قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی { 11 پیشنهاد عالی✔️}

منبع: همسرتایم

5

1401/10/17

18:26


قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی در این مطلب از سایت همسرتایم به معرفی قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی خواهیم پرداخت.   همچنین بخوانید: برای درمان…

قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی { 11 پیشنهاد عالی✔️}

1.5/5 - (2 امتیاز)

قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

در این مطلب از سایت همسرتایم به معرفی قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی خواهیم پرداخت.

 

همچنین بخوانید:

برای درمان نعوظ چه بخوریم

خداحافظی با زود انزالی

 

 

1. زنجبیل

مشخص است که کارشناسانی که راه حل هایی برای مشکلات در زمینه جنسی ارائه می دهند، زنجبیل را برای انزال زودرس توصیه می کنند. وقتی مراقب باشید زیاد مصرف نکنید، در مدت کوتاهی اثرات آن را احساس خواهید کرد.

 

 

2. مخلوط عسل و دانه تربچه

عسل و تربچه را مخلوط کنید. این مخلوط را دو بار در روز صبح و عصر مصرف کنید. عملکرد شما در طول پیوند افزایش می یابد و از انزال زودرس جلوگیری می کند.

 

3. دمنوش میخک

به گفته متخصصان، چای میخک که در میان محصولات گیاهی از بین برنده زود انزالی به چشم می خورد، مصرف آن در زنان و مردان متفاوت است. اگر مرد نمی خواهد مشکل انزال زودرس داشته باشد، 2 ساعت قبل از نزدیکی و یک ساعت قبل از زن، چای میخک بنوشد.

 

 

4. دارچین

دارچین که در بسیاری از زمینه ها برای بدن انسان مفید است، از جمله گیاهانی است که راه حلی برای انزال زودرس ارائه می دهد که به عنوان یک مشکل جنسی نشان داده می شود. استفاده از 2 قاشق دارچین در غذاهایی که می نوشید یا می خورید کافی خواهد بود.

 

5. پیازچه – قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

همانطور که مشخص است پیاز و دانه های پیاز ساختاری دارند که از نظر جنسی افراد را تقویت می کند. از مهمترین اثرات دانه پیاز جلوگیری از انزال زودرس است. دانه های پیاز را له کنید، به اندازه کافی در یک کاسه آب بریزید و بگذارید 2 تا 3 ساعت بماند. به شما توصیه می کنیم قبل از رابطه جنسی این کار را انجام ندهید. شما نمی خواهید بوی پیاز را حس کنید.

 

6. مارچوبه

می توانید مارچوبه را که از جمله گیاهان طبیعی است که مشکل زود انزالی را برطرف می کند، هر روز مصرف کنید. پودر مارچوبه که از جمله روش های پیشگیری از انزال زودرس است از نظر سلامتی نیز چشمگیر است. این روشی است که به ویژه برای مردانی که انزال زودرس را تجربه می کنند خوب عمل می کند.

 

7. دمنوش مخلوط زنجبیل و عسل – قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

عسل علاوه بر حل مشکل زود انزالی در افزایش عملکرد جنسی شما نیز بسیار موفق است. می توانید با مخلوط زنجبیل و عسل راه حلی قطعی برای انزال زودرس بیابید. در مصرف دقت کنید.

اگر می خواهید با روش های طبیعی از انزال زودرس جلوگیری کنید، می توانیم زنجبیل را به شما توصیه کنیم. نصف قاشق چایخوری زنجبیل پودر شده و نصف قاشق چایخوری عسل را به 1 لیوان شیر گرم اضافه کنید. سپس این مخلوط را هر شب بنوشید. بنابراین، در طول رابطه جنسی کارآمدتر خواهید بود.

 

8. بادرنجبویه و مریم گلی

مصرف بادرنجبویه و مریم گلی از ساده ترین روش ها برای به تاخیر انداختن انزال زودرس است. این دمنوش ها هم بدن را آرام می کنند و هم مشکل زود انزالی را حل می کنند.

 

9. زیره سیاه

مصرف مستقیم زیره سیاه یا استفاده از روغن زیره سیاه انزال زودرس را تا حد زیادی به تاخیر می اندازد. اگر به صورت متناوب از آن استفاده کنید، در مدت زمان کوتاهی اثر آن را احساس خواهید کرد.

 

10. بامیه – قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

گیاه بامیه از جمله گیاهانی است که از انزال زودرس جلوگیری می کند. 10 گرم پودر بامیه را به یک لیوان شیر گرم اضافه کنید. سپس با مقداری شکر مخلوط کنید تا شیرین شود و مصرف کنید.

 

11. آجیل

منیزیم سیستم عصبی شما را تقویت می کند و استرس شما را کاهش می دهد. به همین دلیل متخصصان توصیه می کنند که آجیل های سرشار از منیزیم مصرف کنید. آجیل هایی مانند بادام، گردو و بادام هندی حاوی مقدار زیادی منیزیم هستند.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو