بیوگرافی مانی رحمانی بازیگر نقش فرهاد سریال تمام رخ

بیوگرافی مانی رحمانی بازیگر نقش فرهاد سریال تمام رخ


منبع: آراس

3

1401/10/17

18:19


بیوگرافی مانی رحمانی

مانی رحمانی

مانی رحمانی متولد ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۳ است. او در تهران در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و از وقتی به ۴ سالگی رسید علاقه‌اش را به بازیگری نشان داد. مانی بازیگری است که با وجود سن کم تاکنون در بیش از ۲۰ سریال و فیلم سینمایی حضور داشته و توانسته خودش را به عنوان بازیگری کاربلد مطرح کند. اولین بار در سال ۱۳۸۶ با سریال روزگار قریب جلوی دوربین رفت.

مانی رحمانی

عکس مانی رحمانی در کنار پدر و مادرش

مانی رحمانی

جوادجوادی بچه مهندس دو

سریال بچه مهندس در سه فصل تولید و پخش شد که مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد جوادی را ایفا می کرد.

بازیگرانی که در سریال بچه مهندس به ایفای نقش پرداختند عبارتند از روزبه حصاری/ محمدرضا رهبری/ سیما تیرانداز /ساناز سعیدی / سوگل طهماسبی/ مریم خدارحمی/ مهشید جوادی / سیما خضر آبادی/ نفیسه روشن/ بهاره رهنما/ مهتاب جامی/ صحرا اسدالهی/ فرناز رهنما/ سهند جاهدی/ مانی رحمانی

مانی رحمانی

مانی رحمانی

فرهاد سریال تمام رخ

مجموعه تمام رخ به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی از شبکه سه سیما در حال پخش است.

نقش فرهاد با بازی مانی رحمانی در سریال تمام رخ پسری است که در خانه پدری بسیار ثروتمند زندگی می کند و پدرش ازدواج مجدد کرده است. او دوست دارد داروساز شود اما به مرور با واقعیت های زندگی اعضای خانواده اش روبه رو می شود.

بازیگران سریال تمام رخ عبارتند ازرحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده،احسان امانی، ویدا جوان ،نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی،مانی رحمانی ،کاظم هژیرآزادر،حمان باقریان،علیرام نورایی،شیدا یوسفی،مهوش صبرکن،وحید نفر،سوتلانا سوپیلنیاک،متین ستوده،سولماز حصاری،مهدیه نساج

مانی رحمانی

مانی شخصیتی مذهبی دارد و در مراسمات و جلسه های مذهبی حضور پیدا می کند.

مانی رحمانی

از آثار مهم مانی رحمانی می توان به بازیگری در سریال نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی محسوب می‌شود.

مانی رحمانی

مانی رحمانی

 

مانی رحمانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو