چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟

چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟


منبع: تیپ زا

5

1401/10/18

15:36


چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟ چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟ پانچوها لباس‌های جذابی هستند که معمولاً فقط یک سوراخ برای سر شما دارند و روی بازوهای شما بیرون می‌آیند. حالت دادن به پانچوها می تواند دشوار باشد، زیرا شکل آنها را به خوبی حفظ نمی کنند. اگر پانچویی دارید که می‌خواهید […]

چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟

چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟

چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟ پانچوها لباس‌های جذابی هستند که معمولاً فقط یک سوراخ برای سر شما دارند و روی بازوهای شما بیرون می‌آیند. حالت دادن به پانچوها می تواند دشوار باشد، زیرا شکل آنها را به خوبی حفظ نمی کنند. اگر پانچویی دارید که می‌خواهید بپوشید اما نمی‌دانید چگونه آن را بپوشید، سعی کنید آن را با دامن کوتاه یا جوراب شلواری بپوشانید، آن را با شلوار جین تنگ یا شلوار گشاد و کفش‌های پاشنه بلند ست کنید.

چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟

حالا به فصل رسمی پانچو می رسیم. این ها برای زمستان ها ساخته شده اند و در بسیاری از الگوها، پارچه ها و سبک ها برای فصل سرد زمستان در دسترس هستند. اینها یک راه عالی برای گرم ماندن در استایل هستند. با این حال، ترفند اصلی این است که هنگام پوشیدن پانچو، ظاهر کلی خود را متعادل کنید.

می‌توانید مدل پانچوی دراپه را انتخاب کنید و آن را با چکمه‌های جیر یا مخملی تا ران‌های بلند ست کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید.

به طور مشابه، اگر پانچو سایز بزرگ می پوشید، باید آن را با کتانی لاغر ست کنید. آن را با حداقل لوازم جانبی مد ست کنید تا ظاهر را تقویت کنید.
پانچو در چندین رنگ موجود است. می‌توانید رنگ‌های کم‌رنگ‌تری مانند مشکی یا بژ انتخاب کنید یا رنگ‌های سرد مانند نئون، آبی و شرابی را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید الگوهای مختلفی مانند چاپ بوهو یا حتی حاشیه را انتخاب کنید.

چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟

چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟

به عنوان یکی از اصلی‌ترین کمد لباس‌ها، می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف طراحی کرد و ظاهر متفاوتی به شما ارائه کرد. با این حال، استایل  ممکن است مشکل باشد، ممکن است چیزهای زیادی وجود داشته باشد که ممکن است اشتباه پیش برود.

ظاهر ژاکت

برای یک لباس غیر رسمی و آرام تر، می توانید پانچو خود را روی ژاکت خود ست کنید. هنگامی که پانچو خود را روی ژاکت می‌پوشانید، رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید و آن‌ها را با نیم بوت‌های جیر ست کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید. شما می توانید هر سبک و مدلی را انتخاب کنید تا زمانی که در آن احساس راحتی و گرمی داشته باشید.

برای داشتن یک ظاهر اداری هوشمندانه و غیررسمی، می توانید پانچو خود را روی یک پیراهن یقه دار ست کنید.

می‌توانید پانچوهایتان را روی لباس‌های لاغرتان ست کنید تا ظاهری معمولی و در عین حال شیک داشته باشید. همچنین می‌توانید آن را با نیم بوت‌های چرمی یا کفش‌های چرمی ست کنید تا ظاهری مورد تأیید دفتر کار داشته باشید.

چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟

چگونه یک استایل با پانچو داشته باشیم؟

با کتانی لاغر ست کنید

ساده ترین راه برای تقویت پانچو این است که آن را با چند کتانی چرمی ست کنید. و از این رو ست کردن آن با پایین تنه لاغر می تواند کل لباس را متعادل کند.

کتانی های چرمی یک راه عالی برای مدرن کردن لباس های غیررسمی هستند. شما می توانید از بالا به پایین به دنبال یک ظاهر تک رنگ باشید و آن را با چند رنگ غیر معمول ترکیب کنید. 

استایل با پانچو

استایل با پانچو

لباس ها و اکسسوری هایی که با پانچوها هماهنگ می شوند

تنها چیزی که باید در مورد نحوه پوشیدن پانچو بدانید، مناسبتی است که آن را برای آن می پوشید.

آیا به دنبال یک لباس آرام یا غیر رسمی یا پر زرق و برق هستید؟ می توانید یک پانچو را با یک تی شرت ساده، پیراهن یا حتی یک پلیور زیر آن بپوشید.

اگر به دنبال یک تیپ غیررسمی هستید، می توانید آن را با جین لاغر مورد علاقه خود به همراه چند کفش کتانی یا تخت ست کنید.

برای ظاهری زیباتر، می‌توانید پانچو خود را با کفش‌های چرم به همراه چند چکمه، کفش یا صندل چرم یا جیر ست کنید. همچنین می توانید پانچو را روی لباس بپوشید. پانچو روباز جلویی را انتخاب کنید و زیر آن یک لباس مجلسی بادی بپوشید تا شیک و جذاب به نظر برسید. آن را با چکمه های ران یا مچ پا بپوشانید.

در مورد اکسسوری بهتر است آن را ساده نگه دارید. یک کمربند ساده برای ظاهری شیک و یا یک کلاه برای یک ظاهر غیر رسمی اغراق آمیز اضافه کنید. شما همچنین می توانید چند عینک آفتابی یا یک کیف را برای کامل کردن مجموعه خود بیندازید.

استایل با پانچو

استایل با پانچو

موقعیت هایی که می توانید پانچو بپوشید

پانچوها بسیار متنوع هستند و می‌توان آن‌ها را در همه موقعیت‌ها پوشید. از کژوال تا محل کار گرفته تا شیک پوش، می توانید آن را به روش های مختلف استایل کنید.

استایل با پانچو

استایل با پانچو

شیک پوشی با پانچ

شیک پوشی با پانچو

شیک پوشی با پانچو

شیک پوشی با پانچو

شیک پوشی با پانچو

شیک پوشی با پانچو

شیک پوشی با پانچو

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد همانطور که گفتیم پانچو در چندین رنگ موجود است. می‌توانید رنگ‌های کم‌رنگ‌تری مانند مشکی یا بژ انتخاب کنید یا رنگ‌های سرد مانند نئون، آبی و شرابی را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید الگوهای مختلفی مانند چاپ بوهو یا حتی حاشیه را انتخاب کنید.شما همچنین میتوانید نظرات و یا پیشنهادات خودتون رو برای ما ارسال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو