کفش چانکی چیست – ترندهای کفش چانکی را ببینید

کفش چانکی چیست – ترندهای کفش چانکی را ببینید


منبع: مدیسه

5

1401/10/18

14:08


کفش چانکی و اسنیکر چانکی از سال 2017 دوباره به دنیای مد و فشن وارد شدند. حتی اگر این مدل

کفش چانکی چیست – ترندهای کفش چانکی را ببینید

کفش چانکی و اسنیکر چانکی از سال 2017 دوباره به دنیای مد و فشن وارد شدند. حتی اگر این مدل کفش‌ها را دوست نداشته باشید، باز هم جزء محبوب ترین مدل‌ها در میان خانم‌ها و آقایان هستند. دوستداران استایل خیابانی یا استریت استایل به شدت طرفدار این مدل کفش‌ها هستند.

کفش چانکی چیست؟

مهم‌ترین مشخصه مدل کفش‌چانکی، حجیم بودن آن است. چانکی‌ها انواع مختلفی دارند و به صورت کفش، لوفر، بوت و کتانی یا اسنیکر طراحی می شوند.

انواع کفش‌چانکی زنانه و مردانه دارای زیره‌های ضخیم لاستیکی هستند که ظاهر آن‌ها را کمی زمخت کرده است. چانکی لوفرها chunky loafers هم نمونه‌ای از یک کفش راحتی چانکی هستند. البته نمونه‌های زنانه آن هم این روزها طرفداران بسیار زیادی دارند.

این سبک کفش‌ها و کتانی‌ها را می توانید به همراه کت و شلوار، لباس‌های ورزشی و غیره ست کنید. در ادامه شما را با 20 مدل چانکی مردانه و زنانه آشنا خواهیم کرد.

کفش‌چانکی زنانه

کفش چانکی زنانه

کفش چانکی زنانه

کفش‌چانکی زنانه یک انتخاب مناسب برای دخترانی است که به مدرسه می‌روند. این کفش‌ها به راحتی با استایل مدرسه ست می‌شوند.

کفش چانکی زنانه پاشنه‌دار

کفش چانکی

کفش چانکی

کفش‌چانکی برای طی مسیرهای طولانی طراحی شده و زیره‌ای ضخیم و راحت دارد. این کفش‌ها در انواع مردانه و زنانه و با سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند. کفش‌های چانکی زنانه در مدل‌های مختلف به صورت کفش پاشنه بلند، پاشنه کوتاه و تخت طراحی می‌شوند. تفاوت این کفش‌ها در میزان ضخامت لژ یا زیره آن‌ها است.

رویه کفش‌های چانکی زنانه معمولاً از چرم‌های مات یا براق ورنی دوخته می‌شود. این کفش‌ها در رنگ بندی بسیار متنوع هستند. اما کفش‌های چانکی مشکی پر فروش‌تر از رنگ‌های دیگر هستند و به راحتی با استایل‌های مختلف ست می‌شوند.

کفش‌چانکی مردانه

کفش چانکی مردانه

آقایان می‌توانند این مدل کفش‌چانکی را با شلوار جین راسته، شلوار مردانه کوتاه و یک ژاکت بافت و کت بلیزر ست کنند. کفش‌های چانکی را با هیچ لباس اندامی و تنگی ست نکنید، زیرا کاملاً نامتناسب به نظر خواهید رسید.

چانکی لوفرز chunky loafers

chunky loafers

chunky loafers

چانکی لوفرها chunky loafers همان کفش‌های تخت رویه بلندی هستند که زیره‌ای ضخیم دارند. این کفش‌ها به صورت بنددار و بدون بند طراحی می‌شوند. از این مدل لوفرها در استایل‌های خیابانی و کژوال استفاده می‌شود. این لوفرها به صورت جلوگرد و مربعی طراحی می‌شوند.

کفش راحتی مردانه چانکی

کفش راحتی مردانه چانکی

کفش راحتی مردانه چانکی

البته لوفرها به عنوان کفش راحتی چانکی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. چانکی لوفرهای مردانه طرفداران بسیار زیادی دارند. این کفش‌ها به همراه شلوارهای کوتاه جین یا کتان در استایل‌های کژوال مردانه استفاده می‌شوند.

قیمت انواع کفش مردانه خوش‌استایل

اسنیکر چانکی مردانه

اسنیکر چانکی به هر نوع کفش کتانی اطلاق می‌شود که به طرز قابل توجهی در طراحی آن اغراق شده و از پد، پلتفرم و جزئیات حجیم در آن استفاده شده است. این کتانی‌ها به عمد بیش از حد استایل شده و بزرگ و رنگی هستند. زیره این کتانی‌ها یک سوم ضخامت کل کفش را اشغال می‌کند.

اسنیکر چانکی یکی از کفش‌های کتانی مورد علاقه جوانان است که در مدل‌های مردانه و زنانه طراحی و تولید می‌شود. ست کردن این کتانی‌ها کمی سخت بوده و نیاز به مهارت و اعتماد به نفس دارد.

در استفاده از این اسنیکرهای بزرگ و زشت باید تعادل را رعایت کنید. این به معنای استفاده از لباس‌های گشاد و راحت است. بنابراین استفاده از شلوارهای جین اسکینی و اندامی را فراموش کنید. بهتر است شلوارهای راسته را امتحان کنید و کمی از دمپای آن را تا کنید. اسنیکرهای برند پوما، آدیداس، نایکی و بالنسیاگا بهترین‌ها در این سبک هستند.

در ادامه چند نمونه از اسنیکرهای چانکی مردانه از بهترین برند های مشهور جهان را مشاهده می‌کنید.

اسنیکر چانکی مردانه مارک گوچی Gucci

Gucci

اسنیکر چانکی مردانه مارک نایکی Nike

Nike

اسنیکر چانکی مردانه مارک آدیداس Adidas

Adidas

اسنیکر چانکی مردانه مارک بالنسیگا Balenciaga

Balenciaga

از اسنیکر چانکی می‌توانید در استایل‌های زمستانی به سبک کژوال و خیابانی استفاده کنید. برای انجام این کار کافی است یک کاپشن بامبر جکت با سبک خلبانی، یک هودی و یک شلوار راسته انتخاب کنید. در روزهای گرم تابستانی هم می‌توانید کاپشن و هودی را حذف کرده و به جای آن از یک تیشرت ساده استفاده کنید.

قیمت انواع ترندهای کتانی مردانه

 

اسنیکر چانکی زنانه

یک دامن کوتاه ابریشمی را می‌توانید به راحتی با یک اسنیکر چانکی ست کنید و استایلی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. همچنین این اسنیکرها را می توانید با یک شورت ورزشی و یک سویشرت اور سایز ست کنید.

کلاسیک ترین مدلی که می‌توانید انتخاب کنید یک اسنیکر سفید با زیره لاستیکی و رویه توری است. اگر به سبک مینیمال علاقه دارید کتانی سفید یا کرم ساده را انتخاب کنید.

این کتانی‌های ترند را می‌توانید به همراه یک کت و شلوار اورسایز پارچه‌ای در استایل‌های خیابانی استفاده کنید. در ادامه چند مدل اسنیکر زنانه چانکی از بهترین برندهای جهان را مشاهده می‌کنید که در فروشگاه آنلاین مدیسه هم موجود است.

اسنیکر چانکی زنانه مارک بالنسیگا Balenciaga

Balenciaga

اسنیکر چانکی زنانه مارک آدیداس Adidas

Adidas

اسنیکر چانکی زنانه مارک بیو تودی Beau Today

Beau Today

قیمت جدیدترین ترندهای کتانی زنانه

 

اسنیکر چانکی زنانه مدل بوت چانکی

بوت چانکی

بوت چانکی

بوت چانکی

بوت‌ها یا چکمه‌های چانکی هم طرفداران بسیار زیادی دارند. این بوت‌ها دارای زیره‌ای ضخیم هستند و در قدهای مختلفی تولید می‌شوند. بوت‌های چانکی به صورت پاشنه‌دار، بدون پاشنه، بند دار و بدون بند طراحی شده‌اند. این بوت‌ها هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب هستند.

مطالب دیدنی:  با 10 نوع استایل زنانه شیک ترند آشنا شوید

سخن آخر

به هنگام خرید کفش‌چانکی، سبک و رنگ را متناسب با استایل شخصی‌تان انتخاب کنید. این کفش‌ها مطمئن‌ترین و راحت‌ترین کفش‌هایی هستند که در عمرتان خریده‌اید. هر چند این مدل کفش‌ها در سال های اخیر بسیار ترند شده‌اند، اما باز هم طرفداران خاص خود را در بین لباس مردانه شیک دارند.

این مدل کفش‌ها و کتانی‌های بزرگ موردپسند همه افراد قرار نمی‌گیرد. اما بهتر است بدانید، مهم‌ترین موضوع در استایل کردن چانکی‌ها رعایت تعادل در استایل است. در غیر این صورت با پوشیدن یک کفش چانکی به همراه شلوارهای اسکینی شبیه یک دلقک به نظر خواهید رسید!

 

منبع : trendhunter

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو