ریسک پذیری بر روی پول مشتری من را میلیاردر کرد

منبع: نمکستان

6

1401/10/18

11:39


یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید آینده به افرادی تعلق دارد که به زیبایی روهایشان باور دارند

یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید آینده به افرادی تعلق دارد که به زیبایی روهایشان باور دارند، این جمله نشان می دهد باور به رسیدن اهداف می تواند در مسیر دستیابی به آن یک سکوی پرتاب باشد. من نیز از زمانی که تصمیم به میلیاردر شدن گرفتارم ایمان و اعتقاد قلبی پیدا کردم و با گسترش کسب و کارم در بستر اینترنت توانستم به این امر مهم تحقق ببخشم. اکنون قصد دارم راز و رمز ثروتمند شدنم را در این مقاله با شما به اشتراک بگذارم.

ادویه پول بیبر

ادویه پول بیبر

خاستگاه ادویه پول بیبر یا فلفل حلبی، شهر حلب در شمال سوریه و نزدیک مرز ترکیه است؛ این فلفل در کشورهای ترکیه و سوریه به عنوان چاشنی غذاهای خاورمیانه ای و مدیترانه ای استفاده می شود. ظاهر این فلفل شبیه فلفل دلمه ای بوده و کاملا گوشتی است؛ به همین دلیل بعد از خارج کردن دانه ها آن را به صورت پولکی خورد کرده و نیمه خشک می کنند، سپس آن را به روغن و نمک آغشته و بسته بندی می کنند.

این فلفل از دهه نود میلادی توسط مهاجران به اروپا و آمریکا وارد شد و مورد استقبال آنها قرار گرفت. مردم ترکیه از پول بیبر به عنوان چاشنی غذاهای مختلف از سالاد گرفته تا غذاهای گوشتی استفاده می کنند.

ادویه جوز هندی

ادویه جوز هندی

اغلب افراد از ادویه جوز هندی برای طعم دار کردن غذاها، دسرها و نوشیدنی ها استفاده می کنند؛ اما از آنجایی که این ادویه دارای خواص فوق العاده و مواد مغذی است، از دوران باستان تا کنون در طب سنتی نیز جایگاه ویژه ای داشته و آن را برای درمان سوء هاضمه، مشکلات روده و کاهش درد دندان مورد مصرف قرار می داده اند.

جوز هندی دارای دارای ویتامین B6، مواد معدنی از قبیل منگنز، منیزیم و مس و مواد آلی مثل تیامین و فولات است. از دانه خشک شده جوز، به صورت پودر استفاده می شود البته روغن آن نیز برای طبخ غذاها کاربرد دارد. در طب سنتی برای تسکین درد، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی، کاهش بی خوابی و از بین بردن لکه های پوستی، استفاده از جوز هندی توصیه می شود.

ادویه جوجه کباب

ادویه جوجه کباب

ادویه جوجه کباب بسیار متنوع است و شما با توجه به ذائقه خود می توانید از ادویه های مختلفی در طبخ جوجه کباب استفاده کنید. پیش از اینکه ادویه جوجه کباب و چاشنی های متنوع را به مرغ اضافه کنید، بهتر است آن را بشویید و سپس به قطعات کوچک که در اصطلاح به آن قطعات جوجه کبابی گفته می شود، خرد کنید و در کاسه ای بریزید و سپس برش هایی از پیاز خورد شده یا حلقه حلقه شده را به همراه برش هایی از فلفل دلمه ای به آن اضافه کنید، این کار باعث می شود بوی زهم مرغ از بین برود و رطوبت حاصل از این سبزیجات سبب شود که ادویه ها بهتر به درون جوجه کباب نفوذ کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو