نمایش فناوری‌های نوآورانه OLED ال‌جی دیسپلی

منبع: فوت و فن

3

1401/10/17

17:57


ال‌جی دیسپلی، مبتکر پیشرو در فناوری‌های نمایشگر در جهان، به تازگی اعلام کرد که در نمایشگاه CES 2023، از نمایشگرهای آینده‌نگر خود رونمایی خواهد کرد

ال‌جی دیسپلی، مبتکر پیشرو در فناوری‌های نمایشگر در جهان، به تازگی اعلام کرد که در نمایشگاه CES 2023، از نمایشگرهای آینده‌نگر خود رونمایی خواهد کرد؛ محصولاتی که نوآوری در زندگی روزمره به شمار می‌روند.

شرکت LG Display دو غرفه در مرکز همایش لاس وگاس (LVCC) راه اندازی خواهد کرد: یکی در سالن شمالی (غرفه اصلی) و دیگری در سالن غربی (نمایشگر خودرو).

غرفه اصلی این شرکت از این فرصت استفاده می‌کند تا فناوری‌های صفحه‌نمایش پیشرو در صنعت خود را که زندگی مردم را لذت‌بخش‌تر می‌کند، با موضوع  Always On  یا «همیشه روشن» به نمایش بگذارد. از سوی دیگر، ال‌جی دیسپلی تحت شعار «Advanced Mobility Lifestyle» اولین غرفه خود را که صرفاً به نسل بعدی نوآوری‌های نمایشگر خودرو اختصاص داده شده است افتتاح می‌کند، زیرا این شرکت در تلاش است تا بهترین تجربه حرکتی را از طریق محصولاتی از طیف پیشرفته‌ترین نمایشگرهای خودرو تا راهکارهای صوتی ارائه دهد.

ال‌جی دیسپلی قرار است تجارت Order-to-Order خود را با معرفی نمایشگرهای OLED کوچک تا متوسط و صفحه‌نمایش خودرو، از جمله نمایشگرهای OLED تاشو گسترش دهد؛ محصولاتی که از مرزهای محصول فراتر رفته و ابزار گسترده‌ای را پیشنهاد می‌کند که با سبک زندگی منحصربه‌فرد مشتریان سازگار است.

نمایشگر 17 اینچ OLED تاشو استفاده از لپ‌تاپ را در محیط‌های مختلف بهینه می‌کند، زیرا می‌تواند از نیمه تا شود و به یک تبلت یا مانیتور قابل حمل تبدیل شود. این نمایشگر OLED تاشو نوآورانه 17 اینچی تقریباً در نقطه تا شدن کاملاً بدون چروک است و به کاربران امکان می‌دهد از یک دستگاه به روش‌ها و اشکال مختلف لذت ببرند. این صفحه نمایش به فناوری‌های صفحه لمسی این شرکت مجهز شده و افراد را قادر می‌سازد از صفحه نمایش با قلم یا انگشتان خود استفاده کنند.

نمایشگر OLED تاشو 8 اینچی 360 درجه ال‌جی یک فناوری انقلابی است که با موفقیت دستگاه را قادر می‌سازد تا از هر دو راه برای استفاده بیشتر بهره ببرد، زیرا کاربران اکنون می‌توانند فرم‌های مختلف را بر اساس وظیفه خود انتخاب کنند. ساختار ماژول آن دوام را حتی زمانی که بیش از 200000 بار تا می‌شود تضمین می کند، در حالی که مکانیسم تاشوی خاص آن چین و چروک را در نواحی تاشو به حداقل می‌رساند.

این شرکت در تلاش است تا تجارت نمایشگر خودرو خود را گسترش دهد زیرا نشان دهنده یک موتور رشد قوی در آینده و مشارکت کننده کلیدی در تجارت Order-to-Order  است. ال‌جی دیسپلی طیف گسترده‌ای از نمایشگرهای انقلابی خودرو را با فناوری های اختصاصی کلیدی مانند LCD P-OLED و LTPS (سیلیکون پلی کریستالی با دمای پایین) معرفی خواهد کرد؛ نوآوری‌هایی که نمایشگرهای بزرگتر و با وضوح بالاتر و طراحی‌های متمایزتر و کاربردی‌تر را امکان پذیر می‌کنند.

صفحه نمایش 34 اینچی P-OLED LG Display، بزرگترین P-OLED خودرو در جهان، از ساختاری ارگونومیک استفاده می‌کند که به راننده به طور همزمان دید واضحی از داشبورد و سیستم ناوبری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پد کنترل 12.8 اینچی این شرکت با نام Center Fascia نیز در این غرفه معرفی خواهد شد.

نمایشگر Head-Up Display (HUD) مبتنی بر LTPS LCD این شرکت که حداکثر 5000 نیت را به دست می آورد، نیازهای راننده را برآورده کرده و در عین حال کیفیت تصویر برتر را حفظ می‌کند. نوآوری دیگر، پنل نمایش سه بعدی بدون عینک است که جلوه سه بعدی نمایشگر را با استفاده از فناوری پیشرفته ردیابی چشم به حداکثر می‌رساند تا سطحی از رضایت بصری را به بینندگان ارائه دهد که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو