بهترین برند کاپشن مردانه و مدل‌های ترند آن

بهترین برند کاپشن مردانه و مدل‌های ترند آن


منبع: مدیسه

5

1401/10/19

09:46


قبل از خرید کاپشن مردانه، بهترین برند کاپشن مردانه را شناسایی کرده تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل

بهترین برند کاپشن مردانه و مدل‌های ترند آن

قبل از خرید کاپشن مردانه، بهترین برند کاپشن مردانه را شناسایی کرده تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید. مدل کاپشن مردانه تنوع بسیار زیادی دارد. هر مدل در یک سبک و استایل مشخص زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع کاپشن چرم مردانه، کاپشن لی مردانه، کاپشن خلبانی مشکی، کاپشن مردانه کتان و کاپشن مردانه اسپرت را می‌توان در استایل‌های زمستانی مختلف به همراه شلوار کتان و جین ست کرد. فرقی نمی‌کند یک کاپشن مردانه ترک را انتخاب می‌کنید یا کاپشنی از یک برند ایرانی، پرتغالی، آلمانی و غیره. بهتر است قبل از خرید از کیفیت محصولات آن برند کاملاً مطمئن شود.

در ادامه به معرفی 5 نمونه از بهترین برندهای تولید کننده کاپشن مردانه اشاره‌ای خواهیم داشت.

بهترین برند کاپشن مردانه دیورسو Diverso

برند دیورسو Diverso به عنوان یکی از بهترین برندهای کاپشن مردانه در ایران شناخته می‌شود. از جمله محصولات این برند می‌توان به انواع کاپشن مردانه کتان، پالتوی مردانه، کاپشن خلبانی، پافر مردانه و غیره اشاره کرد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند ایرانی اشاره‌ای خواهیم داشت.

  • جنس پارچه کاپشن دیورسو

بهترین برند کاپشن مردانه دیورسو Diverso

برند دیورسو به عنوان بهترین برند کاپشن ایرانی از پارچه‌های با کیفیت و مختلفی برای تولید محصولات خود بهره می‌گیرد. این برند از پارچه‌های قابل شست و شو با مقاومت بالا در برابر حرارت، نفوذ سرما، باد و رطوبت استفاده می‌کند.

به طور مثال از پارچه‌های میکرو درجه یک برای دوخت کاپشن‌های دو رو یقه ایستاده استفاده می‌کند. همچنین از پارچه‌های مموری ضد آب برای دوخت کاپشن‌های مردانه خلبانی و پارچه‌های ساتن پنبه ضد آب برای دوخت بارانی‌های مردانه استفاده می‌کند.

در دوخت کاپشن‌های ضخیم زمستانه کلاه‌دار این برند نیز از پارچه تی‌سی و در تولید انواع پافر مردانه دیورسو از پارچه‌های شمعی استفاده می‌شود.

محصولات دیورسو با ضخامت‌های گوناگون طراحی شده و برای استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب هستند. به طور مثال پالتوهای این برند از پارچه فوتر با ضخامت بالا دوخته شده‌اند. همچنین برخی از مدل‌ها دارای لایه میانی پشم شیشه یا دارای آستر هستند.

  • سبک طراحی کاپشن دیورسو

 

بهترین برند کاپشن مردانه دیورسو Diverso

تمرکز برند دیورسو Diverso به عنوان بهترین برند کاپشن ایرانی در طراحی محصولات خود روی کاربردی بودن آن‌ها است. به همین دلیل تا حد امکان همه مدل‌ها به جیب، آستین بلند، زیپ و دکمه مجهز شده‌اند. همچنین طراحی کاپشن‌های این برند در سبک‌های مختلف انجام می‌شود.

بدین ترتیب خریداران می‌توانند بر اساس سلیقه و سبک استایل خود، بهترین انتخاب را از میان محصولات این برند داشته باشند.

بارانی‌های مردانه، کاپشن‌های خلبانی و یقه ایستاده دورو این برند را می‌توان در استایل‌های روزمره و کژوال به عنوان کاپشن اسپرت استفاده کرد. پالتوهای مردانه این برند نیز انتخاب مناسبی برای استایل‌های زمستانی رسمی و کلاسیک هستند. در این بخش چند نمونه از محصولات این برند را مشاهده می‌کنید.

بهترین برند کاپشن مردانه دیورسو Diverso

بهترین برند کاپشن مردانه فریولی frriolli

فریولی frriolli هم به عنوان یکی از بهترین برندهای کاپشن مردانه ایرانی شناخته می‌شود. انواع کاپشن اسپرت را می‌توانید در این برند مشاهده کنید. این کاپشن‌های به صورت کلاه‌دار، بدون کلاه، یقه ایستاده و غیره تولید می‌شوند. همچنین نحوه بسته شدن همه مدل‌ها به وسیله دکمه و زیپ است.

  • سبک طراحی کاپشن فریولی

بهترین برند کاپشن مردانه فریولی frriolli

از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند طراحی و تولید اختصاصی کاپشن اسپرت و کاپشن خلبانی در سبک‌های مختلف است.

هدف این برند تولید محصولاتی مناسب برای سنین مختلف است. به طور مثال کاپشن‌های طرح دار ضد آب مموری برای پسران نوجوان مناسب هستند. این در حالی است که از جنس مخمل برای تولید کاپشن‌های مردانه خلبانی استفاده شده که برای سنین میانسالی انتخاب بسیار مناسبی هستند.

  • جنس پارچه کاپشن فریولی

بهترین برند کاپشن مردانه فریولی frriolli

فریولی frriolli به عنوان بهترین برند کاپشن ایرانی در دوخت کاپشن‌های مردانه خود از بهترین پارچه‌ها با بالاترین کیفیت استفاده می‌کند. محصولات این برند از پارچه‌های مختلف بارانی، سوئیت، مموری، مخمل و غیره تولید می‌شود. در این بخش چند مدل از کاپشن‌های این برند ایرانی را مشاهده می‌کنید که در فروشگاه آنلاین مدیسه هم موجود می‌باشد.

 

 

بهترین برند کاپشن مردانه فریولی frriolli

لیست قیمت ترندهای کاپشن مردانه

 

بهترین برند کاپشن برند مو MO

برند مو MO به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان کاپشن مردانه و زنانه در کشور پرتغال شناخته می‌شود. این برند زیر مجموعه برند Sonae است و جز 3 برند برتر در صنعت مد و فشن پرتغال است. مهم‌ترین خصوصیت محصولات این برند قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای آن‌ها است.

انواع مدل کاپشن از جمله کاپشن جین مردانه را می‌توانید در میان محصولات این برند مشاهده کنید. محصولات این برند در کشورهای مختلف از جمله چین و پاکستان تولید می‌شود.

  • جنس محصولات کاپشن برند مو

بهترین برند کاپشن مردانه برند MO

برند MO از پارچه‌های مختلف از جمله پارچه‌های شمعی 100 درصد پلی استر، پارچه‌های جین 98 درصد نخ و 2 درصد الاستان، پارچه‌های ضد آب مموری و غیره در تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

  • سبک طراحی کاپشن برند مو

بهترین برند کاپشن مردانه برند MO

هدف طراحان در طراحی محصولات این برند کسب رضایت مشتریان شیک پوش و سخت پسند در سراسر جهان است. این برند در تلاش است تا با ارائه طرح‌های مختلف سلایق بسیاری را پوشش دهد و با ارائه یک لباس مردانه شیک، آقایان شیک پوش را راضی نگه دارد.

در میان محصولات این برند می‌توان به انواع کاپشن چرم ، کاپشن جین و کاپشن بادی مردانه اشاره کرد. در بالا چند نمونه از محصولات برند MO را مشاهده می‌کنید.

بهترین برند آلمانی کاپشن مردانه لیورجی Livergy

بهترین برند آلمانی کاپشن مردانه لیورجی Livergy

برند لیورجی Livergy بهترین برند کاپشن در آلمان است که در زمینه تولید پوشاک زمستانی مردانه فعالیت می‌کند. کیفیت بالا، ظرافت در طراحی و راحتی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند مشهور است.

مطالب مرتبط :  10 مدل پالتو مردانه جدید شیک منتخب زمستان 2023

  • جنس محصولات کاپشن برند لیورجی

بهترین برند آلمانی کاپشن مردانه لیورجی Livergy

این برند آلمانی در تولید محصولات خود از بهترین پارچه‌های شمعی، جین و چرم استفاده می‌کند. کاپشن چرم ، کاپشن جین مردانه و انواع کاپشن اسپرت مردانه از محصولات این برند هستند.

  • سبک طراحی کاپشن برند لیورجی

مدل کاپشن در این برند بر اساس استایل‌های مختلف کژوال، اسپرت و غیره طراحی و تولید می‌شود. در این بخش چند نمونه از محصولات این برند آلمانی را مشاهده خواهید کرد.

بهترین برند آلمانی کاپشن مردانه لیورجی Livergy

بهترین برند کاپشن بالون Balloon

بالون Balloon به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان کاپشن ایرانی شناخته می‌شود. برند بالون بعد از سال‌ها فعالیت در زمینه واردات پوشاک خارجی از جمله کاپشن مردانه ترک، تصمیم به طراحی و تولید انواع کاپشن زنانه و مردانه گرفت.

  • جنس محصولات کاپشن برند بالون

بهترین برند کاپشن مردانه بالون Balloon

این برند از بهترین پارچه‌ها با بالاترین کیفیت در دوخت محصولات خود استفاده می‌کند. این پارچه‌ها به وسیله بهترین الیاف توسط دستگاه‌های پیشرفته نساجی بافته شده‌اند. قیمت محصولات این برند در مقایسه با کیفیتی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب بوده و قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی نیست.

  • سبک طراحی کاپشن برند بالون

بهترین برند کاپشن مردانه بالون Balloon

برند بالون Balloon محصولات مختلفی در سبک کژوال و اسپرت تولید کرده است. در بالا چند مدل کاپشن اسپرت از این برند را مشاهده می‌کنید.

 

برندهای محبوبی که شما می‌شناسید چه برندهایی است؟ در این لیست جای چه برندهایی خالی است؟ شما چه برندی را به دیگران پیشنهاد می‌دهید؟

 

منبع : forbes

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو