25 مدل لباس مجلسی قرمز شیک ترند

25 مدل لباس مجلسی قرمز شیک ترند


منبع: مدیسه

4

1401/10/17

18:23


شاید باور نکنید اما هیچ لباسی به اندازه مدل لباس مجلسی قرمز جذاب نیست. معمولا در کلکسیون لباس طراح‌های معروف

25 مدل لباس مجلسی قرمز شیک ترند

شاید باور نکنید اما هیچ لباسی به اندازه مدل لباس مجلسی قرمز جذاب نیست. معمولا در کلکسیون لباس طراح‌های معروف دنیای مد حتما یک لباس قرمز وجود داشته و همه افراد نیز ممکن است در کمد لباس‌هایشان این رنگ لباس را دارا باشند. ما در این مقاله 25 لباس قرمز ترند را که شما می‌توانید در مهمانی‌ها و مجالس خود بپوشید گرد هم آورده‌ایم.

رانو کلمن مدیر ارشد بازاریابی در Azazie می‌گوید که رنگ قرمز رنگی همه کاره بوده و در عین حال بسیار جذاب نیز است. استایل‌ها و سایه رنگ‌های بسیاری از این رنگ محبوب در بازار وجود داشته و دامنه انتخاب به هیچ وجه محدود نیست. از مدل لباس قرمز توری گرفته تا لباس‌های بلند. پیراهن‌هایی با انواع یقه‌های مختلف از قبیل دلبری، خشتی، قایقی و بسیاری از موارد دیگر.

ترکیب رنگ قرمز و مشکی جزو ترکیب‌هایی بوده که همیشه بدون نقص است. به همین سبب ما در ادامه 25 مدل لباس مجلسی قرمز را معرفی کرده‌ایم.

پیراهن مجلسی قرمز اسپانیایی

مدل پیراهن مجلسی قرمز اسپانیایی

مدل‌های اسپانیایی معمولا دارای پایین تنه‌های چین‌دار یک طرفه هستند و می‌توانند با کفش مجلسی قرمز و مشکی استایل شوند.

پیراهن مجلسی قرمز آستین بلند

مدل پیراهن مجلسی قرمز آستین بلند

این مدل لباس مجلسی قرمز برای افراد علاقه‌مند به لباس‌های آستین بلند مناسب بوده و شما می‌توانید با لاک‌های قرمز زیبا بر جذابیت آن بیافزایید. همچنین به دلیل کوتاه بودن این مدل، حتی می‌توانید از کفش زنانه پاشنه بلند مشکی گاگا و کفش‌های پاشنه بلند مشکی نیز استفاده کنید.

پیراهن مجلسی قرمز کوتاه و دو طبقه

مدل پیراهن مجلسی قرمز کوتاه و دو طبقه

اگر طرفدار استایل لولیتا هستید و به دنبال مدل لباس مجلسی قرمز کوتاه و عروسکی می‌گردید، این مورد یکی از بهترین گزینه‌هاست. به خصوص برای افرادی که دارای کمرهای باریک هستند.

مدل پیراهن قرمز مجلسی ساتن و بلند

مدل پیراهن قرمز مجلسی ساتن و بلند

برای افرادی که به دنبال مدل لباس مجلسی ساتن قرمز هستند، گزینه‌های بسیار زیادی وجود داشته که این مدل یکی از آن گزینه‌ها محسوب می‌شود.

قیمت ترندهای لباس مجلسی قرمز

 

مدل پیراهن قرمز مجلسی دکلته

مدل پیراهن قرمز مجلسی دکلته

مدل لباس مجلسی قرمز دکلته برای افرادی مناسب بوده که دارای شانه‌های بزرگی نیستند و بالاتنه مناسبی برای استایل این مدل لباس‌ها دارند.

مطالب دیدنی:  20 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

مدل لباس مجلسی زنانه فون کوتاه

نمونه‌ای از مدل لباس مجلسی زنانه فون کوتاه

این پیراهن دارای آستین‌های حلقه‌ای و جزییتاتی نظیر تکه دوزی گیپور در قسمت یقه بوده و از جنس کرپ تهیه شده است. این مدل لباس مجلسی کوتاه برای دختران جوان بسیار جذاب محسوب شده و قد آن 86 سانتی‌متر است.

مدل پیراهن مجلسی قرمز پفی

پیراهن مجلسی قرمز پفی

اگر می‌خواهید همه توجه‌ها را به سمت خود معطوف سازید، از این مدل لباس مجلسی بلند قرمز غافل نشوید. تزیینات به کار رفته در این لباس و چاک تا بالای زانو آن استایل شما را به استایلی سلطنتی تبدیل خواهد کرد.

مدل پیراهن مجلسی قرمز آستین کوتاه

پیراهن مجلسی قرمز آستین کوتاه

این مدل مخصوص ساده پسندانی بوده که به لباس‌های مجلسی پر زرق و برق علاقه‌ای نداشته و به دنبال استایلی ساده و در عین حال شیک هستند. برای تکمیل این استایل می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند نوک تیز مشکی استفاده کنید.

مدل پیراهن مجلسی قرمز یقه قایقی و هفت

مدل پیراهن مجلسی قرمز یقه قایقی و هفت

این مدل لباس مجلسی با ترکیب دو مدل یقه جذاب به نام‌های قایقی و هفتی طراحی شده است و برای افرادی که دارای سرشانه‌های کوچک هستند، مناسب خواهد بود.

مدل پیراهن قرمز مجلسی بلند و یقه هفت باز

مدل پیراهن قرمز مجلسی بلند و یقه هفت باز

اگر به دنبال لباس مجلسی قرمز بلند دخترانه که ترند امسال نیز است، می‌گردید، این مدل ساده و جذاب با آستین‌های سه ربع و یقه هفت می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد.

مدل پیراهن قرمز مجلسی یقه قایقی کوتاه

مدل پیراهن قرمز مجلسی یقه قایقی کوتاه با پارچه قواصی و آستین پفی

پیراهن قرمز یقه قایقی با تزیینات روی یقه

به طور کلی لباس مجلسی قرمز با یقه قایقی تنوع بسیار زیادی داشته و با انواع پارچه‌ها نظیر قواصی، کرپ و … می‌توانیم آنان را بدوزیم. در قسمت یقه این لباس‌ها با استفاده از تزییناتی نظیر خزهای قرمز می‌توانیم تغییراتی جذاب نیز به وجود آوریم.

مدل لباس مجلسی قرمز پوشیده

مدل پیراهن مجلسی قرمز پوشیده

از مدل پیراهن مجلسی قرمز پوشیده

برای افرادی که به دنبال لباس مجلسی پوشیده هستند، مدل‌های گوناگونی وجود داشته که دو مورد از آن‌ها در این مقاله آورده شده‌اند.

لباس مجلسی قرمز پوشیده با استفاده از پارچه ساتن و تزیینات زیبا روی یقه و آستین‌ها یکی از سنگین‌ترین لباس‌ها بوده که می‌تواند باعث درخشش شما شود. همچنین استفاده از پارچه‌های توری با آستر نیز گزینه دیگری برای داشتن استایلی شیک محسوب می‌شود.

مدل پیراهن مجلسی قرمز دنباله‌دار

پیراهن مجلسی قرمز دنباله دار

در هنگام پوشیدن لباس‌های دنباله دار بهتر است که از کفش‌های پاشنه بلند برای کشیده‌تر شدن استایلتان استفاده کنید. کفش‌های پاشنه بلند مشکی نیز مکمل خوبی برای لباس‌های قرمز خواهند بود.

مدل پیراهن مجلسی قرمز پولکی

پیراهن مجلسی قرمز پولکی

پارچه‌های پولکی نوعی پارچه مجلسی است که جزو انتخاب‌های اول در هنگام دوخت لباس‌های مجلسی بوده و استفاده از پارچه پولکی در لباس مجلسی قرمز نیز بسیار متداول است.

مدل پیراهن مجلسی قرمز گیپور

مدل پیراهن مجلسی قرمز گیپور

پیراهن مجلسی قرمز گیپور با آستر مشکی

مدل پیراهن مجلسی قرمز گیپور کلوش

پارچه‌های گیپور نیز همانند پارچه‌های پولکی برای دوخت لباس عروسی و مهمانی مناسب بوده و همچنان لباس مجلسی گیپور قرمز بلند نیز همچون سال‌های گذشته ترند است.

برای افرادی که به دنبال مدل لباس مجلسی قرمز و مشکی هستند، یکی از استایل‌های پیشنهادی ما به آنان، پوشیدن لباس‌های گیپور با آستر مشکی و کفش‌های پاشنه بلند مشکی خواهد بود.

مدل پیراهن مجلسی قرمز مخمل

پیراهن مجلسی قرمز مخمل کوتاه

پیراهن مجلسی قرمز مخمل بلند چاکدار

پیراهن مجلسی قرمز مخمل بلند یقه هفت

پیراهن‌های مخمل به خودی خود جزو ترندهای سال 2023 محسوب شده و لباس مجلسی قرمز مخمل نیز از ترندهای پرطرفدار امسال است. شما می‌توانید در استایل خود چه استایل پرپی باشد چه استایل اسمارت کژوال از پیراهن‌های قرمز مخمل بلند، کوتاه، دارای آستین‌های بلند و کوتاه و با انواع مدل‌های یقه استفاده کنید.

لباس مجلسی زنانه کوتاه آف شولدر قرمز ویچی

لباس مجلسی زنانه کوتاه آف شولدر قرمز ویچی

این مدل لباس مجلسی برای مهمانی‌‌های رسمی و نیمه رسمی از قبیل تولدهای دوستانه مناسب بوده و با پاپیون تزیینی که روی سرشانه خود دارد، دارای جذابیت زیادی خواهد بود.

پیراهن مجلسی قرمز گلدوزی

مدل لباس مجلسی گلدوزی شده

گلدوزی هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی سبب جذابیت بیش‌تر لباس مجلسی شده و همیشه ترند بوده است. در این لباس زنانه شیک پیشنهاد می شود برای استایل خود از فیشنت استفاده کنید.

لباس مجلسی زنانه حریر پلیسه قرمز آیلار

لباس مجلسی زنانه حریر پلیسه قرمز آیلار

این لباس مجلسی قرمز از پارچه حریر و پارچه لنین تهیه شده و دارای کمربندی بوده که سبب زیباتر شدن آن می‌شود. آستین‌های این مدل سرخود هستند و پوشیدن آن بسیار راحت خواهد بود.

پیراهن مجلسی قرمز سلطنتی

مدل پیراهن مجلسی قرمز سلطنتی

همان‌طور که از نام این لباس پیداست، این پیراهن حالتی سلطنتی داشته و شما با پوشیدن آن به ملکه‌ای زیبا تبدیل خواهید شد. دوخت این لباس زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

لباس مجلسی زنانه کرپ قرمز زیبو

لباس مجلسی زنانه کرپ قرمز زیبو

آستین‌های این لباس حلقه‌ای بوده و برای تمام فصول مناسب است. برای تسهیل پوشیدن، در پشت پیراهن زیپی قرار گرفته است. این مدل را می‌توانید در بین انواع استایل زنانه شیک سال 2022 بسیار دیده شده‌است.

لباس مجلسی زنانه کرپ قرمز درس ایگو

لباس مجلسی زنانه کرپ قرمز درس ایگو

این مدل لباس مجلسی زنانه از برند Dress ego برای مهمانی و دورهمی دوستانه مناسب بوده و ترند امسال نیز است. برای استایل بهتر است از یمدل کت مجلسی کرم رنگ استفاده کنید.

مطالب کاربردی :  25 مدل لباس مجلسی کوتاه ترند سال

لباس مجلسی زنانه کوتاه حریر قرمز درس ایگو

لباس مجلسی زنانه کوتاه حریر قرمز درس ایگو

این پیراهن ظاهری ساده و دلنشین داشته و در قسمت پایینی خود دارای پلیسه بوده که سبب جذابیت آن می‌شود. این نوع لباس برای دختران جوان که عاشق ترندهای مدل تونیک زنانه هستند انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود.

پیراهن مجلسی قرمز چرم

پیراهن قرمز مجلسی چرم

پارچه‌های چرم از پرطرفدارترین پارچه‌ها در دوخت لباس‌ها بوده و پیراهن مجلسی قرمز چرم نیز برای فصول پاییز و زمستان فوق العاده است. مدل بوت زنانه شیکی که کنار آن بتوانید بپوشید، بوت‌هایی با رنگ قهوه‌ای روشن است که به جذابیت شما خواهد افزود.

لباس مجلسی قرمز و مشکی

مدل لباس مجلسی قرمز و مشکی

رنگ‌های قرمز و مشکی همیشه درکنار یکدیگر ترکیبات زیبایی را خلق کرده‌اند و این امر در رابطه با لباس‌های مجلسی نیز صادق است.

 

منبع : pinterest

 

گوناگون پیراهن مجلسی قرمز اسپانیایی پیراهن مجلسی قرمز آستین بلند پیراهن مجلسی قرمز کوتاه و دو طبقه مدل پیراهن قرمز مجلسی ساتن و بلند مدل پیراهن قرمز مجلسی دکلته مدل لباس مجلسی زنانه فون کوتاه مدل پیراهن مجلسی قرمز پفی مدل پیراهن مجلسی قرمز آستین کوتاه مدل پیراهن مجلسی قرمز یقه قایقی و هفت مدل پیراهن قرمز مجلسی بلند و یقه هفت باز مدل پیراهن قرمز مجلسی یقه قایقی کوتاه مدل لباس مجلسی قرمز پوشیده مدل پیراهن مجلسی قرمز دنباله‌دار مدل پیراهن مجلسی قرمز پولکی مدل پیراهن مجلسی قرمز گیپور مدل پیراهن مجلسی قرمز مخمل لباس مجلسی زنانه کوتاه آف شولدر قرمز ویچی پیراهن مجلسی قرمز گلدوزی لباس مجلسی زنانه حریر پلیسه قرمز آیلار پیراهن مجلسی قرمز سلطنتی لباس مجلسی زنانه کرپ قرمز زیبو لباس مجلسی زنانه کرپ قرمز درس ایگو لباس مجلسی زنانه کوتاه حریر قرمز درس ایگو پیراهن مجلسی قرمز چرم لباس مجلسی قرمز و مشکی پیراهن مجلسی کفش مجلسی قرمز و مشکی کفش زنانه پاشنه بلند مشکی گاگا قیمت ترندهای لباس مجلسی قرمز 20 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ لباس زنانه شیک 25 مدل لباس مجلسی کوتاه ترند سال pinterest Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو