ساخت سریال 8 Mile توسط فیفتی سنت

منبع: گیمفا

4

1401/10/18

16:31


فیفتی سنت در نظر دارد تا با همکاری امینم روایتی مدرن از فیلم 8 Mile را در غالب سریال تهیه نماید.

ساخت سریال 8 Mile توسط فیفتی سنت

فیفتی سنت در نظر دارد تا با همکاری امینم روایتی مدرن از فیلم 8 Mile را در غالب سریال تهیه نماید.

فیلم درام 8 Mile (۸ مایل) که در سال 2002 توسط کرتیس هنسن کارگردانی شده بود، زندگی مشقت‌بار یک رپر جوان با هنرنمایی امینم را به تصویر کشید که نه تنها موفق شد تا با بودجه‌ای 41 میلیون دلاری، 243 میلیون دلار در سراسر جهان فروش نماید، بلکه در جشنواره‌های سینمایی و موسیقی آن سال نیز بسیار خوش درخشید.

حال طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، امینم و فیفتی سنت در کنار یکدیگر مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت سریالی از 8 Mile هستند که هنوز جزییاتی از داستان، شخصیت‌ها و یا کارگردان فاش نشده است. فیفتی سنت در حوزه تلویزیون تجربه ساخت مجموعه Power را در کارنامه خود به ثبت رسانده که بین سال‌های 2014 تا 2020 از طریق شبکه استارز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

فیفتی سنت در تازه‌ترین مصاحبه خود ایده این سریال را بسیار جاه‌طلبانه خطاب کرده و اعلام کرده که کار سختی را برای متقاعد کردن امینم نداشته است. سریالی که ایده آن توسط فیفتی سنت مطرح شده و به عنوان میراثی شناخته خواهد شد که امینم در سال 2002 از خود بر جای گذاشته است.

من قصد دارم تا از طریق این سریال، جزییات بشیتری از دنیای 8 مایل را به مخاطبین ارائه دهم که تاکنون تجربه نکرده‌اند. از وقایع داستانی گرفته تا شخصیت‌ها، همه چیز بیش از پیش بسط داده خواهد شد.

سریال بدون عنوان از فیلم 8 Mile به تازگی مراحل ساخت خود را آغاز کرده و باید صبر کرد و دید که همکاری فیفتی سنت و امینم به چه نتیجه‌ای ختم خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو