زن بیشترازکجاحال میکند؟ {13 نقطه حساس بدن زنان✔️}

منبع: همسرتایم

4

1401/10/17

18:26


زن بیشترازکجاحال میکند؟ علاوه برعشق و محبت و علاقه بین زن و شوهر که مهمترین عامل در لذت بردن جنسی بین زوج می باشد، درک بدن طرف…

زن بیشترازکجاحال میکند؟ {13 نقطه حساس بدن زنان✔️}

3/5 - (2 امتیاز)

زن بیشترازکجاحال میکند؟

علاوه برعشق و محبت و علاقه بین زن و شوهر که مهمترین عامل در لذت بردن جنسی بین زوج می باشد، درک بدن طرف مقابل و توجه به نیازها و خواسته های یکدیگر به شدت در لذت و ارضای جنسی بین زن و مرد موثر است. بسیاری این سوال را مطرح می کنند که زن بیشترازکجاحال میکند؟ و ما در ادامه به معرفی 13 عضو حساس بدن زن می پردازیم.

همچنین بخوانید:

چرا مردا از عقب خوششون میاد

ایا خوردن واژن ضرر دارد

 

برخی نقاط بدن زنان بسیار حساس است و با لمس و نوازش یا بوسیدن آن ، زنان به راحتی به حالت بر انگیختگی جنسی می رسند و در نتیجه رابطه لذت بخش تری را تجربه می کنند.

1- گردن:

گردن دارای پایانه های عصبی بسیاری است که آن را به یک ناحیه حساس تبدیل می کند و تحریک این قسمت از بدن سیگنال هایی را به سیستم گردش خون ارسال می کند که باعث افزایش جریان خون در بدن زن و در نتیجه بروز برانگیختگی جنسی می شود.

بنابراین، بوسیدن و نوازش این ناحیه برای ایجاد هیجان شدید جنسی کافی است که در تمام بدن زنان پخش می شود.

2- لب ها:

لب ها یکی از حساس ترین قسمت های بدن خانم ها هستند. جایی که معمولاً به حرکت بین بوسه‌های سبک و بین بوسه‌های عمیق تا زمانی که زن هیجان‌انگیز شود متوسل می‌شود.

همچنین لب ها اولین مرحله برای شروع یک عشقبازی است که می تواند به مراحل بعدی برسد.

3- ران و زانو :

قسمت های داخلی ران و پشت زانو دارای انتهای عصبی زیادی است که در صورت لمس در هنگام رابطه جنسی، آنها را به یکی از حساس ترین نقاط به خصوص برای خانم ها تبدیل می کند.

4- قسمت تحتانی شکم :

این منطقه یکی از مناطق هیجان انگیز جنسی زنان است و به این دلیل است که دارای پایانه های عصبی بسیاری است که به محض لمس آن باعث می شود که به سرعت برانگیختگی اتفاق بیفتد.

5- سینه ها :

هنگام لمس سینه، بدن زن هورمون اکسی توسین ترشح می کند که به آن “هورمون لذت” نیز می گویند و نوک سینه ها از حساس ترین مناطق تحریک جنسی در بدن او هستند.

لمس سینه و نوازش و یا بوسیدن آن باعث می شود زن به شدت تحریک شود.

6- واژن و کلیتوریس :

داخل واژن حاوی پایانه های عصبی است و تحریک عمیق آن منجر به افزایش ارگاسم می شود، از سوی دیگر، لبه بیرونی واژن در پاسخ به تحریک آن تمایل به لمس سبک دارد.

 

7- قسمت پایین کمر :

ماساژ سبک کمر زن قبل از شروع رابطه جنسی ممکن است برای دستیابی به برانگیختگی جنسی مفید باشد. نه تنها به این دلیل که این ناحیه دارای پایانه های عصبی بسیاری است، بلکه می تواند به آرامش لگن به عنوان مقدمه ای برای روابط جنسی کمک کند.

8- پوست سر:

ممکن است پوست سر اولین جایی نباشد که برانگیختگی یک زن به ذهن شما خطور می کند، اما ماساژ پوست سر ممکن است یکی از مواردی باشد که باعث تحریک می شود. زیرا هنگام ماساژ سر، اکسی توسین ترشح می شود، هورمونی که آرامش بدن را افزایش می دهد و لذت جنسی را افزایش می دهد.

و باید در نظر داشته باشید که روش های درست و غلطی برای ماساژ پوست سر وجود دارد، بنابراین باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • ماساژ طولانی با نوک انگشتان.
  •  برای ماساژ ملایم از ناخن های خود استفاده نکنید.
  • به ماساژ پوست سر تا انتهای گردن ادامه دهید.
  • همان را روی قسمتی از پوست سر، حتی پشت گوش استفاده کنید.

9. باسن:

باسن به عنوان یک عضو بسیار حساس در زنان می باشد. لمس کردن و نوازش کردن آن می تواند حس برانگیختگی شدیدی در هر زنی ایجاد کند. اما یادتان باشد سعی کنید لمس و نوازش را به آرامی پیش ببرید و اگر برای انجام رابطه مقعدی همسر شما مشکلی ندارد ، سعی کنید این کار را به آرامی انجام دهید تا آسیبی به بافت داخلی مقعد همسرتان وارد نشود.

 

10. پاها:

بخش بزرگی از اعصاب حسی مغز در پاها وجود دارد و واقعاً شهوت‌انگیز است و بسیاری از مردان از آن غافل می‌شوند، هرچند برای خانم‌ها بخش مهمی است. پس از لیسیدن، مکیدن یا حتی یک ماساژ سبک، یک پاسخ فیزیولوژیکی رخ می دهد و قسمت های حساس پا را تحریک می کند. هنگام لمس قسمت‌هایی از پا، امواج شادی ایجاد می‌شود و ماساژ به آرامی تنش ماهیچه‌ها را از بین می‌برد و به آرامش می‌رسد.

 

11. مچ دست:

مچ دست یکی از قسمت هایی است که زنان را تحریک می کند و مردان آن را نادیده می گیرند. می توانید قبل از شروع دخول مچ دستان همسرتان را به آرامی نوازش کنید و ببوسید.

 

 

12. پیشانی:

پیشانی بخش مهمی است و فقط بوسیدن تأثیر روانی به زن می دهد، زیرا بوسه بر پیشانی نشان دهنده لطافت، دقت و توجه شما به او است. وقتی نزدیک همسرتان هستید، پیشانی او را ببوسید زیرا این کار به او احساس اطمینان در مورد عشق شما را می دهد.

 

13- گوش:

علاوه بر کلمات هیجان انگیزی که می توان در گوش شریک زندگی زمزمه کرد، با توجه به اینکه یکی از حساس ترین قسمت های بدن زن به حساب می آید، می توان به پیش بازی با گوش نیز متوسل شد

 

 

نکته قابل توجه این است که نقاط حساس به هیجان جنسی از بدنی به بدن دیگر متفاوت است، بنابراین برای داشتن یک رابطه جنسی موفق و یک زندگی زناشویی شاد، لازم است آنها را کشف کرد و با بدن همسر بیشتر آشنا شد.

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با اینکه زن بیشترازکجاحال میکند؟ اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

نظرات


تصویری


ویدئو