بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023


منبع: تالاب

5

1401/10/19

02:23


بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

امروزه با بازی هاي‌ موبایل و کامپیوتر می‌توانید درآمدزایی کنید. اصطلاحا بـه این بای ها می‌گویند بازی هاي‌ NFT. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز فهرست 10 بازی برتر NFT سال جدید را منتشر کرده ایم پس در ادامه با ما همراه باشید کـه بیشتر از بازی هاي‌ NFT مطلع شوید.

 

بازی های لیست 10 بازی برتر NFT چیست؟

بازی‌هاي‌ NFT در حال حاضر محبوب هستند و همه ی از افراد مشهور گرفته تا همسایه‌هاي‌ همسایه‌تان وارد صحنه می شوند. اما دقیقاً بازی هاي‌ NFT چیست؟ و چرا اینقدر محبوب هستند؟

 

بـه طور خلاصه، بازی‌هاي‌ NFT بازی‌هایي هستند کـه از توکن‌هاي‌ غیر قابل تعویض «NFT» برای افزودن لایه‌اي از مالکیت و ارزش استفاده میکنند. NFT ها دارایی هاي‌ دیجیتال منحصر بـه فردی هستند کـه نمی‌توان ان ها را تکرار کرد یا با دارایی هاي‌ دیگر مانند ارزهای دیجیتال سنتی مبادله کرد. این بدان معنی اسـت کـه هر NFT در نوع خود منحصر بـه فرد اسـت و دارای یک مقدار تنظیم شده اسـت.

 

محبوبیت بازی هاي‌ NFT بـه چند عامل کلیدی برمی گردد. اول، انها روش جدیدی برای انجام بازی‌ها ارائه می دهند کـه جذاب‌تر و اجتماعی‌تر از بازی‌هاي‌ سنتی اسـت. دوم، استفاده از NFT ها یک لایه ارزش اضافی می افزاید، بـه این معنی کـه بازیکنان می توانند با انجام این بازی ها درآمد کسب کنند. در نهایت، موانع ورود نسبتا کم اسـت، بنابر این هر شخصی میتواند بدون نیاز بـه سرمایه‌گذاری زیاد شروع بـه بازی کند.

 

اگر بـه دنبال یک بازی جدید و هیجان انگیز برای فرو بردن دندان هاي‌ خود هستید، یقیناً باید عده اي از برترین بازی هاي‌ NFT را کـه در آنجا وجوددارد، بررسی کنید. این بازی‌ها بـه شـما امکان میدهند دنیای جدیدی از امکانات را تجربه کنید و راهی عالی برای ارتباط با سایر گیمرها فراهم میکنند. پس چرا امروز عده اي از این بازی ها را بررسی نمی‌کنید؟

 

بیشتر بخوانید: آیا می‌توان کارمزد خرید NFT را کاهش داد؟

 

لیست 10 بازی برتر NFT

اگر علاقه مند بـه امتحان کردن یک بازی NFT هستید، در ادامه 10 بازی برتر توصیه شده NFT را کـه باید امتحان کنید آورده شده اسـت:

 

1. دنیای بیگانه «Alien Worlds»:

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

این یکی از محبوب ترین بازی هاي‌ NFT در بازار اسـت کـه بیش از 1.1 میلیون کاربر دارد. این بازی از توکن‌هاي‌ Trilium «TLM» استفاده میکند کـه بازیکنان میتوانند از انها برای بـه دست آوردن نظارت در سازمان‌هاي‌ مستقل غیرمتمرکز سیاره یا Planet DAO استفاده کنند.

 

بازیکنان همچنین می توانند از این نشانه ها برای دسترسی بـه گیم پلی اضافی استفاده کنند. این بازی رقابت اقتصادی را شبیه سازی می کند و بازیکنان را تشویق می کند تا در انتخابات نامزدهای شورا شرکت کنند یا برای شورای سیاره اي شرکت کنند.

 

2. موازی «The Parallel»:

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

The Parallel یک متاوره کـه دائما در حال گسترش و تکامل اسـت، بـه بازیکنان این فرصت را میدهد تا جهان همیشه در حال تغییری از احتمالات را کشف کنند. Runes بلوک هاي‌ سازنده اصلی دراین بازی هستند و برای توسعه عناصر بازی NFT مشهور بـه Paragons ضروری هستند. آن ها همچنین می توانند برای اصلاح سایر عناصر بازی مانند ویژگی ها، قدرت و بازده استفاده شوند.

 

 

3. Axie Infinity:

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

این یک بازی پرورش حیوانات خانگی و نبرد اسـت کـه از توکن هاي‌ اتریوم «ETH» استفاده می کند. دراین بازی، بازیکنان می توانند حیوانات خانگی Axie خودرا گرد آوری، پرورش دهند و آموزش دهند تا با بازیکنان دیگر مبارزه کنند. در حال حاضر بیش از 100000 حیوان خانگی Axie وجوددارد. این بازی همچنین دارای اقتصاد گسترده‌اي اسـت و کاربران میتوانند حیوانات خانگی Axie خودرا در بازار داخل بازی بخرند، بفروشند یا معامله کنند.

 

4. ایلوویوم «Illuvium»:

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

دراین بازی اکتشافی، بازیکنان می توانند هفت مناظر مختلف بیگانه را طی کنند و موجودات عجیبی را کـه با ان مواجه می شوند گرد آوری کنند. این موجودات کـه Illuvials نامیده می شوند دارای قابلیت هاي‌ منحصر بـه فردی هستند کـه با آموزش می‌توان ان ها را افزایش داد. سپس بازیکنان می توانند Illuvials خودرا بـه همراه سایر محصولات NFT و مواد مزرعه در بازار بفروشند یا معامله کنند.

 

5. دوگامی «Dogami»:

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

Dogami یک بازی کـه دارای “Petaverse” فراگیر اسـت، بـه بازیکنان اجازه می دهد یک حیوان مجازی یا Dogami را برای پرورش تا بزرگسالی بپذیرند و بـه ان اجازه می دهد تا بـه پتانسیل کامل ان دست یابد. بازیکنان می توانند Dogami خودرا برای سفارشی کردن ان و ایجاد ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد آموزش دهند. NFT هاي‌ Dogami در چهار سطح مختلف نادر موجود هستند کـه هر کدام ویژگی هاي‌ متمایز خودرا دارند.

 

6. The Walking Dead:

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

 

Empires یک MMO مبتنی بر بلاک چین اسـت کـه بـه بازیکنان این امکان را می دهد تا با مبارزه با واکرها، رقابت با رقبا، ساخت خانه‌هاي‌ جدید و جستجوی منابع، با دیگران برای بقا متحد شوند. تقریبا مانند برنامه تلویزیونی، بازیکنان میتوانند تسلط خودرا نشان دهند و جامعه اي متشکل از متحدان را رهبری کنند یا با شخص قدرتمندتر وفاداری خودرا اعلام کنند.

 

وقتی بازیکنان دراین بازی صاحب زمین هستند، وقتی فعالیت زیادی در قلمرو انها وجوددارد – چه خرید و فروش و چه جنگ و کشتن، پاداش بیشتری کسب می کنند. این بدان معناست کـه بازیکنان باید یک پایگاه قوی بسازند کـه بازماندگان، رقبا و واکرها را بـه طور یکسان جذب کند. می‌توانید بازیکنان دیگر را دعوت کنید تا در زمین خود مستقر شوند، کـه میتوانید باهم برای بقا ان را توسعه دهید.

 

بیشتر بخوانید: بازی کنید و کسب درآمد کنید ! | روش Play to earn

 

7. سوراره «Sorare»:

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

 

Sorare، یک بازی کارتی فوتبال فانتزی، یک بازی NFT ایده آل برای طرفداران فوتبال اسـت، زیرا بـه بازیکنان اجازه می دهد تیم هاي‌ خودرا تشکیل دهند و استراتژی خودرا طراحی کنند. با استفاده از کارت‌هاي‌ تجاری کـه بازیکنان حرفه‌اي فوتبال را نشان می دهند، بازیکنان ممکن اسـت در مسابقات هفتگی با یک دیگر رقابت کنند. مانند فوتبال فانتزی، امتیازات شـما بـه رویداد های دنیای واقعی و عملکرد بازیکنان در عرشه شـما بستگی دارد.

 

کارت‌هاي‌ محدود، کمیاب، فوق‌العاده کمیاب و منحصربه‌فرد در چهار ردیف نادر دسته‌بندی می شوند کـه ارزش ان‌ها را در پلتفرم تحت تأثیر قرار می دهند. از آنجایی کـه کارت هاي‌ NFT متعلق بـه بازیکنان اسـت، ممکن اسـت در بازار آزاد معامله یا فروخته شوند.

 

پس از ثبت نام در Sorare، شرکت کنندگان یک کیت شروع رایگان دریافت می کنند. همانگونه کـه بازی می کنند، می توانند کارت هاي‌ بیشتری جمع کنند. اما برای ادامه در بازی باید متمایزترین کارت ها را خریداری کنید.

 

8. Splinterlands:

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

Splinterlands یک بازی کارتی شبیه بـه Gods Unchained اسـت کـه در ان بازیکنان می توانند در حین بازی جوایزی کسب کنند.

 

در Splinterlands، بازیکنان برای شروع بازی باید بسته هاي‌ کارت خودرا خریداری کنند. کارت ها دارای آمار، هزینه هاي‌ مانا، سطوح و توانایی هاي‌ مختلف هستند. بازیکنان می توانند کارت هاي‌ خودرا با دیگران معامله کنند یا بفروشند، یا از آن ها برای کسب سطوح یا تبدیل انها بـه ارز دیجیتال استفاده کنند.

 

Splinterlands دارای ارز دیجیتال مخصوص بـه خود بـه نام کریستال هاي‌ انرژی تاریک اسـت کـه میتوان از ان برای خرید در فروشگاه استفاده کرد. بازیکنان میتوانند در مسابقات و بازی‌هاي‌ رتبه‌بندی شده شرکت کنند تا جوایز را ببرند، یا برای کسب جوایزی مانند بسته‌هاي‌ کارت و کریستال‌ها بـه ماموریت‌ها بروند.

 

9. جعبه شنی «The Sandbox»:

بهترین بازی های NFT درآمدزا در سال 2023

Sandbox یک پلتفرم NFT مبتنی بر جامعه اسـت کـه بـه کاربران امکان می دهد دارایی‌هاي‌ voxel خودرا ایجاد و متحرک کنند، کـه میتوانند بـه NFT‌هایي تبدیل شوند کـه در بازار آپلود میشوند.

 

این NFT ها را می‌توان در GAMES کـه کاربران در پلتفرم ایجاد می کنند ادغام کرد. بازیکنان یا سازندگان میتوانند از بازی‌هایي کـه ایجاد میکنند درآمد کسب کنند و دارایی‌هایي را کـه طراحی می کنند بـه بازار عرضه کنند.

 

توکن ابزار این پلتفرم SAND نام دارد کـه می تواند برای خرید آیتم هاي‌ درون بازی در بازار استفاده شود. بازیکنان همچنین میتوانند قطعه‌اي از املاک دیجیتالی در Metaverse The Sandbox بـه نام LAND بخرند و ان رابا بازی‌ها و دارایی‌ها پر کنند تا تجارب منحصر بـه فردی بسازند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین ارزها و پروژه بازی های بلاکچینی کدامند؟

 

در پایان

بنابر این شـما ان را دارید، فهرست 10 برتر ما از بهترین بازی هاي‌ NFT موجود در بازار. امیدواریم از خواندن ان لذت برده باشید و اکنون الهام گرفته شده باشید تا عده اي از این بازی هاي‌ اعجاب انگيز را امتحان کنید.

 

بـه یاد داشته باشید، دنیای بازی هاي‌ بلاک چین هنوز در مراحل ابتدایی خود اسـت، بنابر این فضای زیادی برای نوآوری و ایده هاي‌ هیجان انگیز وجوددارد. در همین حال، چرا شروع بـه کاوش در عده اي از این بازی هاي‌ بزرگ نکنید؟ با سپاس برای خواندن این مطلب از مجله تفریحی تالاب!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو