جیمز گان نویسندگی یک سریال جدید از DCU را بر عهده گرفته است

منبع: گیمفا

4

1401/10/17

18:38


جیمز گان فاش کرده که نویسندگی سریالی جدیدی از دنیای سینمایی دی‌سی را بر عهده گرفته است.

جیمز گان نویسندگی یک سریال جدید از DCU را بر عهده گرفته است

جیمز گان فاش کرده که نویسندگی سریالی جدیدی از دنیای سینمایی دی‌سی را بر عهده گرفته است.

دنیای سینمایی پیشین دی‌سی که با فیلم Man Of Steel (مرد پولادین) در سال 2013 آغاز شده بود، تنها یک دهه به طول انجامید و در سال 2023 به کار خود پایان خواهد داد. دنیای سینمایی آشفته و بی‌برنامه‌ای که با سر کار آمدن جیمز گان به DCU تغییر نام داده و از برنامه کاملاً جدید و منظمی بهره می‌برد که شامل کنار گذاشتن تمامی بازیگران و آثاری خواهد بود که در طی یک دهه گذشته ساخته و پخش شده است.

در حالی که تکلیف آثار سینمایی DCEU مشخص شده و شاهد کنار گذاشتن آن‌ها خواهیم بود اما وضعیت سریال‌های تلویزیونی این دنیای سینمایی هوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. زیرا فصل نخست سریال Peacemaker (پیس‌میکر) که توسط جیمز گان ساخته و پخش شده بود، با واکنش‌های مثبتی از سوی بینندگان مواجه شد و ساخت فصل دوم و مجموعه‌های فرعی آن توسط جیمز گان تایید شده است. در این بین همچنین به تازگی او فاش کرده که نویسندگی یک سریال بدون عنوان از کمیک‌های دی‌سی را بر عهده گرفته و یک سوم از نگارش آن را تکمیل نموده است.

در هر حال مشخص شده که جیمز گان و پیتر سفرن برنامه‌ای به مدت 8 الی 10 سال را برای دنیای سینمایی جدید دی‌سی در نظر گرفته‌اند که بخشی از آن را در اوایل سال 2023 با مخاطبین به اشتراک خواهند گذاشت. دنیایی سینمایی که مجموعه‌ای از فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌های ویدیویی در آن جای داشته و میزبان حضور ابرقهرمانان و ابرشروران مختلفی از کمیک‌های دی‌سی می‌باشد.

جیمز گان در کنار مدیریت دنیای سینمایی جدید دی‌سی که تحت عنوان DCU شناخته می‌شود، نه تنها نویسندگی برخی از پروژه‌های آن را بر عهده دارد، بلکه مشغول ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان بخش ۳) برای دنیای سینمایی مارول نیز می‌باشد که موجب شده تا شاهد روزهای شلوغی برای وی باشیم.

باید صبر کرد و دید که پروژه بدون عنوانی که جیمز گان نویسندگی آن را بر عهده گرفته است، چه نام دارد. آیا فصل دوم Peacemaker خواهد بود؟ پروژه‌ای مرتبط با این سریال می‌باشد؟ یا فیلم یا سریال کاملاً جدیدی می‌باشد که آغازگر DCU خواهد بود؟

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو