گله و دلخوری استقلالی‌ها از ساپینتو

گله و دلخوری استقلالی‌ها از ساپینتو


منبع: ساعد نیوز

4

1401/10/18

14:03


ساعدنیوز: پس از پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر کم کم صحبت‌هایی از درون تیم استقلال مربوط به حضور سرمربی پرتغالی این تیم شنیده می‌شود.

گله و دلخوری استقلالی‌ها از ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، تیم استقلال در طول پانزده هفته مسابقات لیگ برتر و تک مسابقه سوپرجام، بارها و بارها شاهد عملکرد هیجانی سرمربی خودش کنار محوطه فنی زمین فوتبال بوده است.

لگد بین المللی در انزلی!

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال که در تیرماه سال جاری به این عنوان منصوب شد در هفته دوم و بازی در انزلی با حاشیه هایی که در ارتباط با لگد زدن به یک برانکارد برای خود و تیمش ایجاد کرد زمینه ساز نگاه منفی کمیته اخلاق و انضباطی و البته جامعه داوران نسبت به خودش شد. اتفاقی که ابعاد بین المللی داشت و رسانه های پرتغالی و منطقه خاورمیانه هم به آن پرداختند.

تصویر

تعهد کتبی کارساز نبود

این سرمربی پس از دادن تعهد بابت رفتارش در انزلی و عذرخواهی از جمعیت هلال احمر، چند هفته بعد باز هم در حاشیه مسابقات خبرساز شد تا سرانجام در بازی مقابل نساجی در هفته ششم با اعضای کادر فنی تیم مازندرانی درگیر شد!

غائلۀ سیرجان و حمله به خودی و غریبه

او در هفته هفتم و مصاف مقابل گل گهر سیرجان بار دیگر روی اعلام خطای پنالتی به سود تیم خودش با اعضای کادر فنی تیم سیرجان درگیری ایجاد کرد و پس از واکنش داور نسبت به این رفتارها با داور مسابقه نیز درگیر شد که این جدال فیزیکی و لفظی منجر به اخراجش از زمین مسابقه شد. ساپینتو در آن لحظات با بیژن طاهری که برای مهارش او را گرفته بود نیز زدوخورد کرد!

محرومیت اخلاقی

کارت قرمز و محرومیت دو جلسه ای برای ساپینتو همراه با کارت زردهایی که پیش از آن گرفته بود این مربی را سه جلسه از همراهی استقلال در هفته های هشتم، نهم و دهم محکوم کرد.

باز هم کارت باز هم محرومیت

با این وجود این مربی پس از بازگشت از سکوها به محوطه فنی تیمش (در هفته یازدهم) کم کم خودش را کنترل کرد اما اتفاقات بازی مس رفسنجان و خطای مشکوک به پنالتی با برخورد توپ به دست شاهین توکلی (مدافع تیم رفسنجانی) باز هم باعث شد تا ساپینتو از کوره در برود و کارت زرد بگیرد. کارتی که رکورد چهارمین اخطار این فصل و در نهایت محرومیتش را به همراه داشت.

تصویر

او استرس ما را زیاد می کند

حالا و پس از پایان ۱۵ هفته دور رفت از نزدیکان به تیم استقلال خبر می رسد بازیکنان این تیم نسبت به رفتار سرمربی شان رضایت چندانی ندارند. آنها در صحبت های شان به این موضوع می پردازند که ساپینتو خواسته یا ناخواسته با رفتارش به آنها استرس وارد می کند و باعث ایجاد نگرانی بی دلیل در خلال برگزاری مسابقه میشود.

حرف دل مربیان ایرانی

رفتارهای هیجانی و حرکات این مربی پنجاه ساله کنار محوطه فنی البته از نگاه اعضای ایرانی کادر فنی تیم هم پنهان نمانده و شنیده ها حاکی از آن است که تک تک این مسائل در دوران مدیرعاملی آجورلو و سپس فتح الله زاده نیز به بخش مدیریتی منتقل شده است ولی فعلا با این مربی مدارا می شود. چون پرداخت غرامت قطع همکاری با قیمت امروز ارز به هیچ وجه برای باشگاه به صرفه نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو