ارتباط قتل در گچساران به شرکت نفت از زبان معاون استاندار

منبع: ساعد نیوز

3

1401/10/18

00:37


ساعدنیوز: این معاون استاندار در خصوص علت جرم توسط متهم دستگیر شده گفت: ظاهراً اختلافاتی با مجموعه کاری خودش داشته که دستور جابجایی او را از اهواز صادر کردند و ابلاغ زده بودند که کار خود را از این پس در امیدیه انجام دهد.

ارتباط قتل در گچساران به شرکت نفت از زبان معاون استاندار

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، معاون سیاسی استاندار به علت تیراندازی و قتل یک نفر در شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: موضوع ربطی به شرکت نفت گچساران ندارد.

سید جواد هاشمی مهر لحظاتی قبل در خصوص حادثه تیراندازی و کشته و مجروح شدن سه نفر در شهرستان گچساران اظهار کرد: این آقایان نیروی یک شرکت پیمانکاری بوده که زیر نظر شرکت مناطق نفت خیز جنوب هستند.

وی در ادامه گفت: کار آنها تحت عنوان اداره شیمیایی است که آزمایش پارامترهای نفت تولیدی را انجام می دهند و محل کار آنها هیچ ربطی به شرکت نفت گچساران ندارد و خارج از محدوده شرکت نفت در میدان الله مستقر هستند.

این معاون استاندار در خصوص علت جرم توسط متهم دستگیر شده گفت: ظاهراً اختلافاتی با مجموعه کاری خودش داشته که دستور جابجایی او را از اهواز صادر کردند و ابلاغ زده بودند که کار خود را از این پس در امیدیه انجام دهد.

معاون سیاسی استاندار گفت: امروز باید اولین روز کاری او در محل کار جدید یعنی امیدیه می بود اما وی به گچساران آمد و با اسلحه چند نفر از همکاران خود را مورد هدف اسلحه ساچمه زنی قرار داد که یک نفر از آنها فوت کرده و دو نفر دیگه مجروح هستند که حال آنها خوب است.

وی با بیان اینکه این موضوع هیچ گونه ربطی به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ندارد گفت: شرکت مذکور فقط خدمات به شرکت نفت ارائه می داده و ارتباطی به شرکت نفت گچساران ندارد همچنین این موضوع یک موضوع امنیت نبوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو