آلودگی هوا آناهیتا همتی را به سر حد مرگ رساند +عکس و تصاویر

منبع: شبونه

5

1401/10/17

18:54


آناهیتا همتی در اینستاگرامش با انتشار تصاویری از خود مدعی شد که آلودگی هوا باعث شده دچار بیماری عجیب و غریب می‌شود و همه دست و پای او کهیر بزند تصاویری که با واکنش هایی همراه شد. آلودگی هوا آناهیتا همتی آناهیتا همتی چندی پیش با انتشار تصاویری از همسر فیلیپینی اش که فوت شده …

آناهیتا همتی در اینستاگرامش با انتشار تصاویری از خود مدعی شد که آلودگی هوا باعث شده دچار بیماری عجیب و غریب می‌شود و همه دست و پای او کهیر بزند تصاویری که با واکنش هایی همراه شد.

آلودگی هوا آناهیتا همتی را به سر حد مرگ رساند +عکس و تصاویر

آلودگی هوا آناهیتا همتی

آناهیتا همتی چندی پیش با انتشار تصاویری از همسر فیلیپینی اش که فوت شده مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود .

این بازیگر سالها در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت داشته اما در سال‌های اخیر کاملاً از بازیگری دور شده است آلودگی هوا این روزها باعث شده که بسیاری از مردم مریض شوند این آلاینده ها می تواند بر روی پوست و ریه ها و هر بخشی از بدن تاثیر منفی بگذارد که نمونه آن را بر روی بدن آناهیتا همتی میبینیم.

بیماری پوستی وحشتناک آناهیتا همتی او را به بیمارستان کشاند

افزایش آلودگی هوا در طول سالیان متمادی اثرات عمده ای بر پوست انسان دارد. پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش  و آلاینده های محیطی مانند هیدروکربن های آروماتیک چند حلقه ای ، ترکیبات آلی فرار ، اکسیدها، ذرات معلق قرار میگیرد.

⚡️

آناهیتا همتی پیر شد آیا او سرطان دارد؟

⚡️

بیوگرافی آناهیتا همتی و همسرش و علت مرگ

⚡️

فیلم / همسر آناهیتا همتی بازیگر که طلاق گرفت و فوت کرد

اگر چه پوست انسان به عنوان یک سپر بیولوژیکی در برابر آلاینده های شیمیایی و فیزیکی هوای پرواکسیداتیو عمل می کند، قرار گرفتن طولانی مدت یا مکرر در معرض سطوح بالای این آلاینده ها ممکن است اثرات منفی عمیقی بر روی پوست داشته باشد.

بیماری پوستی وحشتناک آناهیتا همتی او را به بیمارستان کشاند

قرار گرفتن پوست در معرض آلاینده های هوا با پیری پوست و بیماری های التهابی یا آلرژیک پوستی مانند درماتیت آتوپیک، اگزما، پسوریازیس یا آکنه مرتبط است، در حالی که سرطان پوست از جدی ترین عوارض آن است. از سوی دیگر، برخی از آلاینده های هوا (یعنی O3، دی اکسید نیتروژن و دی اکسید گوگرد) و ذرات پراکنده باعث سرطان پوست میشود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو