توالت فرنگی 500 میلیونی، مجهز به چراغ، اسپیکر و دستیار صوتی! 

منبع: ساعد نیوز

4

1401/10/17

18:20


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از گجت نیوز، ده ها سال قبل شاید توالت فرنگی هوشمند مفهومی بیشتر خنده دار بود، اما حالا به اقتضاء زمانه توالت ها هم متحول شده اند! Kohler Numi ۲.۰ نام توالت هوشمندی است که از دستیار هوشمند آمازون با نام الکسا، چراغ های LED و اسپیکر بهره می برد. این توالت که پیش تر طی نمایشگاه CES ۲۰۱۹ رسماً معرفی شده بود، ۱۱,۵۰۰ دلار قیمت دارد. با نرخ کنونی دلار در ایران، قیمت این توالت به ۴۶۰ میلیون تومان می رسد.

توالت فرنگی هوشمند Kohler Numi دقیقاً چه امکاناتی دارد؟

این توالت هوشمند از امکانات لوکس متعددی برخوردار است که امکان کنترل آن ها با ریموت دستی یا برنامه Kohler Konnect وجود دارد. از جمله این امکانات می توان به کاسه با قابلیت شستشوی عقب و جلو، کنترل دما و فشار، پاکسازی با نور فرابنفش و کاسه ای جهت به حداقل رساندن فضولات اشاره کرد. البته این پایان لیست قابلیت های این توالت نیست و نشیمن گرمکن، شستشو و بوگیری خودکار و خشک کننده هوا بقیه موارد لازم به ذکرند. Kohler Numi ۲.۰ ضمناً درب خودکار و سیفون پشتیبان اضطراری دارد.

تصویر

داخل توالت فرنگی هوشمند کوهلر نومی سیستم الکسا به کار رفته است تا فرد بتواند در حال استفاده از آن، از قابلیت های این دستیار هوشمند آمازون بهره بگیرد. این توالت حتی دیگر جای نگرانی بابت فراموشی بستن درب باقی نمی گذارد و درب آن به صورت خودکار باز و بسته می شود. در یک کلام باید گفت این محصول برای کسانی است که حتی می خواهند توالتشان مجهز به فناوری های روز باشد! توالت اسمارت Kohler Numi ۲.۰ به توزیع کنندگان عرضه شده است و طی چند روز آتی مستقیماً برای فروش به دست عموم می رسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو