دانلود سریال چشم بندی قسمت هفتم ۷ کامل از تلوبیون و آپارات

منبع: شبونه

3

1401/10/17

19:09


دانلود قسمت هفتم سریال چشم بندی قسمت 7 کامل از تلوبیون و آپارات قسمت هفتم سریال چشم بندی را در ادامه ببینید. سریال تلویزیونی چشم بندی محصول 1401 تلویزیونی بوده که حضور حمید لولایی و مرجانه گلچین به طنز این سریال افزوده است سریالی که میتواند این روزها لبخند را بر سر زبان های مخاطبانش …

دانلود قسمت هفتم سریال چشم بندی قسمت 7 کامل از تلوبیون و آپارات قسمت هفتم سریال چشم بندی را در ادامه ببینید. سریال تلویزیونی چشم بندی محصول 1401 تلویزیونی بوده که حضور حمید لولایی و مرجانه گلچین به طنز این سریال افزوده است سریالی که میتواند این روزها لبخند را بر سر زبان های مخاطبانش بیاورد.

دانلود قسمت هفتم سریال چشم بندی قسمت ۷ کامل از تلوبیون و آپارات

دانلود قسمت هفتم سریال چشم بندی

سریال چشم بندی سریال تلویزیونی طنز بوده که استقبال خیلی خوبی از آن به عمل آمده است حضور چهره‌های شاخصی همچون حمید لولایی و مرجانه گلچین توانسته این سریال را به یک سریال جذاب و کمدی تبدیل کند .

حمید لولایی و مرجانه گلچین در چند سریال طنز دیگر بازی کرده اند که مردم بازی آنها را در کنار یکدیگر دوست دارند و طنز داستان را بیشتر میکنند.

حمید لولایی با اینکه پا به سن گذاشته است اما همچنان به عنوان یکی از چهره های کمدی کشورمان شناخته می شود که بسیار فعال است.

آقای شاهد احمدلو اولین بار است که تجربه ساخت سریال طنز را برعهده می گیرد یکی از کارهای او ماه گذشته از تلویزیون پخش شد برخی از کارشناسان سینما و تلویزیون معتقد هستند که آقای شاهد احمدلو در ساخت سریال طنز نمی تواند موفق باشد باید ببینیم که این سریال چگونه پیش خواهد رفت.

در این صفحه میتوانید قسمت هایی که مشاهده نکرده اید را تماشا کنید.

صدا و سیما سعی کرده که از شبکه نمایش خانگی عقب نیفتد و با پخش سریال های مختلف با موضوعات متنوع مخاطبان خود را حفظ کند در روزهایی که شبکه نمایش خانگی موفق شده با سریال های پربیننده و متنوع گوی را از صدا و سیما برباید.

سریال چشم بندی به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنائی در ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی است که داستان آتش گرفتن کارخانه‌ای را به تصویر می کشد. صاحب کارخانه فردی به نام کاشانچی مالک اصلی کارخانه است که آن را به دو دامادش داده، قصه این سریال از زمان فوت جمشید، باجناق کاظم شروع می‌شود و به مرور به سمت جدال میان او و عمه ناهید می‌رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو