همه چیز درباره فصل چهارم سریال Miracle Workers

منبع: فوت و فن

6

1401/10/18

10:34


سریال معجزه‌گران (Miracle Workers) اثری در ژانر کمدی و به صورت آنتولوژی به شمار می‌رود که توسط سایمون ریچ برای پخش از شبکه تی‌بی‌اس ساخته شده است.

همه چیز درباره فصل چهارم سریال Miracle Workers

سریال معجزه‌گران (Miracle Workers) اثری در ژانر کمدی و به صورت آنتولوژی به شمار می‌رود که توسط سایمون ریچ برای پخش از شبکه تی‌بی‌اس ساخته شده است. حالا این سریال در فصل چهارم خودش قرار دارد که تحت عنوان Miracle Workers: End Times ساخته شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

عوامل سازنده سریال Miracle Workers

همانطور که در بالا ذکر شده بود، سریال «معجزه‌گران» توسط سایمون ریچ خلق شده است و فصل‌هایی که تاکنون ساخته شده‌اند نیز بر اساس داستان‌های کوتاهی از وی هستند. او علاوه بر خالق سریال به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی نیز در آن فعالیت دارد. در کنار وی نیز افراد دیگری وظیفه نوشتن داستان فصل چهارم سریال را برعهده دارند که شامل دن میرک، رابرت پدنیک، راب کلاین، اشلی ویگفیلد، نورا وینسلو و مت والش است.

داستان سریال Miracle Workers: End Times

سریال «معجزه‌گران» داستان فرشته‌های رده پایینی به نام کریگ با بازی دنیل ردکلیف و الیزا با بازی جرالدین ویسواناتان را روایت می‌کند که در بخش پاسخگویی به دعاها مشغول به کار هستند و روزی تصمیم می‌گیرند تا جلوی نابودی کامل زمین را بگیرند. برای انجام این کار نیز باید آن‌ها یکی از سخت‌ترین معجزاتشان را عطا کنند.

در این جستجو و سفر غیرمنتظره نیز خدا با بازی استیو بوشمی و همچنین دستیار بسیار مطیعش به نام سانجی با بازی کاران سونی با آن‌ها همراه می‎‌شوند. با وجود اینکه سریال «معجزه‌گران» به صورت آنتولوژی است اما این بازیگران در فصل چهارم سریال نیز حضور خواهند داشت.

فصل چهارم سریال «معجزه‌گران» که با عنوان رسمی «معجزه‌گران: پایان زمان» شناخته می‌شود، در آینده‌ای آخرالزمانی و جنگ زده جریان دارد. جهان به سرزمینی ویرانه و متروکه تبدیل شده که در نقاط مختلف آن، جنگجویانی بی‌رحم برای بقای خود در حال تلاش هستند.

بازیگران فصل چهارم سریال Miracle Workers

همانطور که در بالا ذکر شده بود، بازیگرانی آشنا از فصل‌های قبلی سریال «معجزه‌گران» در فصل چهارم آن نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به دنیل ردکلیف، استیو بوشمی، جرالدین ویسواناتان، کاران سونی و همچنین جان باس اشاره کرد.

در فصل چهارم سریال «معجزه‌گران»، شخصیت سید با بازی دنیل ردکلیف متوجه می‌شود که زندگی زناشویی با همسر جدیدش به نام فریا با بازی جرالدین ویسواناتان چندان آسان و راحت نیست. این در حالی است که رئیس سید با بازی استیو بوشمی در یک تقلای ناامیدکننده برای گذراندن زندگی خودش شغل جدیدی را آغاز می‌کند.

همانطور که در فصل‌های قبلی سریال «معجزه‌گران» نیز همین طور بوده، بیننده‌ها در فصل چهارم سریال نیز باید منتظر حضورهای کوتاه از بازیگران سرشناس باشند. با این حال، هنوز مشخص نشده که چرا افرادی قرار است در فصل چهارم به صورت کوتاه نقش‌آفرینی کنند.

توماس فوربس جانسون که اخیرا در فیلم شهر گمشده (The Lost City) در کنار دنیل ردکلیف نقش‌آفرینی کرده است، قرار است در فصل چهارم سریال «معجزه‌گران» نقش شخصیتی به نام بیفی را به تصویر بکشد. در کنار او، کن هینگ نیز قرار است نقش ساکن بوم‌تاون را بازی کند. جیسون اسکات جنکینز و آندره جانسون نیز از جمله دیگر بازیگران فصل چهارم به شمار می‌رود.

تاریخ پخش سریال Miracle Workers: End Times

پخش فصل چهارم سریال «معجزه‌گران» قرار است از تاریخ ۱۶ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱) از تی‌بی‌اس شروع شود. این در حالی است که فصل‌های اول تا سوم این سریال روی سرویس آنلاین تی‌بی‌اس و اچ‌بی‌او مکس قرار دارد. فصل چهارم شامل ۱۰ قسمت است که همه آن‌ها به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو