برای خودتان چال گونه ایجاد کنید

منبع: دلتا پیام

4

1401/10/18

13:32


ایجاد چال گونه در خانه می‌تواند یک کار هیجان‌انگیز باشد که باعث زیبایی شما شود. افرادی که بدون چال گونه طبیعی متولد می‌شوند، می‌توانند با موفقیت از طریق روش‌های مختلف از ساده (آرایش) تا شدید (جراحی) این چال زیبا را برای خود ایجاد کنند.

برای خودتان چال گونه ایجاد کنید

ایجاد چال گونه در خانه می‌تواند یک کار هیجان‌انگیز باشد که باعث زیبایی شما شود. افرادی که بدون چال گونه طبیعی متولد می‌شوند، می‌توانند با موفقیت از طریق روش‌های مختلف از ساده (آرایش) تا شدید (جراحی) این چال زیبا را برای خود ایجاد کنند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

ایجاد چال گونه در خانه

  • برای ایجاد چال گونه در خانه لب‌هایتان را جمع کنید و گونه‌هایتان را بمکید. برای شروع تمرین ماهیچه‌های گونه‌تان، صورتتان را طوری بسازید که انگار فقط یک لیمو یا یک چیز فوق‌العاده ترش خورده‌اید.

لب‌های شما باید کمی چروک یا پف‌کرده و گونه‌های شما تا حدی به داخل مکیده شوند. دندان‌های شما نباید به هم فشار داده شوند، زیرا این کار می‌تواند مانع از مکیدن گونه‌های شما شود؛ اما لب‌های شما نیاز به بسته‌شدن دارند.
توجه: این روش یک درمان عامیانه است. به‌عبارت‌دیگر، هیچ نوع شواهد علمی آن را تأیید نمی‌کند، بلکه با شواهد مبهم، غیرقابل‌تأیید و حکایتی پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین، تضمینی برای کارکردن نیست.
گونه‌های شما باید به طور طبیعی به سمت داخل فرورفته و عمیق‌ترین قسمت فرورفتگی بین دندان‌های بالا و پایین، تقریباً در نیمه راه‌بین جلو و عقب دهان قرار گیرد.
اگر به‌سختی می‌توانید حالت صورت مناسب را تصور کنید، چیزی ترش بخورید یا بنوشید – واکنش طبیعی شما به ترشی همان چیزی است که این تمرین تقلید می‌کند.

ایجاد چال گونه

  • همچنین برای ایجاد چال گونه در خانه تورفتگی‌ها را فشار داده و نگه دارید. نواحی روی گونه‌های خود را که عمیق‌ترین فرورفتگی‌ها هستند، پیدا کنید.

با استفاده از هر دو انگشت اشاره این نقطه را به‌آرامی روی هر دو گونه نگه دارید. هنگام آماده‌شدن برای حرکت‌دادن دهان، انگشتان خود را محکم روی این نقاط ثابت نگه دارید.
اگر راحت‌تر هستید، می‌توانید این نقاط را با انگشت شست یا انتهای گرد مداد نگه دارید.

  • ایجاد چال گونه در خانه لبخند بزنید و در صورت لزوم انگشتان خود را تغییر دهید. به‌تدریج حالت خود را به‌صورت پوزخندی گسترده کاهش دهید و انگشتان خود را روی همان نقاط صورت خود ثابت نگه دارید.

لبخند شما باید گشاد و دهان باز باشد، زیرا معمولاً زمانی که فردی لبخند نسبتاً گشاد دارد، چال طبیعی ظاهر می‌شود. اکنون انگشتان شما باید در نزدیکی گوشه‌های لبخند قرار گیرند، جایی که در صورت داشتن فرورفتگی، به طور طبیعی ایجاد می‌شود.
ظاهر خود را در آینه بررسی کنید. اگر محل نوک انگشتان شما کمی دور به نظر می‌رسد، ممکن است لازم باشد کمی نوک انگشتان خود را روی گونه‌های خود به محل مناسب بکشید.
ناحیه گودی موردنظر خود را با نوک انگشتان خود یا با انتهای گرد مداد محکم فشار دهید. برای فرورفتگی‌های موقت فوراً رها کنید. در صورت تمایل عکس بگیرید. توجه داشته باشید که به‌محض اینکه دهان خود را شل کنید، این گودی‌ها ناپدید می‌شوند.

  • برای ایجاد چال گونه در خانه فشاردادن را برای ۳۰ دقیقه یا بیشتر ادامه دهید. برای اینکه گونه‌های خود را طوری آموزش دهید که چال گونه ماندگارتری ایجاد کنند، باید حداقل ۳۰ دقیقه این فرورفتگی‌ها را محکم نگه دارید. نقطه جذابیت چهره زنان در ذهن مردان کدام است؟ را نیز مطالعه کنید. هر چه بیشتر بتوانید علائم «گودی» خود را در جای خود نگه دارید، شانس بیشتری برای ماندگاری آن‌ها خواهید داشت.

درگذشته، در واقع ابزارهای مکانیکی وجود داشت که با اعمال فشار مداوم به این نقاط روی صورت شما، گودی ایجاد می‌کردند. کارکرد این دستگاه‌ها هرگز از نظر علمی ثابت نشد؛ اما برخی از آنها عملی می‌شدند. این تمرین گودی از عملکرد چنین ماشینی تقلید می‌کند.

  • روزانه تکرار کنید. تمرینات ۳۰ دقیقه‌ای گودی را به‌صورت روزانه به مدت چند هفته ادامه دهید. اگر یک ماه بگذرد و هنوز گودی ماندگاری ایجاد نکرده باشید، ممکن است بخواهید ادامه دهید. ازآنجایی‌که این تکنیک توسط شواهد علمی پشتیبانی نمی‌شود، اما با شنیده‌ها، اگر در نهایت موفق نشدید، ممکن است به‌سادگی برای شما کارساز نباشد.

چال گونه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ماسک دارچین یک ترکیب فوق‌العاده برای جوش + ویدیو را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو