25 مدل لباس مجلسی مشکی ترند سال

25 مدل لباس مجلسی مشکی ترند سال


منبع: مدیسه

7

1401/10/17

18:23


مدل لباس مجلسی مشکی یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین لباس‌هایی است که همچنان به روز بوده و طرفداران زیادی دارد.

25 مدل لباس مجلسی مشکی ترند سال

مدل لباس مجلسی مشکی یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین لباس‌هایی است که همچنان به روز بوده و طرفداران زیادی دارد. امروزه طراحان در صنعت مد و پوشاک از رنگ مشکی برای طراحی انواع لباس‌های مجلسی استفاده می‌کنند.

لباس مجلسی مشکی ساده انعطاف زیادی در بازار مد دارد که این امر باعث شده هر فرد با هر سلیقه‌ای طرفدار این سبک از لباس باشد. علاوه بر تنوع در مدل‌های آن، ست کردن کیف، کفش و هر نوع اکسسوری نیز با این لباس‌ها بسیار راحت است. در ادامه قصد داریم 25 مدل لباس مجلسی مشکی خاص و تک را مورد بررسی قرار دهیم.

لباس مجلسی ماکسی مشکی

ماکسی مجلسی مشکی.

لباس مجلسی مشکی پوشیده به صورت ماکسی، یکی از پرطرفدارترین سبک در لباس‌ها است که وجود طرح گل در آن باعث می‌شود استایلی به روز داشته باشید. این لباس گزینه مناسبی برای مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی است.

لباس مجلسی زنانه مدل راسته کرپ مشکی

لباس مشکی مدل کرپ.

این مدل لباس مجلسی مشکی در تمام فصل‌ها قابل استفاده است. لباس مذکور با طراحی ساده و آستین سه ربع زیبایی که دارد، بیشتر مناسب مراسم مهمانی است.

لباس مجلسی مشکی با یقه گرد

لباس مجلسی مشکی، یقه گرد.

این لباس زیبا با طرح ساده‌ای که دارد، هرگز از مد نمی‌افتد و تناسب اندام شما را زیباتر از همیشه جلوه می‌دهد. این مدل لباس زنانه شیک معمولا برای مجالس رسمی و نیمه رسمی بسیار مناسب خواهد بود.

لباس مجلسی مشکی زنانه فون

لباس مجلسی مشکی زنانه مدل فون.

این مدل لباس مجلسی مشکی پارچه کرپ کش دارد که با طرح ساده، تزئینات مروارید و آستین‎‌های بلند خود، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های لباس مجلسی محسوب می‌شود.

لیست قیمت انواع لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی زنانه راسته مشکی پولک‌دوزی

لباس مجلسی مشکی مدل راسته با پولک‌دوزی.

این لباس زیبا در همه فصول برای مجالس رسمی و نیمه رسمی کاربرد دارد. طرح ساده، اما در عین حال زیبای این لباس باعث شده که خانم‌های زیادی طرفدار آن شوند. پولک‌دوزی این لباس در قسمت پایین آن انجام شده است.

لباس مجلسی دانتل مشکی

لباس مجلسی مشکی دانتل.

این لباس مجلسی کوتاه مشکی به شکل توری زیبایی دوخته شده‌است که انتخابی مناسب برای مهمانی‌ها محسوب می‌شود.

لباس مجلسی زنانه مشکی ساتن

لباس زنانه ساتن مشکی.

خرید لباس مجلسی با جنس ساتن در عین سادگی زیبایی خاصی دارد. این لباس زیبا به دلیل تن‌خور راحتی که دارد بیشتر برای مهمانی‌های دورهمی مناسب است.

لباس مجلسی زنانه راسته ساده مشکی

 لباس مجلسی مشکی راسته.

یکی از پرطرفدارترین مدل لباس‌های مجلسی که از دیرباز تا کنون کاربرد دارد، لباس راسته ساده مشکی است. این لباس زیبا برای استفاده در هر مجلسی مناسب است. منگوله‌های پایین کار شده روی این لباس، باعث زیبایی بیشتر آن شده است.

مطالب دیدنی:  شیک ترین لباس‌های مجلسی پوشیده باحجاب ترند 1401

لباس مجلسی مشکی یقه ایستاده

لباس مشکی یقه ایستاده.

این لباس زیبا جنسی مشابه ریون دارد که بیشتر مناسب مهمانی‌های دورهمی است.

پیراهن مجلسی مشکی زنانه بلند کول

پیراهن مجلسی مشکی بلند کول.

این پیراهن زیبا جنس نسبتا ضخیمی دارد و می‌تواند با یک مدل کت مجلسی مشکی ست شود. با این حال امکان استفاده از آن در تمام فصول سال وجود دارد.

لباس مجلسی زنانه حریر مشکی

: لباس مجلسی حریر مشکی.

حریر مشکی یکی از پرطرفدارترین پارچه‌ها است و معمولا برای پارچه مجلسی استفاده می‌شود که کاربرد فراوانی برای دوخت انواع مدل لباس مجلسی مشکی دارد.

لباس مجلسی گیپور راسته زنانه مشکی

لباس مجلسی گیپور مشکی.

گیپور به دلیل طرح‌های متنوعی که دارد یکی از زیباترین و جدیدترین لباس‌های شب محسوب می‌شود. این لباس بسیار مناسب استفاده در مجالس عروسی است.

لباس مجلسی مشکی با پارچه پولکی

لباس مجلسی مشکی با پارچه پولکی.

این لباس در عین سادگی، زرق و برق خیره کننده‌ای دارد که ظاهری جذاب را برای شما به وجود می‌آورد. مدل کفش پاشنه بلند مجلسی مناسب از رنگ مشکی و طلایی برای استایل با این مدل بسیار جذاب خواهد شد.

لباس مجلسی خال‌دار با زمینه مشکی

لباس مجلسی خال‌دار با زمینه مشکی.

طرح خالخالی پارچه، یکی از طرح‌های قدیمی است که با گذشت زمان، همچنان طرفداران خود را دارد. این مدل لباس مجلسی مشکی انتخابی مناسب برای مهمانی‌ها محسوب می‌شود.

لباس مجلسی مشکی با بند روی شانه

لباس مجلسی مشکی با بند روی شانه.

این لباس مجلسی با دامن پفی که دارد به عنوان لباس مجلسی مشکی پفی است که طرفداران زیادی دارد. آستین‌های بندی روی شانه جذابیت خاصی به شما می‌بخشد.

مطالب دیدنی:  20 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

لباس کوتاه مجلسی با پارچه مخمل مشکی

لباس کوتاه مخملی مشکی.

لباس مخملی از قدیم کاربرد زیادی داشت که بیشتر در فصل‌های سرد قابل استفاده است. این لباس زیبا گزینه مناسبی برای مهمانی‌های ساده به شمار می‌آید.

لباس مجلسی مشکی کوتاه

لباس مجلسی مشکی کوتاه.

معمولا از لباس‌های ساده در مراسم رسمی استفاده می‌شود. این لباس زیبای زنانه انتخاب مناسبی برای شرکت در جلسات، گردهمایی‌ها و مصاحبه‌ها است.

لباس مشکی مجلسی کوکتل

لباس مجلسی مشکی کوکتل.

در این مدل لباس مجلسی مشکی از پولک در قسمت بالاتنه استفاده شده است که برای مجالس مهمانی و عروسی گزینه مناسبی خواهد بود.

لباس مجلسی مشکی با طرح برش

لباس مجلسی مشکی با طرح برش.

در قسمت پشت این لباس طرح برش وجود دارد که در زیباتر شدن فرم بدن کمک فراوانی می‌کند. این لباس زیبا بهترین انتخاب برای مهمانی‌ها و مجالس عروسی محسوب می‌شود.

مطالب دیدنی:  جدیدترین مدل های تونیک مجلسی زنانه

لباس مشکی مجلسی با یقه V

لباس مشکی مجلسی با یقه V

معمولا یقه V در لباس‌های مجلسی به خصوص در لباس‌ها با قد کوتاه، جلوه زیبایی دارد. این لباس مجلسی مشکی پفی، چین‌های زیبایی نیز دارد که آن را بسیار شیک و جذاب‌تر کرده است.

لباس مجلسی مشکی پشت باز

لباس مجلسی مشکی پشت باز.

این مدل لباس مجلسی مشکی، پشت باز است که اکثرا خانم‌های جوان آن را انتخاب می‌کنند. این نوع لباس‌ها معمولا برای شامی عاشقانه مناسب هستند.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس مجلسی کوتاه ترند سال

لباس مجلسی مشکی با آستین فانوسی

لباس مجلسی مشکی با آستین فانوسی.

یکی از به‌روزترین لباس‌های مجلسی، آستین فانوسی به شمار می‌آید که با برجسته کردن جزئیات آستین، زیبایی آن چندین برابر شده است. از کیف مجلسی مشکی برای استایل نیز می‌توانید استفاده کنید.

لباس مجلسی مشکی چسبان

لباس مجلسی مشکی چسبان.

معمولا لباس مشکی چسبان باعث می‌شود که بدن خوش فرم‌تر از قبل شود. انتخاب این لباس برای هر مهمانی مناسب است.

مدل لباس مجلسی مشکی پولک‌دار

لباس پولک‌دار مشکی.

در میان لباس‌های مشکی مدل لباس مجلسی مشکی پولک‌دار پر زرق و برق است. این نوع لباس‌ها برای مهمانی در شب بسیار مناسب است، چرا که در زیر نور چراغ‌ها در مهمانی جلوه آن چندین برابر خواهد شد.

لباس مجلسی شب با پارچه مشکی

لباس مجلسی شب.

خط نامتقارن موجود در پایین این لباس زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن بخشیده است. برای تزئین آن از مهره و توری استفاده شده است.

مطالب دیدنی:  با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است؟

انتخابی ساده در عین حال شیک

اگر علاقه زیادی به لباس مجلسی دارید، حتما در کمد لباس خود چند مدل لباس مجلسی مشکی دارید. با توجه به فرم بدن لباسی متناسب انتخاب کنید که بتواند در خوش‌فرم‌تر شدن اندام و زیبایی ظاهر شما کمک بسیاری کند.

در این مقاله 25 مدل از لباس‌های مجلسی مشکی را مورد بررسی قرار دادیم که بتوانید بعد از تماشای آن، نسبت به انتخابی دقیق و زیبا اقدام کنید.

 

منبع : stylesatlife

 

گوناگون مدل لباس مجلسی کیف کفش لباس مجلسی ماکسی مشکی لباس مجلسی زنانه مدل راسته کرپ مشکی لباس مجلسی مشکی با یقه گرد لباس مجلسی مشکی زنانه فون لباس مجلسی زنانه راسته مشکی پولک‌دوزی لباس مجلسی دانتل مشکی لباس مجلسی زنانه مشکی ساتن لباس مجلسی زنانه راسته ساده مشکی لباس مجلسی مشکی یقه ایستاده پیراهن مجلسی مشکی زنانه بلند کول لباس مجلسی زنانه حریر مشکی لباس مجلسی گیپور راسته زنانه مشکی لباس مجلسی مشکی با پارچه پولکی لباس مجلسی خال‌دار با زمینه مشکی لباس مجلسی مشکی با بند روی شانه لباس کوتاه مجلسی با پارچه مخمل مشکی لباس مجلسی مشکی کوتاه لباس مشکی مجلسی کوکتل لباس مجلسی مشکی با طرح برش لباس مشکی مجلسی با یقه V لباس مجلسی مشکی پشت باز لباس مجلسی مشکی با آستین فانوسی لباس مجلسی مشکی چسبان مدل لباس مجلسی مشکی پولک‌دار لباس مجلسی شب با پارچه مشکی انتخابی ساده در عین حال شیک لباس زنانه شیک لیست قیمت انواع لباس مجلسی زنانه لباس مجلسی کوتاه خرید لباس مجلسی شیک ترین لباس‌های مجلسی پوشیده باحجاب ترند 1401 مدل کت مجلسی پارچه مجلسی مدل کفش پاشنه بلند مجلسی دامن پفی 20 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ جدیدترین مدل های تونیک مجلسی زنانه 25 مدل لباس مجلسی کوتاه ترند سال کیف مجلسی مشکی با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است stylesatlife Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو