خرید عمده بادکنک

منبع: روزیاتو

4

1401/10/17

18:38


خرید عمده بادکنک

خرید عمده بادکنک

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قبل از اقدام به خرید عمده بادکنک ، لازم است که درباره انواع بادکنک موجود در بازار و تفاوت میان آنها اطلاعات مفیدی بدست آورید. کارخانه تم تولد و وسایل تولد نامبروان در اینجا اطلاعات کافی را در اختیار نمایندگی فروش تم تولد و خرید عمده بادکنک خود قرار میدهد.

بادکنک های موجود در بازار بر اساس جنسی که دارند ( از چه موادی تشکیل شده اند)، سایز بندی و انواع طرح و رنگ بندی آنها ، کارآیی متفاوتی دارند و در کنار آن قیمتشان نیز متفاوت است. در ادامه به همه ی این موضوعات بصورت مفصل میپردازیم ، تا قبل از خرید عمده بادکنک اطلاعات مفیدی داشته باشید .

همین حالا میتوانید جهت اخذ نمایندگی فروش عمده انواع بادکنک و وسایل تولد با شماره ۰۹۱۲۶۰۰۶۰۵۷ و ۰۹۱۹۴۳۷۰۴۰۰   تماس بگیرید. میتوانید قبل از هرچیز به سایت نامبروان سری بزنید و تمامی انواع تم تولد و لوازم تولد ما را مشاهده کنید و بعد به درستی تصمیم بگیرید . برای این کار کافیست کلیک کنید  👈🏼 کارخانه تم تولد نامبروان

خرید عمده بادکنک در تهران و شهرستان ها

به جرات میتوان گفت خرید عمده بادکنک و راه اندازی عمده فروشی بادکنک ،یکی از مشاغل پردرآمد در صنف تم تولد و وسایل تولد بشمار می آید . در کنار پردرآمد بودن خرید عمده بادکنک ، دلیل بهتری نیز هست تا شما را ترغیب کند نمایندگی فروش انواع بادکنک را داشته باشید و آن هم راه اندازی کسب و کارتان با کمترین سرمایه است.

طی چندین سال فعالیت گروه تولیدی تم تولد و وسایل تولد نامبروان ،بیش از صد نمایندگی را در سراسر ایران مدیریت میکند .نمایندگی های فروش متنوعی که گاهی در بخش های تک محصولی و چند محصولی ، و گاهی هم در بخش فروش عمده تمامی محصولات فعالیت میکنند .

برای مثال شاید بخواهید:

  • عمده فروشی تم تولد داشته باشید
  • فروش عمده وسایل آتش بازی را انجام دهید
  • مرکز خرید عمده بادکنک باشید
  • نمایندگی فروش عمده وسایل تولد خود را راه اندازی کنید
  • عمده فروشی انواع شمع را اداره کنید
  • و چندین شغل مجزای دیگر که میتواند پله ای برای ترقی شما باشد .

اما به این نکته توجه داشته باشید که نمایندگی فروش عمده تم تولد و عمده وسایل تولد ( که تمامی موارد فوق را تحت پوشش قرار میدهد )، بهترین انتخاب است و روند رو به رشد شما را تضمین میکند.

خرید عمده بادکنک

فروش عمده انواع بادکنک لاتکس

منظور از بادکنک لاتکس همان بادکنک هایی ست که از گذشته آنها را به خاطر داریم و برایمان خاطره ساز هستند . ولی آنها را با اسم بادکنک لاتکس نمی شناسیم و معمولا به آن بادکنک ساده یا بادکنک معمولی میگوییم.

انواع بادکنک لاتکس با توجه به رنگ ،سایز و شکل آنها ، دسته بندی میشوند که در ادامه به آن اشاره شده است .

 سایز:

معمولا انواع بادکنک لاتکس در سایزهای ۱۲ سانتی متری (۵اینچ) تا ۹۰ سانتی متری (۳ فوت) عرضه میشوند. سایزهای ۷۵سانتی متری تا ۹۰ سانتی متری کاملا کروی (گرد) هستند. البته گاهی در بازار سایز ۴۰ سانتی متری کاملا کروی (گرد) هم پیدا میشود.

 رنگ:

بادکنک های لاتکس از نظر رنگ بندی به چند مورد زیر طبقه بندی می شوند 👇 .

🎈 لاتکس رنگی شفاف

وقتی که بادکنک های لاتکس رنگی شفاف را باد می کنیم ،اجسام از پشت آنها دیده می شوند . این بادکنک ها در ده ها رنگ مختلف برای خرید عمده بادکنک در بازار موجود است.

🎈 لاتکس رنگی مات

این بادکنک ها شفاف نیستند و اجسام در پشت آنها دیده نمی شود .البته خود بادکنک های مات در دو دسته استاندارد و فشن قرار می گیرند.

🎈 لاتکس رنگی براق

بادکنک لاتکس رنگی براق یا درخشان هم میتوانند شفاف باشند و هم غیرشفاف باشند.

البته معمولا بادکنک براق غیر شفاف است.

🎈 لاتکس رنگی متالیک

این بادکنک هم مثل لاتکس رنگی براق، درخشان هستند و همچنین کاملا غیرشفاف هستند. با این تفاوت که بادکنک متالیک نور بیشتری منعکس میکند.

به بادکنک های سوپرمتالیک کروم گفته میشود و با اینکه محدود به چند رنگ خاص میشود ولی دارای ظاهر زیبا و شیکی است.

🎈 لاتکس رنگی پاستلی

یکی از انواع بادکنک های لاتکس ، لاتکس پاستلی صدفی هستند که رنگ بندی ملیحی دارند و به گونه ای آرامش بخش هستند.

🎈 لاتکس رنگی آبرنگی (رنگین کمانی)

به بادکنک های آبرنگی ،آبنباتی هم می گویند .دلیل اینگونه نام گذاری رنگ های مختلفی است که به زیبایی درهم تنیده شده اند و به بادکنک ظاهر متفاوت و بسیار زیبایی را بخشیده است.

شکل:

بادکنک های لاتکس دارای شکلهای متفاوتی هستند که به طور کلی به صورت زیر تقسیم بندی می شوند.

  • بادکنک لاتکس معمولی گرد
  • بادکنک لاتکس کروی بزرگ (بزرگتر از ۴۰ سانتی متر)
  • بادکنک لاتکس گل (به شکل گل و یا شکوفه میباشد و به اسم بلاسم معروف است)
  • بادکنک لاتکس دونات (شبیه دونات یا پیراشکی)
  • بادکنک لاتکس قلب
  • بادکنک لاتکس مار یا استوانه ای (این بادکنک ها گزینه مناسبی برای درست کردن عروسک بادکنکی و شکل های مختلف می باشد.)

خرید عمده بادکنک

خرید عمده بادکنک فویلی

بادکنک های فویلی درگذشته زیاد محبوبیت نداشتند ولی درحال حاضر تقریبا در همه ی جشن ها و تولدها استفاده می شوند. مخصوصا بادکنک فویلی عدد و بادکنک فویلی حروف. به دلیل همین محبوبیت روز افزون محصول مناسبی برای خرید عمده بادکنک و توضیع در نمایندگی فروش عمده بادکنک بشمار میرود.

بادکنک های فویلی دارای مدل های مختلفی است که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

🎈 بادکنک فویلی عدد و فویلی حروف

این بادکنک ها پرطرفدارترین نوع بادکنک فویلی بشمار میروند .که اوایل فقط دو رنگ طلایی و نقره ای داشت ولی حالا دارای رنگ بندی زیادی است. بادکنک های فویلی عدد و حروف اکثرا در سایزهای مختلفی مانند ۴۰ سانتی متر، ۸۰ سانتی متر و ۱۰۰ سانتی متری عرضه می شوند.

🎈 بادکنک فویلی چاپی و شکلی (فویلی شخصیت)

این بادکنک ها بیشترین تنوع را در بین همه ی بادکنک ها دارند که به دو دسته ی اصلی تقسیم میشوند:

دسته اول بادکنک های فویلی گرد هستند که طرح های مختلفی روی آنها چاپ میشود و در این زمینه محدودیتی ندارند.

دسته دوم بادکنک های فویلی که شکل های ظاهری متفاوتی دارند و طرح های متنوعی روی آنها چاپ میشود. مانند بادکنک فویلی شخصیت (شخصیت های کارتونی به صورت بادکنکی)، بادکنک فویلی قلب و یا بادکنک فویلی ستاره و صدها طرح و شکل دیگر.

فروش عمده بادکنک بوبوبالن

این بادکنک ها کاملا کروی می باشند ،به شکل یک بالن کوچک هستند و تنها به صورت شیشه ای یافت میشوند و رنگی نیستند. در بعضی از آنها رشته های LED دور تا دور آن پیچیده میشود و یا داخل آن وسایل تزئینی مانند گل و عروسک قرار میگیرد.

فروش عمده بادکنک چراغدار (شب تاب)

این بادکنک از یک بادکنک لاتکس معمولی و یک لامپ LED کوچک ساخته شده است. لامپ LED داخل بادکنک ،باعث درخشش بادکنک در محیط تاریک می شود. برای ساخت این بادکنک های شب تاب هم میتوان از لامپ LED معمولی استفاده کرد و هم از لامپ LED  چشمک زن.

درباره فروش عمده بادکنک بیشتر بدانید .

نقش کیفیت در فروش عمده انواع بادکنک

کیفیت بادکنک ها برای فروش عمده انواع بادکنک با توجه به کشور تولید کننده آن متفاوت است. در اینجا سعی داریم بدترین و بهترین نوع بادکنک را برای شما مشخص کنیم.

🥇باکیفیت ترین بادکنک ها موجود در بازار آمریکایی هستند. برندهای برتر هم کوالاتکس ، آناگرام و سمپرتکس هستند که اجازه واردات به ایران را دارند. نمونه لاتکس این بادکنک ها به همراه چسب هایفلوت یک ماه در هوا شناور می ماند. این بهترین گزینه برای فروش عمده انواع بادکنک بشمار میرود .

🥈بعد از آن بادکنک های مکزیکی و همچنین بادکنک های تایلندی هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند . گاز هلیوم یک تا دو هفته در داخل این بادکنک ها می ماند البته به شرط اینکه از چسب هایفلوت استفاده کنید.

🥉بی کیفیت ترین بادکنک ها هم بادکنک های چینی هستند که هم بسیار نازکند و هم بوی بدی دارند . این بادکنک ها نمی توانند بیشتر از چندساعت گاز هلیوم را داخل خود نگهدارند .احتمال ترکیدن آن ها زمانی که باد میشوند هم زیاد است .

نقش گاز هلیوم و چسب هایفلوت

گازهای سبک باعث میشوند بادکنک در هوا بماند. ولی هر گاز سبکی را نمی شود استفاده کرد مانند گاز هیدروژن که جزء گازهای سبکه ولی بخاطر اشتعال پذیر بودن و همچنین خطرناک بودن اصلا برای باد کردن بادکنک مناسب نیست.

یکی دیگر از گازهای سبک ، گاز هلیوم میباشد . این گاز کاملا بی خطر بوده و اشتعال زا نیست به همین دلیل برای باد کردن بادکنک بسیار مناسب است.

به این نکته هم توجه داشته باشید . برای اینکه بادکنک پر شده با گاز هلیوم مدت زمان بیشتری در هوا شناور بماند و گاز را در خود نگهدارد، قبل از بادکردن بادکنک چسب هایفلوت که بشکل مایع است را داخل آن میریزند.

دلیل استفاده از چسب هایفلوت این است که ملکولهای تشکیل دهنده گاز هلیوم بسیار ریز هستند و از منافذ بادکنک عبور می کنند.با استفاده از این چسب ،منافذ باز بادکنک بسته شده و بنابراین گاز هلیوم مدت طولانی تری داخل بادکنک باقی می ماند.

بهتر است در کنار فروش عمده انواع بادکنک ، کپسول های گاز هلیوم و همچنین چسب هایفلوت را هم به فروش بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو