علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد + راهکار ویژه✔️

منبع: همسرتایم

8

1401/10/17

22:53


علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد پس از وقوع فرآیند نعوظ یکی از سوالات و مشکلات آزاردهنده‌ای است که زندگی بسیاری…

علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد + راهکار ویژه✔️

Rate this post

علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد

علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد پس از وقوع فرآیند نعوظ یکی از سوالات و مشکلات آزاردهنده‌ای است که زندگی بسیاری از مردان در هر سنی به‌ویژه در مراحل جوانی و همچنین در مراحل اولیه ازدواج را آزار می‌دهد.

 

درمان اختلال نعوظ  در درجه اول به تشخیص صحیح مشکل پاتولوژیک زیر نظر پزشک متخصص بستگی دارد.

در این مقاله از سایت همسرتایم با ما همراه باشید تا به علت شل شدن نعوظ مردان بپردازیم.

 

همچنین بخوانید:

چرا اب شوهرم زود میاد

مشخصات مردان هات

 

 

دلایل اختلال نعوظ ناگهانی در مردان

پزشک متخصص مردانگی و سلامت باروری برای درمان اختلال نعوظ ناگهانی باید علت اصلی این مشکل را بداند.از علل اختلال نعوظ ناگهانی در مردان جوان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از جمله شایع ترین علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد می توان به تنش، اضطراب، فشارهای عصبی و فشارهای روانی و زندگی، به ویژه در ابتدای ازدواج که بر سرعت جریان خون آلت تناسلی، نعوظ ناکافی یا تأثیر منفی می گذارد. سفت شدن آلت، سپس شل شدن به سرعت در نتیجه ناتوانی در حفظ جریان خون از طریق آلت تناسلی رخ می دهد.
  • مصرف برخی از داروهای شیمیایی که جریان خون به آلت تناسلی را مختل می کنند، مانند داروهایی برای درمان فشار خون نامنظم، دیابت، یا داروهایی که برای درمان تورم و هیپرپلازی خوش خیم پروستات استفاده می شوند.
  • چاقی و تجمع چربی در نتیجه مصرف بیش از حد فست فودهای مملو از کلسترول بد و تری گلیسیرید و بی توجهی به خوردن غذاهای سالم که باعث ایجاد مشکل لخته شدن خون و تصلب شرایین می شود که جریان خون را در بافت های آلت تناسلی مختل می کند.
  • سیگار کشیدن یکی از شایع ترین علل پاتولوژیک است که بر کشش رگ های خونی تأثیر منفی می گذارد، جریان خون را مختل می کند و مشکل شل شدن نعوظ سریع را تحریک می کند و همچنین استفاده از انواع داروها یا سوء مصرف الکل را تحریک می کند.
  • دیابت یکی از شایع ترین عللی است که به سلامت اعصاب محیطی آسیب می رساند که بر روند نعوظ تأثیر منفی می گذارد و باعث شل شدن ناگهانی نعوظ در مردان در تمام سنین می شود.
  • این مشکل ممکن است به دلیل عفونت با یکی از بیماری‌هایی باشد که بر سیستم تناسلی مردان تأثیر منفی می‌گذارد، واریکوسل شدید درجه سوم، عفونت‌های شدید، احتقان و تورم پروستات در مردان یا عفونت مداوم دستگاه ادراری.
  • عامل روانی و سازگاری زن و مرد در تحریک مشکلات پاتولوژیک نقش اساسی دارد، مسلماً مشکلات خانوادگی و فشارهای زندگی در خانه و بیرون با غیبت و تفکر بیش از حد به مسائل پیرامونی، مشکل بیمار را تحریک می کند.

 

مهمترین علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد

شدت مشکلات پاتولوژیک از مردی به مرد دیگر بر اساس علت اصلی مشکل، شدت آن و دوره تداوم آن متفاوت است.

  • ضعف بسیار شدید در میل جنسی، بر خلاف معمول.
  • مرد در توانایی خود برای حفظ نعوظ قوی در طول برخورد زناشویی بسیار دشوار است، که باعث می شود سخت شدن آلت تناسلی برای فرآیند نفوذ در واژن کافی نباشد.
  • برخی از مردان ممکن است برخلاف عادت قبلی خود از تأخیر شدید در نعوظ شکایت کنند، بلکه باید به نوازش اندام مردانه با دستان خود برای بروز سفت شدن شکایت کنند.
  • فقدان هیجان و برانگیختگی جنسی مرد پس از قرار گرفتن در معرض یک موقعیت زناشویی
  • پس از وقوع نعوظ، شل شدن سریع و ناگهانی رخ می دهد که باعث می شود مرد احساس اضطراب، آشفتگی و از دست دادن اعتماد به نفس کند.

 

در صورت درمان نشدن شل بودن دستگاه تناسلی مرد چه اتفاقی می افتد ؟

  • مشکلات روحی و روانی که بر زندگی جنسی و از دست دادن اعتماد به نفس مرد تأثیر منفی می گذارد و با ادامه مشکل برای مدت طولانی، ممکن است او را نتواند به طور کامل روند رابطه جنسی را تکمیل کند.
  • مشکلات زناشویی که منجر به جدایی خانواده در نتیجه ناسازگاری زن و شوهر در حین آمیزش جنسی می شود.
  • مشکل ممکن است شل شدن ناگهانی نعوظ یا بروز ناکافی آن باشد، زیرا ممکن است منادی خطری باشد که نشان می دهد مرد یکی از انواع بیماری های مزمن را دارد که بر کشش رگ های خونی یا سرعت جریان خون تأثیر منفی می گذارد. مانند: تصلب شرایین، بیماری های قلبی عروقی، دیابت و آسیب اعصاب محیطی.

 

چه زمانی باید به پزشک متخصص مراجعه کرد – علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد :

  • یک مرد ناگهان دچار اختلال نعوظ شدید یا نعوظ قوی در ابتدا و سپس شل شدن سریع بدون دلیل روشنی برای این موضوع می شود.
  • احساس درد شدید در کمر و پایین شکم، همزمان با مشکلات ادراری یا شل شدن ناگهانی نعوظ، زیرا ممکن است این بیماری در اثر عفونت و بزرگ شدن پروستات ایجاد شود.
  • اضطراب مداوم و استرس عصبی کنترل نشده که بر تمام جنبه های زندگی از جمله سلامت جنسی مردان تأثیر منفی می گذارد.

8 نکته مهم برای درمان اختلال نعوظ ناگهانی – علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد :

  1. نیاز به آرامش و دوری از استرس، اضطراب و تنش عصبی.
  2. از استرس های روانی و عصبی چه در داخل و چه بیرون از خانه دوری کنید.
  3. در طول روز، حداقل 7 ساعت در شب، به اندازه کافی استراحت کنید و بخوابید.
  4. از تمام عادات اشتباهی که بر روند نعوظ تأثیر می گذارد، اجتناب کنید، که نشان دهنده سیگار کشیدن غیرفعال و فعال حریصانه است.
  5. از مصرف مواد مخدر بپرهیزید و از الکل دوری کنید.
  6. از خوردن غذاهای آماده که فاقد فیبر غذایی طبیعی هستند و دارای درصد بالایی از کلسترول بد و تری گلیسیرید هستند خودداری کنید.
  7. با اجتناب از چاقی با ورزش منظم، خوردن غذاهای غنی از مواد معدنی، ویتامین ها و مواد مغذی با ارزش مانند: سبزیجات برگ دار، میوه ها، آجیل ها و چربی های غیراشباع سالم، به حفظ وزن ایده آل خود توجه زیادی داشته باشید.
  8. تحریک گردش خون از طریق حرکت مداوم و اجتناب از بی تحرکی و سکون در طول روز.

در صورت رضایت بخش بودن مشکل ناشی از احتقان در پروستات یا واریکوسل ، پزشک متخصص مناسب ترین دستورالعمل ها و روش های درمانی را برای غلبه بر شدت مشکل برای شما تعیین می کند تا قدرت نعوظ دوباره بازیابی شود.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با علت شل شدن دستگاه تناسلی مرد اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

 

همچنین بخوانید:

خصوصیات ظاهری زنان گرم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو