا هم می توانید بازی کنید. بازی ویکی یک بازی جالب است که در آن شما از یک صفحه خاص ویکی‌پدیا در مورد یک موضوع شروع می‌کنید و برای رسیدن به صفحه «مقصد» خود باید از طریق پیوندهای مختلف مسابقه دهید. شاید این یک بازی برای افراد نابغه مناسب باشد اما با این وجود، Wiki Game بازی سرگرم کننده است. اگر به بازی های کلمه ای و بازی های پازل علاقه دارید، مطمئناً بازی Wiki را دوست خواهید داشت.

Doom

Doom نیازی به معرفی ندارد. این یک بازی کلاسیک تیراندازی اول شخص است که 25 سال پیش منتشر شد. اکنون می توانید Doom را در مرورگر خود بازی کنید. برای انجام این بازی باید فلش پلیر را فعال کنید. اگر عاشق بازی های ویدیویی کلاسیک هستید، Doom یکی از بهترین بازی های مرورگر است که می توانید در زمان بیکاری خود بازی کنید. Doom آنلاین را می توان با استفاده از صفحه کلید و ماوس در هر مرورگری بازی کرد.

 

BrowserQuest

با BrowseQuest آنلاین به دنیای ماجراجویی قدم بگذارید. این یک بازی مرورگر سرگرم کننده است که در آن شما به عنوان شخصیتی بازی می کنید که برای کاوش در یک سرزمین ناشناخته و غارت گنجینه های آن حضور دارد. این بازی آنلاین دارای کنترل های آسان برای حرکت و پرش شخصیت است. همچنین می توانید از ماوس برای جابجایی کاراکتر به هر نقطه استفاده کنید. BrowseQuest یک بازی مرورگر چند نفره است که می‌توان آن را روی فایرفاکس، کروم، سافاری، دستگاه‌های iOS و فایرفاکس برای اندروید بازی کرد.

 

Linerider

Linerider یک بازی شبیه سازی آنلاین است که می توانید در مرورگر خود بازی کنید. برای انجام این بازی باید مهارت های خود را با کشیدن مسیری برای سوارکار به کار ببرید. Linerider بدون شک یکی از بهترین بازی های فلش است که می توانید پس از یک روز کاری پرمشغله برای تازه کردن ذهن خود بازی کنید. این بازی مرورگر را می توان با مراجعه وب سایتش در کروم و فایرفاکس بازی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو