فروش فوری ایران خودرو با خودرو پرطرفدار | عرضه پر تعداد پژو 207 در حراجی بی نظیر ایران خودرو

3

1401/10/18

23:10


فروش فوری ایران خودرو با خودرو پرطرفدار | عرضه پر تعداد پژو 207 در حراجی بی نظیر ایران خودرو

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طرح فروش فوری ایران خودرو  اینبار تارا و 207 به خریداران عرضه می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

 این شرکت قرار است پژو ۲۰۷ دستی سفید را با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید را با قیمت پایه ۲۸۰ میلیون تومان عرضه کند.

قیمت پایه تارا دستی سفید نیز ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

میزان پیش پرداخت کلیه خودروهای عرضه شده ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.

درخصوص عرضه های روز ۱۸ دی گفتنی است: هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco.ir) نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود، علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب کنند و اقدام به واریز وجه هزینه بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی برای خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و تارا دستی و ۱۲ درصد برای خودروهای پژو ۲۰۷ اتوماتیک که براساس مبلغ معامله خریدار باید پرداخت شود، نمایند.

درصورت عدم واریز هزینه ها حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می شود.

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو در سال جاری از برخی از خودروهای جدید خود رونمایی کرد. اسامی این خودروهای جدید چیست؟ محصولات جدید چه زمانی به بازار می‌آیند؟

ایکو ری را، کراس اوور روی پلتفرم اختصاصی ایران خودرو است که ایران‌خودرو در سال جاری از آن رونمایی کرد.

به گفته مدیرعامل این شرکا خودروسازی، این خودرو اولین کراس اوور ملی است و تا اوایل تابستان سال ۱۴۰۲ به بازار خودروهای ایرانی اضافه می‌شود.

خودرو Tf21 محصول جدید شرکت خودروسازی ایران‌ خودرو است که مهرماه سال جاری از آن رونمایی شد.

این خودرو که قرار است به‌عنوان جانشین پژو ۲۰۷ به بازار ایران بیاید، سال آینده به تولید انبوه می‌رسد.

با توجه به اینکه این خودرو را به‌عنوان جانشین پژو ۲۰۷ معرفی کرده اند، پیش‌بینی می‌شود در بازه قیمت همان خودرو به بازار عرضه شود.

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگ با تجارت‌نیوز در رابطه با قیمت احتمالی این خودرو گفت: در مراسم رونمایی گفته شد که این خودرو جانشین جدید پژو ۲۰۶ است و در سال آینده به مرحله تولید انبوه می‌رسد. با توجه به اینکه ایران خودرو در عرضه محصولاتش با تاخیر همراه است و احتمالاً این خودرو سال آینده هم به بازار خودرو نرسد. پیش‌بینی می‌شود که با نوسانات قیمت دلار، این خودرو با قیمت حدود ۳۵۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان به بازار برسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو