لعیا زنگنه عکس همسر بازیگرش را منتشر کرد | عاشقانه لعیا زنگنه برای همسر سن بالایش همه رو میخکوب کرد

لعیا زنگنه عکس همسر بازیگرش را منتشر کرد | عاشقانه لعیا زنگنه برای همسر سن بالایش همه رو میخکوب کرد


5

1401/10/19

00:06


لعیا زنگنه عکس همسر بازیگرش را منتشر کرد | عاشقانه لعیا زنگنه برای همسر سن بالایش همه رو میخکوب کرد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

لعیا زنگنه  او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر می‌باشد، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است.فیلم خیابان های آرام به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی کامبوزیا پرتوی و تهیه کنندگی محمود رضوی با بازی لعیا زنگنه ساخته سال 1389 است. لعیا زنگنه (زادهٔ ۱۳۴۴ در تهران) از بازیگران توانای سینما و تلویزیون است.  لعیا زنگنه در سریال "در قلب من" باز هم خوش درخشید. این فیلم در کشور ارمنستان فیلم برداری شد. در ادامه تصاویری از لعیا زنگنه را در نقش پلیس در این فیلم می بینید.

لعیا زنگنه

 لعیا زنگنه در فیلم خیابان های آرام به کارگردانی کمال تبریزی تهیه کنندگی محمود رضوی نقش یک افسر پلیس را ایفا میکند این فیلم ساخته سال 1389 است. خیابان های آرام داستان خبرنگاری است که در یک روز کاری خود با حوادثی در سطح شهر روبه رو می شود.

سریال تولدی دیگر داستان زندگی زن و شوهری مرفه در حال کشمکش برای طلاق است که بچه هایشان این میان بلاتکلیف هستند. زن و شوهر موقع رفتن به یک مهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه می شوند. ماشین به دره سقوط می کند و آتش می گیرد. شوهر در آخرین لحظات از اتومبیل بیرون می پرد و او را که زخمی است پیدا می کنند، اما از زن اثری نیست.

مدارصفر درجه نام سریالی ایرانی است که از 3 اردیبهشت 1386 از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن رفت. لعیا زنگنه در این سریال نقش زینت الملوک جهانبانی را بازی کرده است.

لعیا زنگنه در ماه رمضان 1392 در سریال پر طرفدار مادرانه ایفای نقش کرد. داستان این سریال از این قرار است که اردلان(مهدی سلطانی) از همسر خود(لعیا زنگنه) جدا شده و پسر و دختر خود را سرپرستی می کند اما در می یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش رها پیدا کرده و…


فیلم‌شناسی لعیا زنگنه

    خودزنی (۱۳۹۰)

    زندگی خصوصی (۱۳۹۰)

    جرم (مسعود کیمیایی، ۱۳۸۹)

    خیابان‌های آرام (کمال تبریزی، ۱۳۸۹)

    رئیس (مسعود کیمیایی٬ ۱۳۸۵)

    تب (رضا کریمی، ۱۳۸۱)

    هفت ترانه (بهمن زرین‌پور، ۱۳۸۰)

    مزاحم (سیروس الوند، ۱۳۸۰)

    رنگ شب (محمدعلی سجادی، ۱۳۷۹)

    تکیه بر باد (داریوش فرهنگ، ۱۳۷۸)

    شیفته (محمدعلی سجادی، ۱۳۷۸)

    راز مینا (عباس رافعی، ۱۳۷۵)

    مادرانه (جواد افشار ، ۱۳۹۲)

    راستش را بگو (محمدرضا آهنج ،۱۳۹۱)

    اغما (سیروس مقدم، ۱۳۸۶)

    مدار صفر درجه (حسن فتحی، ۱۳۸۶)

    باران عشق (احمد امینی، یک قسمت، ۱۳۸۰)

    تولدی دیگر (داریوش فرهنگ، ۱۳۷۸)

    در قلب من (حمید لبخنده، ۷۷/۱۳۷۶)

    در پناه تو (حمید لبخنده، ۷۴/۱۳۷۳)

    نام دیگر عشق ( ابوذر نوروزپور، ۱۳۹۱)

    زمزمه (مسعود آب پرور، ۱۳۹۰)

لعیا زنگنه

دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی (عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی در کنج تنهایی بازی کرد. بازی در نمایش «یادگار سال‌های شن» (علی رفیعی، ۱۳۷۱)، نخستین کار حرفه‌ای اش در تئاتر بود. بازی زیبای او در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (حمید لبخنده،۱۳۷۳) هنوز در یادها مانده‌است.

خصوصی یا زندگی خصوصی فیلمی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش، نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی ساخته سال 1390 است. این فیلم روایت فردی به نام ابراهیم است که در ابتدا فردی تندرو بوده و پس از اخراج از مقام های دولتی خود به عنوان اپوزیسیون در روزنامه اش آغاز به انتشار مطالب جنجالی می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو