آنچه از فیلم Maybe I Do باید بدانید

منبع: فوت و فن

8

1401/10/17

18:42


فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون باشگاه کتاب (Book Club) و گریس و فرانکی (Grace and Frankie) ثابت کردند که ژانر عاشقانه و کمدی تنها محدود به زوج‌های جوان نیست و می‌توان در این ژانر به رابطه‌های پیچیده دیگر نیز پرداخت. فیلم شاید انجامش دادم (Maybe I Do) نیز همین کار را انجام داده است.

آنچه از فیلم Maybe I Do باید بدانید

فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون باشگاه کتاب (Book Club) و گریس و فرانکی (Grace and Frankie) ثابت کردند که ژانر عاشقانه و کمدی تنها محدود به زوج‌های جوان نیست و می‌توان در این ژانر به رابطه‌های پیچیده دیگر نیز پرداخت. فیلم شاید انجامش دادم (Maybe I Do) نیز همین کار را انجام داده است.

فیلم «شاید انجامش دادم» سعی دارد تا حس تر و تازه‌ای به این ژانر بیاورد، حسی که این ژانر واقعا به آن نیاز دارد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را مایکل جیکوبز انجام داده، فیلمی که داستان زوجی جوان را روایت می‌کند که قصد ازدواج دارند و در همین راستا نیز پدر و مادر خودشان را دعوت می‌کنند تا با یکدیگر آشنا شوند اما به شکلی غیرمنتظره، آن‌ها از قبل یکدیگر را می‌شناسند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم تازه بپردازیم.

داستان فیلم Maybe I Do

فیلم «شاید انجامش دادم» به روابط پیچیده میان افراد می‌پردازد. این فیلم داستان زوجی به نام میشل و الن را دنبال می‌کند که سعی دارند رابطه‌شان را به جلو پیش ببرند و با یکدیگر ازدواج کنند اما قبل از هر چیزی، آن‌ها می‌خواهند که پدر و مادرشان با یکدیگر آشنا شوند و یکدیگر را بیشتر بشناسند.

با این حال، آن‌ها نمی‌دانند که پدر و مادرشان قبل از این اتفاق نیز یکدیگر را به خوبی می‌شناسند و همین نیز باعث شده تا همه چیز پیچیده شود. بنابراین، آن‌ها اصلا با فرزندان‌شان در مورد ازدواج هم عقیده نیستند و همین نیز باعث می‌شود تا این مهمانی آشنایی از هم بپاشد. با این وجود، آن‌ها باید سعی کنند تا رازهای خودشان را همچنان پنهان نگه دارند و فرزندان خود را در مسیر درست نگه دارند.

بازیگران فیلم Maybe I Do

بازیگران برجسته و بااستعدادی برای نقش‌آفرینی در فیلم «شاید انجامش دادم» به خدمت گرفته شده‌اند که از جمله بازیگران سرشناس هالیوودی محسوب می‌شوند. ریچارد گی‌یر، دایان کیتون، سوزان ساراندون و ویلیاچ اچ میسی از جمله بازیگران اصلی این فیلم به شمار می‌روند. در کنار آن‌ها نیز اما رابرتز و لوک بریسی نقش‌آفرینی می‌کنند.

اما رابرتز در فیلم «شاید انجامش دادم» نقش میشل را به تصویر می‌کشد و در کنار او نیز لوک برسی نقش الن را بازی می‌کند. نقش پدر و مادر میشل را دایان کیتون و ریچارد گی‌یر ایفا می‌کنند و این در حالی است که ویلیام اچ میسی و سوزان ساراندون وظیفه ایفای نقش پدر و مادر الن را برعهده دارند.

ریچارد گی‌یر بازیگری سرشناس و بااستعداد است که بیشتر برای نقش‌آفرینی در آثاری همچون فیلم ژیگولوی آمریکایی (American Gigolo) و زن زیبا (Pretty Woman) شناخته می‌شود. او علاوه بر حضور در فیلم «شاید انجامش دادم» قرار است در فیلم کمدی و درام حسرت (Longing) نقش‌آفرینی کند.

سوزان ساراندون نیز از جمله بازیگران برجسته هالیوودی به شمار می‌رود که حضورش در فیلم ابرقهرمانی بلو بیتل (Blue Beetle) محصول دی‌سی تایید شده است. ویلیام اچ میسی نیز اخیرا در سریال مورد تحسین دراپ‌اوت (The Dropout) محصول سرویس آنلاین هولو نقش‌آفرینی کرده است.

دایان کیتون نیز علاوه بر این فیلم تازه، قرار است در فیلم باشگاه کتاب ۲ – فصل بعدی (Book Club 2 – The Next Chapter) نقش‌آفرینی کند، فیلمی که دنباله‌ای برای فیلم محبوب «باشگاه کتاب» سال ۲۰۱۸ میلادی به شمار می‌رود. از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «شاید انجامش دادم» نیز می‌توان به جینا جون، ناتالی اورتگا، آزریل پاتریشیا و کیرک کلی اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Maybe I Do

فیلم «شاید انجامش دادم» محصولی از کمپانی Vertical Entertainment به شمار می‌رود که برای اکران در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو