آرایش چشم های کوچک و ترفندهایی برای بزرگ تر نشان دادن چشم ها

آرایش چشم های کوچک و ترفندهایی برای بزرگ تر نشان دادن چشم ها


منبع: آرگا

4

1401/10/17

18:37


در این مطلب با روش هایی برای آرایش چشم های کوچک در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم به کمک مراحل ذکر شده بتوانید میکاپ چشم بی نظیر و بدون نقصی داشته باشید.

اغلب خانم ها تمایل دارید چشمانی جذاب و درشت داشته باشند و اگر چشمان شما ریز می باشد بهتر است به کمک ترفندهای آرایشی به میکاپ چشم های خود بپردازید تا درشت و زیباتر به نظر برسند. در اینجا با ترفند های آرایش چشم های کوچک آشنا می شوید.

ترفندهایی برای آرایش چشم های کوچک

چشم ها مهم ترین بخش صورت به شمار می روند از این رو بهتر است هر خانمی در هنگام میکاپ چشم های خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهد. در ادامه روش هایی برای میکاپ چشم ریز و کوچک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

میکاپ چشم های ریز

میکاپ چشم ریز و کوچک

۱. ابتدا ابروهایتان را مرتب و اصلاح کنید.

۲. به کمک مداد یا فرچه ابرو آغشته شده به اکوا یا سایه ابرو خط ابروهایتان را صاف نمایید.

مرتب کردن ابرو

۳. به کمک فرچه ای مناسب و سایه ای رنگ روشن قسمت پشت چشم هایتان را زیرسازی نمایید.

روشن کردن پلک چشم ها

۴. سایه چشمی را که برای زیرسازی چشم ها انتخاب کرده اید در اطراف پلک بالا و پایین خود بزنید سپس سایه چشم را محو کنید.

۵. از سایه روشن چشم در قسمت گوشه های چشم به میزان بیشتری استفاده کنید.

آرایش چشم ریز برای خانم ها

۶. به کمک مداد کرم روشن اطراف چشم ها و قسمت داخلی چشم ها را روشن نمایید. توجه داشته باشید که این مرحله یکی از مهم ترین مراحل میکاپ چشم ریز به شمار می رود زیرا با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم ها بعد از زدن ریمل بیشتر می شود و چشم ها درشت و بازتر به نظر می رسند.

نحوه میکاپ چشم کوچک

۷. اگر تمایل دارید خط چشم بکشید بهتر است از کشیدن خط چشم پهن خودداری کنید زیرا این مدل خط چشم باعث می شود چشم ها کوچک تر به نظر برسند همچنین قسمت انتهایی خط چشم را باید گونه ای بکشید که به سمت بالا باشد تا چشم ها خوش فرم و جذاب تر به نظر برسند.

۸. ابتدا به کمک ریمل مژه های قسمت پایینی چشم های خود را فرم دهید سپس فرمژه بزنید.

مدل آرایش چشم های ریز

۹. مژه های سمت بالا را به کمک ریمل فرم و حالت بدهید در این مرحله میکاپ چشم ریز به پایان می رسد و شما می توانید به کمک مراحل ذکر شده چشم های خود را خوش فرم و جذاب تر کنید.

مدل آرایش چشم کوچک

برخی ترفندهای میکاپ چشم های ریز

چشم از جمله زیباترین و جذاب ترین عضو صورت است که نحوه آرایش آن نیاز به دقت زیادی دارد، حال داشتن چشم های ریز، حساسیت این کار را بالا تر می برد، حال آرایش چشمان زیر می تواند به عوامل زیادی از نحوه کشیدن خط چشم تا نوع سایه بستگی داشته باشد، حال برای داشتن چشم هایی زیبا و گیرا لازم است بهترین روش آرایش را برای چشم های ریز خود یاد بگیرید :

  • با استفاده از هایلایتر, چشم ها درشت تر می شوند.
  • ابروهایتان را مدل کمانی کنید.
  • تیرگی اطراف چشم هایتان را با کانسیلر بپوشانید.
  • از مداد چشم سفید رنگ استفاده کنید.
  • فرمژه به کار برید.

ترفند میکاپ چشم های کوچک

  • از خط چشم های رنگی استفاده کنید.
  • روی تمام مژه هایتان را ریمل بزنید.
  • مژه مصنوعی استفاده کنید.
  • از ریمل با رنگ های تیره و مخملی استفاده کنید.
  • بالا و زیر ابروهایتان را هایلایت کنید.

هدف از ارائه این ترفندها و تکنیک های آرایشی برای زیبا نشان دادن هر چه بیشتر چشم هایتان می باشد، بنابراین در صورتی که می خواهید چشمانی بزرگ و گیرا داشته باشید، می توانید از این ترفندها استفاده کنید، البته توجه داشته باشید که مصرف لوازم آرایش با کیفیت و اصل نقش مهمی در سلامت و حفظ زیبایی چشم هایتان خواهند داشت.

 آرایش چشمهای ریز

در این مطلب مراحلی برای آرایش چشم های کوچک را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم به کمک این ترفندها بتوانید چشمانی جذاب و گیرا داشته باشید و میکاپ چشم هایتان را به بهترین نحو انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو