کافه رستوران ایتالیایی نیپر ، کافه ای زیبا در مشهد

منبع: تاپ تراول

5

1401/10/17

18:40


کافه رستوران نیپر در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کافه رستوران نیپر ، کافه…

کافه رستوران نیپر

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با کافه رستوران نیپر ، کافه ای زیبا در مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مشهد به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران، که تنوع عظیم ملیتی و فرهنگی را نیز در خود جای داده، مدت‌هاست که از تک‌بعدی بودن خارج شده و به یک قطب گردشگری-تفریحی نیز مبدل شده است. در حقیقت بازدیدکنندگان از این شهر به دنبال راه‌های بیشتری برای گذراندن اوقات خود در این شهر هستند. بدون تردید یکی از بهترین راه‌های گذراندن لحظاتی آرام در این شهر کافه‌گردی است.

کافه‌های بسیار جذاب با منوهای متنوعی که در مشهد وجود دارد، باعث شده تا هم شهروندان مشهدی و هم گردشگران مشهد برای صرف صبحانه، عصرانه، نوشیدن چای و قهوه و سپری کردن زمان با نزدیکانشان به آن‌ها مراجعه کنند.

کافه رستوران نیپر

کافه رستوران ایتالیایی نیپر یکی از کافه های جدید شهر مشهد است که علی رغم آن که خیلی بزرگ نیست، فضایی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد. شما در این کافه می توانید در فضای بیرون، فضای داخلی و یا روف گاردن کافه بنشینید و از دنج بودن و شیرینی های متنوع آن لذت ببرید. این کافه در یکی از خیابان های خلوت و دنج ملک آباد واقع شده است و فضایی دلنشین برای دورهمی های شماست. بهتر است قبل از رفتن حتما میز رزرو کنید. فضای باز این کافه می‌تواند مکان دنج و مناسبی برای عصری لذت‌بخش یا صبحی با طراوت باشد.

کافه نیپر کافه ای دنج به سبک مدرن با فضایی بسته و باز یکی از بهترین کافه های مشهد است که با سبک معماری منحصر به فردش توجه شما را در بدو ورود به خود جلب می‌کند. کارکنان خوش‌برخورد این کافه با رعایت تمام موارد بهداشتی در حال خدمت‌رسانی هستند و خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها، صبحانه‌های سرد و گرم، کیک‌ها و شیرینی‌های جذاب را سرو می‌کنند.

کافه رستوران نیپر

این کافه رستوران یکی از زیباترین کافه‌های شهر مشهد است که با معماری جالب، فضاسازی عالی و نور کافی می‌تواند خاطره ای خوش را برای شما رقم بزند. شما هنگامی‌ که پا در این کافه می‌گذارید، در همان ابتدا مجذوب فضای بسیار جالب آن می‌شوید.

کافه رستوران نیپر

دسترسی

 آدرس دقیق: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار ملک آباد، ملک آباد 15، ملک آباد 13، بین هوشیار 1 و 3

 تلفن تماس: 05137603434

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو