گزارش: Star Wars ساخت یوبیسافت به No Man’s Sky شباهت دارد

منبع: گیمفا

5

1401/10/18

15:38


به گزارش رسانه‌ی Insider Gaming، بازی Star Wars جدیدی که یوبیسافت (Ubisoft) در دست ساخت دارد، بسیار شبیه به عنوان No Man’s Sky است.

گزارش: Star Wars ساخت یوبیسافت به No Man’s Sky شباهت دارد

به گزارش رسانه‌ی Insider Gaming، بازی Star Wars جدیدی که یوبیسافت (Ubisoft) در دست ساخت دارد، بسیار شبیه به عنوان No Man’s Sky است.

از ابتدای سال 2010 که شرکت دیزنی (Disney) حق ساخت و نشر این مجموعه را به اختیار خود درآورد، اقتباس‌های آن در دنیای بازی‌ها شرایط متفاوتی داشتند. نزدیک به یک دهه، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) امتیاز ساخت بازی بر اساس دنیای Star Wars را در اختیار داشت و نسبت به شرکت لوکاس آرتز (LucasArts) که پیش‌تر صاحب این امتیاز بود، عناوین کم‌تری تولید کرد. طی این مدت، دو نسخه‌ی Star Wars: Battlefront و نسخه‌های Star Wars: Squadrons و Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شدند. دو بازی اول عرضه‌ی نابسامانی داشتند، اما آخرین عنوان یادشده بسیار مورد استقبال قرار گرفت و دنباله‌اش در سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌های دیگری نیز بودند که ساختشان لغو شد.

شاید بتوان در مجموع، کارنامه‌ی الکترونیک آرتز را تا حدی ناامیدکننده دانست. از سوی دیگر اما، شرکت‌های مختلف همچون یوبیسافت هم پروژه‌هایی از این مجموعه در دست ساخت دارند که به نظر می‌آید چند سالی با عرضه فاصله داشته باشند. تنها خبر رسمی در باره‌ی این بازی، جهان‌آزاد بودن آن است. حال رسانه‌ی Insider Gaming گزارشی منتشر کرده است که در آن از شباهت این نسخه به No Man’s Sky می‌گوید.

بنا بر این گزارش، دنیای ساخته‌ی یوبیسافت شامل یک کهکشان یکپارچه می‌شود که می‌توانید به بخش‌های مختلفش سفر کنید. بازیکنان شخصیت اصلی بازی را می‌سازند و مسیر پیش رویش را هم خودشان انتخاب می‌کنند. در No Man’s Sky بازیکنان به جهانی بسیار بزرگ دسترسی داشتند و می‌توانستند با سفینه‌ی خود، بدون هیچگونه صفحه‌ی بارگذاری، به سیاره‌های متفاوت بروند و در آنجا کاوش کنند. وجود چنین شرایطی در نسخه‌ای از Star Wars بسیار جذاب خواهد بود.

این گزارش هنوز تأیید یا تکذیب نشده است و به نظر هم نمی‌رسد که به زودی این اتفاق بیفتد، زیرا بازی در سال 2021 معرفی شد و هم‌اکنون در نخستین مراحل ساخت قرار دارد. با این وجود، سابقه‌ی یوبیسفات در ساخت عناوین جهان‌آزاد احتمال درستی این شایعه را بالاتر می‌برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو