آشنایی با نکات ایمنی در مورد سوئیت‌های اجاره‌ای تهران

منبع: وقت مد

5

1401/10/18

17:42


راهنمای مطالعه1 امنیت خانه را در نظر بگیرید2 از پلتفرم‌های مطمئن سوئیت اجاره کنید3 پیش از اجاره، امکانات خانه را بررسی کنید4 مهم‌ترین نکاتی که نباید فراموش کنید در سفر به تهران می‌توانید هم در هتل اقامت داشته و هم خانه اجاره کنید. معمولاً افرادی که دنبال اقامت راحت‌تر هستند، می‌خواهند غذا و نظافت اتاق …

در سفر به تهران می‌توانید هم در هتل اقامت داشته و هم خانه اجاره کنید. معمولاً افرادی که دنبال اقامت راحت‌تر هستند، می‌خواهند غذا و نظافت اتاق برایشان انجام شده و هر زمان خواستند، غذا سفارش دهند؛ اقامت در هتل را انتخاب می‌کنند.

گروهی دیگر ترجیح می‌دهند خانه‌ای مستقل با اتاق‌خواب مجزا و آشپزخانه اجاره کرده و اقامتی مانند خانه خودشان داشته باشند. این گروه دوم اغلب به دنبال اجاره سوئیت در تهران یا اجاره آپارتمان‌های مبله برای چند روز یا نهایتاً چند هفته هستند و می‌خواهند در سفرشان به تهران حسابی خوش گذرانده و اقامت باکیفیتی را تجربه کنند.

برای این دسته که اجاره خانه را به رزرو اتاق‌های هتل ترجیح می‌دهند؛ در ادامه یک راهنمای کامل درباره نکات ایمنی سوئیت‌های مبله تهران آماده کردیم که امیدوارم برای سفرهای پیش‌رو مفید باشد، پس با ما همراه شوید.

امنیت خانه را در نظر بگیرید

اولین نکته که برای رزرو سوئیت‌های مبله تهران باید از آن آگاه باشید، مسئله امنیت خانه است. معمولاً مسافران با تهران آشنا نیستند، به همین خاطر بهتر است که از قبل درباره مناطقی که امنیت پایینی دارند تحقیق کرده و در مرکز شهر، نزدیک به کلانتری، دور از حاشیه شهر و مناطق مسکونی که خانواده ساکن است، آپارتمان اجاره کنید. علاوه بر این اگر با ماشین شخصی سفر می‎کنید، حتماً خانه‌ای را انتخاب کنید که پارکینگ داشته باشد، به این ترتیب با خیال راحت ماشین را در جایی امن گذاشته و نگرانی نخواهید داشت.

اگر در شهرک‌های مسکونی خانه کرایه می‌کنید، حتماً شهرکی را انتخاب کنید که نگهبان داشته و یا سراغ ساختمان‌هایی بروید که سرایدار دارد. به این ترتیب وقتی هم که خانه نباشید، خیالتان از بابت امنیت راحت است و مسئله‌ای سفرتان را به خطر نمی‌اندازد. به‌عنوان آخرین نکته در مورد امنیت خانه هم یادتان باشد که در آپارتمان حتماً حفاظ داشته و خودتان هم برای اطمینان قفل کتابی شخصی که کلیدش را دارید، همراه برده و در را قفل کنید.

از پلتفرم‌های مطمئن سوئیت اجاره کنید

تا اینجا توصیه کردیم در حاشیه شهر خانه نگیرید یا حتماً خانه با پارکینگ و حفاظ در اجاره کنید؛ اما از این موارد مهم‌تر انتخاب پلتفرم مطمئن برای اجاره خانه است. اگر می‌خواهید از امنید مطمئن شوید، کسی از شما کلاهبرداری نکند و اجاره شما بر اساس قانون و منطبق با یک قرارداد رسمی با شخص حقیقی و واقعی باشد، بهترین کار استفاده از پلتفرم‌های اجاره آنلاین خانه است.
سایت‌هایی مانند شب، جاجو، هومسا، اقامت 24، جاجیگا، اسنپ تیریپ و جاباما پلتفرم‌های کرایه سوئیت آپارتمان در تهران و سایر شهرها است که عکس‌های واقعی، نام مالک و محدوده آدرس را آماده کرده تا شما بعد از بررسی امکانات خانه، سوئیت موردنظر را اجاره کنید.
هزینه اجاره آنلاین پرداخت شده و شما خانه را از مالک واقعی‌اش تحویل خواهید گرفت، قرارداد اجاره هم آنلاین همراه با کد رهگیری صادر شده تا هر زمان به مشکلی برخوردید؛ بلافاصله با پشتیبان سایت تماس گرفته و مسئله را حل کنید. در ضمن رزرو تمامی خانه‌ها قابل تمدید است و قوانین اختصاصی برای کنسلی رزرو دارد که در صفحه اصلی هر خانه می‌توانید آن را بخوانید.

پیش از اجاره، امکانات خانه را بررسی کنید

بعد از اجاره آپارتمان از پلتفرم مطمئن که راه هرگونه سوءاستفاده و کلاهبرداری را بسته، باید به امکانات کلی خانه توجه کنید، یعنی سوئیتی را اجاره کنید که حتماً مبله باشد، وسایل اولیه مانند یخچال، تختخواب، اجاق‌گاز و … داشته باشد.

اگر در تابستان سفر رفتید، مطمئن شوید که سیستم سرمایش و کولر خانه به خوبی کار می‌کند و اگر در زمستان خانه گرفتید حتماً سیستم گرمایشی خانه را پک کنید. این موارد و امکانات دیگر مانند سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، وضعیت بهداشت خانه و نظافت سرویس بهداشتی و … را هم می‌توانید در سایت‌هایی که در بالا معرفی کردیم چک کرده و بعد از بررسی قیمت‌ها، سوئیت موردنظر را رزرو کنید.
در ضمن سایت‌های بالا قسمتی هم تحت عنوان نظر و تجربه مهمانان قبلی دارند که معمولاً درباره وضعیت نظافت، برخورد مالک و … است که با مطالعه آن‌ها بهتر می‌توانید برای اجاره تصمیم بگیرید. یادتان باشد که تمامی عکس‌ها راستی‌آزمایی شده و تأییدیه دارد، در نتیجه هنگام رزرو خانه عکس‌ها و نام مالک واقعی را می‌توانید ببینید و بعد رزروتان را تکمیل کنید.

مهم‌ترین نکاتی که نباید فراموش کنید

به‌عنوان آخرین نکته هم یادتان باشد که کلاً در سفر وسایل گران‌بها همراه نداشته باشید، حتماً چند قفل کتابی همراه ببرید تا بتوانید کیف یا چمدان را قفل کرده؛ بعد از خانه خارج شوید و کلید هم فقط دست خودتان باشد.
در صورتی که کودک دارید، بهتر است خانه تراس دار کرایه نکرده و به جای آن آپارتمانی که نزدیک فضای سبز یا پارک است اجاره کنید. به همین ترتیب اگر سالمند همراه دارید، خانه مناسب شما باید حتماً آسانسور داشته باشد.
زمانی تحویل خانه حتماً کارت ملی شخصی را که به استقبالتان آمده؛ ببینید و با نام مالک در سایت تطبیق دهید تا مطمئن شوید خانه را از شخص واقعی تحویل گرفتید. اجاق‌گاز، بخاری، شوفاژ، یخچال و سایر وسایل برقی خانه را در حضور مالک چک کرده و زمانی که از درست بودن همه چیز مطمئن شدید، کلید را تحویل بگیرید و در صورت نیاز با پشتیبانی سایتی که از آن خانه گرفتید، تماس بگیرید.
در آخر هم یادتان باشد که مانند هتل زمان تحویل‌گرفتن سوئیت‌های مبله تهران ساعت 14 و زمان تحویل‌دادن 12 ظهر است که در صورت تمایل می‌توانید بر اساس قوانین اقامت را تمدید هم بکنید.
امیدواریم اقامت امن و راحتی در تهران داشته باشید و بتوانید از تمام جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر، بازار بزرگ تهران، کاخ زیبای سعدآباد و محوطه کاخ گلستان، خیابان زیبای ولیعصر، تئاتر شهر و دیگر جذابیت‌های پایتخت بازدید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو