هودی چیست؟ فرق بین هودی با سویشرت چیست؟ انواع مدل هودی را بشناسید

هودی چیست؟ فرق بین هودی با سویشرت چیست؟ انواع مدل هودی را بشناسید


منبع: وقت مد

4

1401/10/18

18:25


درباره هودی چه میدانید!؟ آیا تفاوت بین هودی با سویشرت را میدانید!؟ با انواع مدل هودی آشنا هستید؟ مجله مد و استایل وقت مد (vaghtemod.ir)

هودی چیست؟ فرق بین هودی با سویشرت چیست؟ انواع مدل هودی را بشناسید

یکی از لباس های ترند و محبوب در فصل های پاییز و زمستان؛ لباس هودی است که میتوانید با انتخاب مدل درست و رنگ زیبای آن، استایل خود را زیباتر از همیشه کنید. این فرصت ایده آلی در فصل زیبای پاییز است که با استفاده از مناسبترین مدل هودی، تیپ خود را به جذابترین حالت ممکن طراحی کنید.
در این سری از مطالب آموزش مد و استایل از مجله وقت مد(https://bia2safa.net/goto/web/url/2948654)، همه راز های انتخاب بهترین انواع هودی، تاریخچه آن و همچنین تفاوت هودی با سویشرت را توضیح خواهم داد.

ست هودی و شلوار دخترانه شیک و جدید

هودی چیست؟

سویشرت؛ یک پیراهن کشی ساده و یقه دار است که معمولا از پارچه بافتنی ساخته میشود و همینطور یکی از ویژگی های سویشرت ها، زیپ دار یا دکمه دار بودن آنها است. در مقابل، هودی؛ یک سویشرت کلاهدار است که دارای جیب های بزرگ کانگورویی در جلو هستند و معمولا با زیپ بسته میشوند.
برای آشنایی با انواع پارچه و ویژگی های آنها، این مطلب از مجله وقت مد را مطالعه کنید.

در مورد پاییز بخوانید: بهترین پارچه مناسب پاییز کدام است؟! کدام یک از انواع پارچه پاییزی برای شما بهتر است؟!.

تاریخچه لباس هودی! واژه هودی از کجا آمده است!؟

اصطلاح هودی؛ برای اولین بار در سال 1990 مطرح شد، اما هودی های واقعی به قرن دوازدهم اروپای قرون وسطی باز می‌گردند. اولین نوع هودی؛ دارای تونیک و روپوش بودند. این لباس زیبا، در اصل در ابتدا توسط راهبان ها پوشیده میشدند.

مدل هودی لش، کلاه دار پسرانه جدید

استفاده از هودی امروزه بسیار محبوب شده است.

شنل های کلاه دار در بین کارگران فضای باز محبوب بود. در سال 1976، شخصی آمریکایی به هودی ‌ها جایگاه نمادین امروزی را داد، به گونه ای که پوشیدن هودی امروزه به یک خرده فرهنگ محبوب در مد و استایل زنانه و همچنین استایل مردانه تبدیل شده است.

در مورد استایل پاییزی زنانه بیشتر بدانید: شیک ترین تیپ و استایل پاییزی زنانه! راز های ترندترین لباس پاییزی زنانه را بدانید.

هودی چیست؟

هودی؛ نوعی گرم کن یا ژاکت کلاه دار است. هودی ها را خانم ها و آقایان میتوانند بدون محدودیت بپوشند، با این حال در بین نوجوانان محبوبیت بیشتری دارد. تاریخچه این لباس را میتوان به لباس کشیش ها در اروپای قرون وسطی، ردیابی کرد.

مدل ست هودی و شلوار دخترانه لش سبز رنگ

هودی یک گرم کن کلاه دار است.

در مد مدرن، هودی ها با ظهور فرهنگ پاپ در دهه هفتاد محبوب شدند. گاهی اوقات هودی ها را از زیر کت به عنوان یک لایه محافظ اضافی می‌پوشند. همچنین، آنها می‌توانند به عنوان محافظ در برابر باران یا نور خورشید استفاده شوند.

شما با ست کردن هودی یا سویشرت خود با شلوار جاگر، استایل متفاوت و شیکی خواهید داشت. برای آشنایی با جدیدترین انواع مدل شلوار زنانه، این مطلب را بخوانید.

سویشرت چیست؟

سویشرت؛ نوعی ژاکت گشاد و گرم است که معمولاً از پنبه ساخته میشود. این سبک از لباس، جزو وسایل تفریحی هستند و اغلب برای ورزش استفاده می‌شوند. آنها در گذشته، توسط ورزشکاران پوشیده میشدند، اما امروزه سویشرت را افراد غیر ورزشی و مردان و زنان نیز می‌پوشند.

مدل سویشرت زیپ دار مردانه جدید

سویشرت چیست؟

سویشرت ها به عنوان لباس غیر رسمی در نظر گرفته میشوند، زیرا همه آنها ترند نیستند. این سبک از لباس را میتوان در استایل خانه یا برای گردش های معمولی مانند خرید پوشید.
برخی از سویشرت ها دارای زیپ و یا کلاه هستند و معمولا در استایل پاییزی آقایان مورد استفاده قرار میگرد.

مطالعه بیشتر: چرم گیاهی یا چرم وگان چیست؟ خواص، میزان دوام، نکات مهم در نگهداری از انواع چرم گیاهی.

فرق هودی با سویشرت چیست؟

معمولا، هودی ‌ها و سویشرت ‌ها، هر دو ساده هستند و یا گاهی اوقات با لوگوی یک سازمان در ناحیه سینه یا پشت دیده می‌شوند. هر دو مدل از این سبک های لباس، میتوانند جیب هایی داشته باشند. جدای از این شباهت ها، هودی دارای بند دور کمر است که برای کیپ تر شدن لباس مورد استفاده قرار میگرد.

فرق بین هودی با سویشرت با تصویر

تفاوت بین هودی و سوشرت در مدل کلاه است.

هودی میتواند مانند سویشرت یک پیراهن کشی باشد، با این تفاوت که میتوان آن را با دکمه و یا زیپ نیز مشاهده کرد.
هودی و گرمکن دو لباس رایجی هستند که اکثر مردم برای استایل کژوال یا غیر رسمی می پوشند. برای آشنایی با انواع استایل و ویژگی های هر کدام، این مطلب آموزشی از مجله وقت مد را مشاهده کنید.
سویشرت یک پلیور گشاد و گرم است و هودی نوعی گرمکن یا ژاکت کلاه دار میباشد. تفاوت اصلی بین هودی و سویشرت؛ در مدل کلاه هست.

مطالعه بیشتر: ۲۰ سبک از جدیدترین و شیکترین انواع مدل مانتو زنانه!.

با مجبوب ترین انواع مدل هودی آشنا شوید

در قسمت زیر، محبوب ترین انواع مدل هودی ها را به شما معرفی می کنیم:

هودی پولور یا کلاه دار؛ مجبوب ترین انواع مدل هودی

هودی های پولور یا سرپوش دار؛ محبوب ترین نوع هودی هستند، زیرا بر خلاف هودی زیپ دار، لازم نیست نگران بسته شدن آن باشید. هودی های کلاه دار، بیشتر در محیط های غیررسمی پوشیده میشوند. همچنین، آنها بسیار راحت و نرم و ضخیم هستند. از رنگ های سرد در انتخاب هودی یا پولور کلاه دار استفاده کنید.

برخی از بانوان و آقایان هودی را با انواع مدل شلوار بگ ست می‌کنند.

مدل هودی کلاه دار دخترانه ست با شلوار جاگر

هودی یا پولورها بسیار راحت هستند.

در این زمینه بدانید: رنگ سرد چیست؟ تمام ویژگی ها و کابردها (شرح با عکس).

هودی مدل پولو

یکی از محبوب ترین انواع مدل هودی مردانه، توسط بند پولو عرضه و به همین اسم معروف شده است. این سبک لباس، نزد آقایان از محبوبیت خاصی برخوردار است. بهتر است هودی و سویشرت را با مدل شلوار برمودا ست کنید تا تیپ شما جذاب تر شود.

مدل هودی مردانه پولو

این مدل هودی مناسب استفاده در فصل پاییز است.

هودی مدل جذب

معمولا پوشیدن یک هودی جذب باعث میشود فرد، لاغرتر از آنچه که هست به نظر برسد. در مقایسه با انواع دیگر، این هودی ها از آلاستین کمتری در طول فرآیند تولید استفاده میکنند تا ظاهری باریک داشته باشند. برخلاف هودی‌ های معمولی، هودی جذب دارای آستین ‌های باریک و تنگ‌تر هستند.

مدل هودی کلاه دار پسرانه جدید

هودی جذب شما را لاغرتر نشان می‌دهد.

برخی از هودی های باریک دارای زیپ هستند در حالی که برخی دیگر زیپ ندارند، اما هرچه زیپ بلندتر باشد، هودی باریک تر به نظر می رسد و شما را لاغر تر نشان میدهد.

مطالعه بیشتر: چه رنگهای شما را لاغر تر نشان میدهد؟، چه مدل لباسی ما را لاغرتر نشان میدهد؟.

هودی اسکیت، از جمله مجبوب ترین انواع مدل هودی

هودی اسکیت برای افرادی طراحی شده که دوست دارند اسکیت بازی کنند. اکثر هودی های اسکیت، بدون آستین هستند. در واقع، هدف اصلی یک هودی اسکیت؛ گرم نگه داشتن سینه است.

هودی و شلوار دخترانه اسپرت

شیکترین مدل هودی و سویشرت

این مسئله برای همه اسکیت بازها مهم است، زیرا مقاومت در برابر باد که هنگام حرکت تجربه میکنند، میتواند برای سینه آنها بسیار زیاد باشد. هودی های اسکیت نیز نسبتا ارزان هستند و معمولا شما را چاقتر از آنچه هستید نشان میدهند.

مطالعه بیشتر: با چه مدل لباسی چاق تر به نظر برسیم!؟، بهترین مدل مانتو برای افراد چاق!.

هودی زیپ دار

هودی های زیپ دار؛ شبیه به هودی های معمولی هستند، اما پیچ و تاب هایی در طراحی دیده می شود. این سبک از انواع مدل هودی؛ دارای زیپ بلند در وسط لباس هستند. در نتیجه، آنها بسیار شبیه به ژاکت می باشند. مردان و زنان میتوانند چنین ژاکت هایی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف پیدا کنند.

مدل هودی دخترانه زیپ دار صورتی ست با شلوار اسپرت

هودی زیپی شبیه به ژاکت می‌باشد.

بیشتر بدانید: همه رازها، حقایق باور نکردنی در مورد برند های مد و استایل در نیا.

محبوب ترین انواع مدل سویشرت

در این قسمت از مجله وقت مد، انواع مدل سویشرت را به شما معرفی می کنیم:

سویشرت یقه دار؛ اولین مورد از لیست محبوب ترین انواع مدل سویشرت

سویشرت یقه دار، ساده ترین نوع یک گرمکن است. شما میتوانید چنین ژاکت هایی را به راحتی در فروشگاه های مختلف پیدا کنید. اگر می‌خواهید یک سویشرت برای فصل زمستان داشته باشید، گرمکن مدل یقه دار، بهترین گزینه است. این گرمکن، کمی سنگین تر از تیشرت های آستین بلند است. سویشرت های یقه دار در بین خانم ها و آقایان محبوب هستند.

مدل هودی زیپ دار و کلاه دار دخترانه بلند

مدل سویشرت یقه دار

درباره استایل مردانه بدانید: استایل و لباس مناسب مردان چاق چیست؟ نکات مهم در تیپ آقایان چاق.

سویشرت مدل پولو

سویشرت های معروف برند پولو، شبیه به گرمکن های یقه دار هستند، اگرچه تفاوت عمده ای بین آنها وجود دارد. برخی از سویشرت های پولو، یقه دارند و بیشتر آنها با آستین کامل عرضه میشوند. با این حال، چند تیشرت پولو وجود دارد که دارای آستین های کوتاه تر هستند. اگر عاشق تیشرت های چوگان هستید، سویشرت های پولو را نیز دوست خواهید داشت.

مدل سوشرت کلاه دار پولو پسرانه جدید

سویشرت پلو جدید

برای آشنایی با انواع اکسسوری های مد و استایل این سری از مطالب مجله وقت مد (https://bia2safa.net/goto/web/url/2948654) را دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو