ماجرای اجاره 100 میلیونی کارت ملی چیست؟

4

1401/10/18

17:45


ماجرای اجاره 100 میلیونی کارت ملی چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

۱۰کارت ملی شما را ۱۰۰ میلیون تومان خریداریم این سخنان یک پرنده فروش است که مدعی است تنها برای کد ملی اشخاص حاضر به پرداخت این میزان پول است.

 معاملات خرید خودرو در بورس کالا نشان می دهد در هفته‌های گذشته صف‌های طولانی برای عرضه خودرو در بورس کالا تشکیل شده. هر فرد دارای کارت ملی که بالای ۱۸ سال سن دارد و از سال ۹۸ تا کنون خودرویی به نام داشته یا دارد، نمی‌تواند از طریق بورس کالا صاحب خودرو شود. در واقع اصلی‌ترین شرط برای خرید خودرو بورسی، داشتن کارت ملی و نداشتن خودرو از ۴ سال قبل تا به امروز است.

در ادامه این گزارش آمده است: کارت ملی شما را ۱۰۰ میلیون تومان خریداریم این سخنان یک پرنده فروش است که مدعی است تنها برای کد ملی اشخاص حاضر به پرداخت این میزان پول است .

مبلغی بالایی که در شرایط سخت اقتصادی حاکم قطعا افراد زیادی را وسوسه می کند تا به این درخواست تن دهند. اما اینکه این افراد با کارت ملی چه درآمدی کسب می کنند که حاضرند بابت آن ۱۰۰ میلیون بپردازند موضوعی است که بررسی ها از رانتی بزرگ در بورس کالا حکایت دارد. چرا که علی رغم سودی که خودروسازان از عرضه محصولات خود در بورس کالا می کنند، اما عدم عرضه مناسب و تورم انتظاری حاکم باعث شده تا بازار آزاد همچنان قیمت خود را بر اساس نرخ دلار ۴۰ هزار تومانی منطبق کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو