20 مدل لباس مجلسی مخمل ترند

20 مدل لباس مجلسی مخمل ترند


منبع: مدیسه

5

1401/10/17

18:23


لباس مجلسی مخمل نیز یکی از ترندهای مدل لباس مجلسی بوده که مدتی است افراد بسیاری را مجذوب خود ساخته

20 مدل لباس مجلسی مخمل ترند

لباس مجلسی مخمل نیز یکی از ترندهای مدل لباس مجلسی بوده که مدتی است افراد بسیاری را مجذوب خود ساخته و ما به هر مجلس عروسی یا تولدی که می‌رویم به احتمال زیاد افرادی را مشاهده خواهیم کرد که در استایل خود از لباس‌هایی با پارچه مخمل استفاده کرده‌اند. به همین خاطر است که پارچه‌های مخمل از گذشته تا به اکنون در موارد مختلفی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و طرفداران بسیاری نیز دارند.

پارچه‌های مخمل حتی ظرافت و لطافت لباس‌های پاییزی را به خاطرمان خواهند آورد و برای 6 ماه دوم سال بهترین گزینه محسوب می‌شود. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم که بهترین نمونه‌های مختلف از لباس‌های مجلسی تهیه شده با پارچه مخمل را گرد هم آوریم. پس اگر به دنبال ترندهای امسال هستید، حتما همراه ما باشید.

آیا لباس مجلسی با پارچه مخمل هنوز هم ترند است؟

صد در صد، این لباس‌های زیبا دوباره و از دهه 1990 میلادی به ما بازگشته‌اند و قصد ماندن در دنیای مد را نیز دارند. لباس مجلسی مخمل همه نگاه‌ها را به خود جذب کرده و با لطافتی که دارد، به همراه کفش پاشنه بلند، استایلی جذاب و ماندگار از شما به جا خواهد گذاشت. هم اکنون هیچ ترکیب دیگری نمی‌تواند زیباتر و در اوج‌تر از لباس‌های مخمل با کفش‌های پاشنه بلند باشد و در عین حال شما را به حال و هوای فیلم کازابلانکا نیز بازگرداند.

لباس مجلسی مخمل قرمز ترند سال 2022 بوده و به جرات می‌توان گفت که این لباس به همراه رژ لب قرمز،، موهای باز و گوشواره‌های بزرگ ترکیبی برنده برای مجالس رسمی مثل عروسی‌ها خواهد بود.

پس از این رنگ، محبوب ترین رنگ، آبی سورمه‌ای بوده و استایلی نفیس به شما می‌دهد. شما می‌توانید لباس مجلسی زنانه مخمل راسته سرمه‌ای را به همراه اکسسوری‌های پر زرق و برق استایل کرده و شگفت انگیز به نظر برسید.

مدل لباس مخمل مجلسی با رنگ سبز تیره نیز از مهم‌ترین ترندهای امسال بوده و مظهر ظرافت و زیبایی است. این لباس به شما ثابت می‌کند که خوش اندامی و داشتن استایلی خوب بدون توجه به گذر زمان و همیشه ماندگار است.

20 مدل لباس مخمل ترند

پارچه مخمل، پارچه‌ای فوق‌العاده برای فصل‌های پاییز و زمستان بوده که حتی برای فصل‌های بهار و تابستان نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه 20 لباس مجلسی مخمل که شما می‌توانید یه عنوان مدل لباسی عروسی استفاده کنید، آورده شده‌اند. از این پارچه‌ها حتی می‌توان در استایل‌های غیر رسمی نیز استفاده کرد و جای نگرانی نیست.

مدل مخمل یقه هفت چپ و راست

یک نمونه از پیراهن مخمل مدل چپ و راست

مدل لباس مجلسی کوتاه مخمل با طراحی چپ و راست همیشه در بین لباس‌های مجلسی طرفداران زیادی داشته‌اند و لباس‌های مخمل با این مدل نیز می‌تواند استایلی بی‌نظیر تلقی شود. رنگ مخمل سبز نیز که یکی از ترندهای امسال بوده و از هر جهت می‌تواند به داشتن استایلی درخشنده کمک کند.

مدل مخمل آستین بلند و کلوش

نمایی از یک نمونه پیراهن مخمل آستین بلند و کلوش

نمای دیگری از پیراهن مخمل آستین بلند و کلوش

مدل لباس مجلسی پوشیده مخمل با آستین‌های بلند مناسب افرادی است که به دنبال پیراهن‌های آستین‌دار و ترند هستند. مدل کلوش پایین تنه این لباس سبب جذابیت دو چندان آن خواهد شد و رنگ سبز آن نیز خیره‌کننده خواهد بود.

مدل آستین پفی سه ربع سورمه‌ای

نمونه‌ای از مدل پیراهن مخمل آستین پفی و سه ربع

نمای دیگری از مدل پیراهن مخمل آستین پفی و سه ربع

استفاده از کیف نقره‌ای به همراه پیراهن مخمل آستین پفی و سه ربع

آستین‌های پفی ممکن است با همه پارچه‌ها به جذابیت لباس مجلسی مخمل نباشند. شما می‌توانید این مدل لباس مجلسی بلند را به همراه کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز و کیف مجلسی نقره‌ای استایل کرده و همچون ستاره‌ای بدرخشید.

قیمت ترندهای لباس مجلسی زنانه

 

مدل یقه قایقی و بلند

نمونه‌ای از پیراهن مخمل با یقه قایقی

این مدل برای افرادی که دارای سرشانه‌های پهن هستند، مناسب نبوده و سایر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. همانطور که گفته شد، پیراهن مخمل یقه قایقی با رنگ سورمه‌ای استایلی نفیس به شما خواهد داد.

مدل یقه گرد بسته و بلند

نمونه‌ای از پیراهن یقه گرد بسته و بلند سورمه‌ای

این پیراهن استایلی سلطنتی به شما داده و به نوعی می‌توان گفت که مدل لباس مخمل لاکچری تلقی می‌شود که به همراه مدل مویی زیبا و رژ لبی قرمز جذابیت شما را چندین برابر می‌کند.

مدل یقه چپ و راست چاک دار

نمونه‌ای از پیراهن مخمل بلند چاک دار

برای افرادی که به دنبال پیراهن‌های بلند با چاک تا بالای زانو هستند، این لباس مخمل سبز روشن می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی باشد.

مدل کاملا بسته و آستین پفی

مدل لباس کاملا بسته و بلند مخمل سبز

اگر به دنبال لباس مجلسی کاملا بسته هستید، از این مدل زیبا و لطافت وصف نشدنی آن غافل نشوید. آستین‌های پفی این مدل سادگی ظاهرتان را از بین خواهند برد.

مدل لباس مجلسی مخمل پولکی

نمایی از لباس مجلسی با ترکیب پارچه مخمل و پولکی

نمایی تمام قد از لباس مجلسی با ترکیب پارچه مخمل و پولکی

شما می‌توانید به عنوان پارچه مجلسی، پارچه‌های لطیف مخمل را به همراه پار‌چه‌های پولکی ترکیب کرده و پیراهنی جذاب و شیک را برای مجالس عروسی و مهمانی خود داشته باشید. این مدل ترکیب پارچه هم اکنون یکی از ترندهای لباس‌ مجلسی محسوب می‌شود.

مطالب دیدنی:  با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است؟

مدل یقه قایق و کوتاه

نمونه‌ای از پیراهن مخمل با یقه قایقی

این مدل همانند مدل یقه قایقی بلند بوده، با این تفاوت که برای افرادی که به دنبال پیراهن‌های کوتاه هستند، مناسب خواهد بود.

مدل آستین مچ کلوش

نمونه‌ای از پیراهن مخمل سورمه‌ای با آستین مچ کلوش

این مدل لباس مجلسی مخمل جدید با دارا بودن آستین‌هایی که در ناحیه مچ کلوش هستند و رنگ زیبای سورمه‌ای از ترند‌های سال 2023 محسوب می‌شوند.

مدل بالاتنه کشی و یقه خشتی – دلبری

نمونه‌ای از پیراهن مدل بالاتنه کشی و یقه خشتی – دلبری

یقه این مدل لباس ترکیبی از دو مدل یقه جذاب به نام‌های خشتی و دلبری بوده که هر کدام یک از آن‌ها جزو جذاب‌ترین مدل‌های یقه محسوب شده و ترکیب آنان نیز صد در صد ایده آل خواهد بود. بالاتنه کشی این مدل برای افرادی که دارای بالاتنه کوچک هستند، مناسب خواهد بود.

مطالب دیدنی:  20 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

مدل یقه قایقی بسته و بلند

نمونه‌ای از لباس مخمل یقه قایقی بسته و بلند

اگر به دنبال لباس مخمل بلند پشت باز هستید، از این مدل زیبا غافل نشوید. مدل‌های یقه قایقی بسته می‌توانند گزینه مناسبی برای مدل‌های پشت باز بوده و با کفش‌های پاشنه بلند زیبا به نظر برسند.

مدل آستین حلقه‌ای

نمونه‌ای از پیراهن مخمل بلند با آستین حلقه‌ای

این مدل لباس مخمل را می‌توانید به همراه دستکش‌هایی هم رنگ با لباستان استایل کرده و از اکسسوری‌هایی نظیر گوشواره‌های زیبا نیز استفاده کنید. برای استایل نیز از کفش پاشنه بلند با تناژ رنگی قرمز و زرشکی استفاده کنید.

مطالب دیدنی:  10 ترند مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

مدل آستین گشاد و مچی

نمونه‌ای پیراهن مخمل با آستین گشاد و مچی

این مدل نیز برای افراد علاقه مند به مدل‌های بسته مناسب بوده و برای این که از سادگی خارج شود، می‌تواند با کمربند‌های زیبا و سایر اکسسوری‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

مدل پیراهن مخمل دم‌ماهی

نمونه‌ای از پیراهن مخمل دم‌ماهی

این مدل لباس جذاب با رنگ‌های قرمز و سبز ترند سال 2022 و کفش‌های پاشنه بلند، شما را تبدیل به جذاب‌ترین فرد در میان سایر مهمانان خواهد کرد.

مدل دو بنده و یقه دلبری

نمونه‌ای از مدل لباس مخمل دو بنده و یقه دلبری قرمز

اگر به دنبال مدل لباس مخمل دخترانه نوجوان هستید، از این مورد غافل نشوید. پایین تنه کلوش و یقه دلبری این لباس مجلسی قرمز استایلی شیک به شما خواهد داد.

مدل لباس مخمل مجلسی با پارچه ترک

نمونه‌ای از لباس مجلسی مخمل ترکیه

پارچه‌های ترک از باکیفیت‌ترین پارچه‌ها بوده و لباس مجلسی مخمل ترکیه نیز از پرطرفدارترین لباس مجلسی‌ها در بین خانم‌هاست. لباس‌ مجلسی دوخته شده از این جنس پارچه را می‌توانید چندین بار نیز استفاده کنید و کیفیت بی‌نظیر آن از بین نرود.

مدل لباس زنانه مخمل راسته سرمه‌ای

لباس مجلسی زنانه مخمل راسته سرمه‌ای مودو

این مدل لباس مجلسی بهترین گزینه برای مهمانی‌های دوستانه و تولدها بوده و شما می‌توانید با پوشیدن این لباس راحت و مجلسی خاطره‌ای دلنشین را تجربه کنید.

مدل لباس مخمل کشدوزی

نمونه‌ای از لباس مخمل کشدوزی شده

اگر دارای اندام باریک و کشیده‌ای هستید، مدل لباس مخمل کشدوزی می‌تواند گزینه خوبی برای شما محسوب شود، اما این لباس برای اندام‌های درشت مناسب نیست.

مطالب مرتبط :  10 نکته ضروری برای خرید لباس مجلسی

مدل لباس مخمل گلدوزی شده

نمونه‌ای از لباس مجلسی مخمل گلدوزی شده

لباس‌های گلدوزی سالیان سال است که در میان سایر لباس‌ها جایی برای خود باز کرده‌اند. این لباس‌ها به دلیل ظرافتی که دارند، دارای زیبایی غیرقابل وصف خواهند بود. پارچه مخمل نیز برای گلدوزی فوق‌العاده بوده و پیراهن مجلسی گلدوزی شده یکی از ترندهای امسال است.

 

منبع : stylesatlife

 

گوناگون لباس مجلسی مخمل مدل لباس مجلسی آیا لباس مجلسی با پارچه مخمل هنوز هم ترند است 20 مدل لباس مخمل ترند مدل مخمل یقه هفت چپ و راست مدل مخمل آستین بلند و کلوش مدل آستین پفی سه ربع سورمه‌ای مدل یقه قایقی و بلند مدل یقه گرد بسته و بلند مدل یقه چپ و راست چاک دار مدل کاملا بسته و آستین پفی مدل لباس مجلسی مخمل پولکی مدل یقه قایق و کوتاه مدل آستین مچ کلوش مدل بالاتنه کشی و یقه خشتی – دلبری مدل یقه قایقی بسته و بلند مدل آستین حلقه‌ای مدل آستین گشاد و مچی مدل پیراهن مخمل دم‌ماهی مدل دو بنده و یقه دلبری مدل لباس مخمل مجلسی با پارچه ترک مدل لباس زنانه مخمل راسته سرمه‌ای مدل لباس مخمل کشدوزی مدل لباس مخمل گلدوزی شده کفش پاشنه بلند رژ لب قرمز گوشواره لباس مجلسی زنانه مخمل راسته سرمه‌ای مدل لباسی عروسی کیف مجلسی قیمت ترندهای لباس مجلسی زنانه با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است 20 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ 10 ترند مدل کفش پاشنه بلند مجلسی 10 نکته ضروری برای خرید لباس مجلسی stylesatlife Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو