بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران

منبع: الو دکتر

4

1401/10/17

17:55


امروزه عموم مردم به‌ویژه افرادی که به‌ظاهر پوست و جوانی خود اهمیت می‌دهند و در صدد لیفت کردن و سفت کردن پوستشان هستند از روش هایفو استفاده می‌کنند. روش هایفو از روش‌های بسیار معروفی است که امروزه تقاضا‌ها برای انجام‌دادن آن به‌شدت بالاست؛ بنابراین اگر شما هم قصد خرید این دستگاه را برای مجموعه خود […]

بهترین دستگاه هایفوتراپی در ایران

امروزه عموم مردم به‌ویژه افرادی که به‌ظاهر پوست و جوانی خود اهمیت می‌دهند و در صدد لیفت کردن و سفت کردن پوستشان هستند از روش هایفو استفاده می‌کنند. روش هایفو از روش‌های بسیار معروفی است که امروزه تقاضا‌ها برای انجام‌دادن آن به‌شدت بالاست؛ بنابراین اگر شما هم قصد خرید این دستگاه را برای مجموعه خود دارید باید قبل از هر چیزی با نکات خرید دستگاه هایفو به‌خوبی آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم بهترین مارک دستگاه هایفو را به شما معرفی کنیم تا به‌عنوان یک متخصص زیبایی یا مدیر یک کلینیک بهترین خرید را داشته باشید.

کاربرد‌های دستگاه هایفوتراپی چیست؟

دستگاه هایفوتراپی تنها منحصر به زیبایی و جوان‌سازی نیست. امروزه از این تکنولوژی جدید برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله درمان انواع سرطان‌ها و ازبین‌بردن تومور‌ها نیز استفاده می‌شود. یکی از رایج‌ترین کاربرد اصلی هایفو، جوان‌سازی و زیبایی پوست است. به همین دلیل اکثریت مردم طرف‌دار هایفوتراپی هستند.

برخی از مهم‌ترین کاربرد‌های هایفو عبارت‌اند از:

  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • لیفت و بالاکشیدن ابرو‌ها
  • برطرف‌کردن چین‌وچروک روی صورت و زیر گلو
  • رفع غبغب
  • جوان‌سازی و زیباسازی پوست
  • صاف کردن پوست
  • لیفت گردن
  • لاغری موضعی بدن
  • لیفت شکم و پهلو
  • رفع چین‌وچروک و سیاهی دور چشمان

جهت خرید یک دستگاه هایفو باکیفیت باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای خرید دستگاه هایفو باید به برخی نکات مهم توجه کنید. امروزه انواع و اقسام مختلفی از دستگاه‌های هایفو در بازار موجود هستند که افراد برای خرید آن‌ها باید بادقت بیشتری تصمیم‌گیری کنند، زیرا نه تنها دستگاه بی کیفیت به برند کلینیک شما آسیب می زند بلکه سلامت پوست مراجعه کنندگان را تهدید می کند و می‌تواند آسیب های جبران ناپذیر بسیاری را به بار بیاورد.

نکات مهم در خرید یک دستگاه هایفو کدام است :

·        دارابودن مجوز imed

هنگام خرید دستگاه هایفو باید دقت کنید دستگاه دارای مجوز imed باشد. در صورت نبود imed مدیر کلینیک جریمه خواهد شد. در حقیقت یکی از مهم‌ترین مجوز‌هایی که دستگاه‌های هایفو باید داشته باشند، مجوز imed (مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی) است.

در هایفوتراپی، هر لاین متشکل از چندین نقطه‌ای است که در یک راستا روی پوست زده می‌شوند. اگر این نقاط هم انرژی و در یک راستا روی پوست زده نشوند، صورت دچار عدم تقارن می‌شود که در این صورت بیمار یا زیباجو می‌تواند از کلینیک و مدیر آن شکایت کند. مجوز imed دقیقا این تضمین را می‌دهد که دستگاه این نقاط را هم فرکانس و در یک راستا روی بدن ایجاد می‌کند و دیگر نیاز نیست نگران باشید.

·        کارتریج مهم‌ترین بخش دستگاه هایفو

جهت خرید یک دستگاه هایفو باکیفیت باید به چه نکاتی توجه کرد؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک دستگاه هایفو کارتریج است. کارتریج در دستگاه هایفو وظیفه نفوذ امواج به لایه‌های پوست را دارد. کارتریج در دستگاه‌های هایفو یک قطعه مصرفی بوده و پس از هر بار استفاده و شات زدن از عمر مفیدش کاسته می‌شود. به همین دلیل شما هنگام خرید دستگاه برای کلینیک خود باید به این موضوع توجه کنید و از جایی دستگاه هایفو خود را خریداری کنید که عمر مفید کارتریج را تضمین می‌کند و در صورت نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن کارتریج جدید را به دست مشتری می‌رساند.

·        شات هر دستگاه نشانه کیفیت آن خواهد بود

هر شات از دستگاه‌های هایفو باید به‌صورت مرتب و یکنواخت با پوست برخورد کنند. در واقع هر شات باید در عمقی مناسب و مشخص از پوست نفوذ کنند؛ در غیر این صورت نتیجه دستگاه مطلوب نخواهد بود و فرد آسیب خواهد دید. دستگاه‌های ارزان‌قیمت چینی به همین علت مجوز imed دریافت نمی‌کنند و می‌توانند سلامت پوست زیباجو را به خطر بیندازند.

·        چرا باید در مرکز زیبایی خود دستگاه هایفو داشته باشید؟

دستگاه هایفو به نسبت سایر دستگاه‌ها چندین مزیت دارد که پزشکان و کلینیک‌داران می‌توانند از آن استفاده کنند. امروزه همه افراد در دنیا و ایران به دنبال زیبایی و جوان‌سازی پوست خود هستند به همین دلیل همیشه بهترین راه و به‌صرفه‌ترین راه را برای رسیدن به این اهداف انتخاب می‌کنند. به همین منظور اغلب افراد به دنبال هایفوتراپی هستند؛ بنابراین شما با خرید یک دستگاه هایفو می‌توانید تعداد مشتریان زیادی را جذب کنید. از طرفی هایفوتراپی برای کلینیک صرفه اقتصادی دارد، چرا که قیمت هر جلسه هایفوتراپی از 2 میلیون و 500 هزار تومان شروع می‌شود. علاوه بر این موضوع هر جلسه هایفو تقریبا حدود یک ساعت طول می‌کشد و هر کاربر سالی یک‌بار نیاز به درمان هایفو دارد.

برای کلینیک‌دارانی که به‌تازگی کلینیک خود را تأسیس و افتتاح کرده‌اند، برای شروع بهترین گزینه خرید دستگاه هایفو است. چرا که این دستگاه نسبت به دستگاه مو زائد قیمت مناسب‌تری دارد و بازگشت سرمایه اولیه آن سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

 

بهترین دستگاه هایفو را از کجا بخریم ؟

بهترین دستگاه هایفو را از کجا بخریم ؟

هر ساله نمایشگاه ها تجهیزات پزشکی بسیاری از جمله نمایشگاه ایران هلث ، نمایشگاه شیراز هلث و نمایشگاه رازی برای مطلع شدن پزشکان و سرمایه داران از آخرین تکنولوژی های تولید شده در این صنعت برگذار می‌شود  اما اگر فرصت شرکت در این نمایشگاه ها را از دست داده اید بهتر است بدانید برای خرید یک دستگاه هایفو مناسب و باکیفیت هر پزشک یا کلینیک‌داری نیاز به مشاوره دارد. قبل از خرید بهتر است با فروشندگان و شرکت‌های واردکننده این دستگاه مشاوره داشته باشید تا تمامی سؤالات خود را از صفر تا صد بپرسید. شرکت پرنیان گستر مشاوره تخصصی و رایگان برای راهنمایی هر چه بهتر پزشکان و سرمایه داران جهت تهیه دستگاه هایفو انجام می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید با مشاورین این شرکت در تماس باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو