طبیعت بکر روستای لاجیم و برج تاریخی آن

طبیعت بکر روستای لاجیم و برج تاریخی آن


منبع: آرگا

7

1401/10/18

12:43


روستای لاجیم یکی از دیدنی ترین روستاهای سوادکوه بوده که شما می توانید از آن دیدن کنید. این روستا مناظر زیبایی دارد و با وجود اقامتگاه های بوم گردی خود مورد توجه می باشد.

لاجیم، روستایی در منطقه سوادکوه که پیوندی از طبیعت و تاریخ است. این روستای دیدنی و خوش آب و هوا یکی از مناطق بکر برای گردشگران بوده که امتیازات زیادی دارد و می توانید از جذابیت های آن دیدن کنید. در این بخش نیز با روستای لاجیم آشنا خواهید شد.

پیشینه تاریخی لاجیم

دیدنی های روستای لاجیم

اگر به دنبال یک سفر خاطره انگیز هستید، حتما سری به این منطقه با صفا از سوادکوه بزنید. جایی که علاوه بر طبیعت زیبای جنگلی خود جاذبه های تاریخی مختلفی نیز دارد. اگر می خواهید یک مقصد خاطره انگیز و زیبا داشته باشید، حتما از شگفتی های این روستای دیدنی بازدید کنید.

روستای دیدنی لاجیم

این روستا به دلیل برخورداری از طبیعت سرسبز و بکر خود مورد توجه است. طبیعت خارق العاده این منطقه و غنای تاریخی آن موجب شده تا جذابیت های زیادی برای گردشگران داشته باشد. شما در طی سفر چند روزه خود به این ناحیه می توانید، تجربه های جدید و بکری داشته باشید. این روستا دیدنی از مکان های دیدنی سوادکوه است.

نواحی دیدنی لاجیم

از دیدنی های لاجیم چه می دانید؟

این روستای جنگلی از جمله دیدنی ترین جاذبه های سوادکوه به شمار می آید. موقعیت این روستا برای مسافران بسیار مناسب بوده  موجب جذب گردشگران زیادی می شود. قرارگیری این روستا در دامنه های کوه موجب شده تا دشت های سرسبز و وسیعی داشته باشد. این نواحی چشم اندازهای طبیعی خارق العاده ای را به خود اختصاص می دهند.

جاذبه تاریخی لاجیم

اما اگر می خواهید در روستای لاجیم به سراغ جاذبه های تاریخی هم بروید، حتما باید سری به برج تاریخی این روستا بزنید. برجی که دومین جاذبه گردشگری این ناحیه است. قدمت این بنا به سال ۳۱۶ باز می گردد. این برج یکی از بزرگ ترین و زیباترین سازه های تاریخ به شمار می آید. این قلعه در گذشته اهمیت زیادی داشته است.

ارتفاعات لاجیم

رودخانه کسلیان یا همان رودخانه لاجیم یکی دیگر از زیبایی های این نواحی برای گردشگران می باشد. این رود از رودخانه تجن سرچشمه می گیرد. شما می توانید در سفر به این نواحی از اقامتگاه های سنتی و بسیار زیبای سوادکوه و لاجیم نیز دیدن کنید و از امکانات زیبای آن استفاده نمایید.

زمان مناسب برای سفر:

شما گردشگران می توانید، فصل های مختلفی از سال را برای سفر به روستای لاجیم انتخاب کنید. این نواحی شرایط آب و هوای خشک و مرطوبی دارد و فصل بهار و تابستان زمان مناسبی برای سفر به این ناحیه است. شما می توانید با اجاره ویلا در این نواحی چند روزی را مهمان شهر زیبای سوادکوه باشید.

جنگل های لاجیم

اگر از علاقمندان به طبیعت بکر و زیبای این ناحیه هستید، می توانید فصل پاییز را برای سفر انتخاب کنید که شگفتی های مختلفی دارد. این ناحیه همچنین دارای اقامتگاه های بوم گردی بوده که می توانید از طریق سایت های مختلف گردشگری آن را رزرو نمایید. شما با سفر به این ناحیه می توانید، نگاهی به بهترین دیدنی های ایران در تابستان بیندازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو