انشا در مورد جوینده یابنده است ✔️ با مقدمه و بدنه و نتیجه گیری

منبع: ماگرتا

5

1401/10/19

10:24


انشا در مورد جوینده یابنده است : قانون طبیعت بر تلاش و توکل است، هرکس تلاش کند حتما نتیجه خوبی خواهد یافت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در بخش انشا ماگرتا با ما همراه شوید.

انشا پیشنهادی : انشا در مورد جنگل ترسناک

انشا در مورد جوینده یابنده است

انشا در مورد جوینده یابنده است

مقدمه: قطره آب را دیده اید که نرم نرم روی سنگ می افتد و بالاخره راه باز می کند. انسان از قطره که ضعیف تر نیست. آرام آرام و ممتد، باید فقط اراده اش را قوی کند و برای زندگی و گمشده زندگی تلاش کند.

بدنه: انسان موجودی ارزشمند و تلاشگر است که همواره درپی یافتن زندگی بوده و برای داشتن یک زندگی ایده آل تلاش می کند. اما در این میان انسان هایی هستند که به دنبال اهداف بلند تری هستند و برای ساختن آرزوهای خودشان تلاش زیادی می کنند و می دانند که اگر برای ساختن چیزی تلاش کنند حتما موفق خواهند شد و نتیجه خوبی به دست خواهند آورد.

روزهای زیادی به دنبال گمشده خودشان هستند و زحمت می کشند و همه وقت و زندگی را بر سر هدفشان گذاشته اند. این چنین افرادی می دانند که اگر دنبال کاری را بگیرند و مرتب برایش برنامه ریزی کنند و زحمت بکشند، حتما موفق خواهند شد و بر فراز قله موفقیت دست تکان خواهند داد.

این افراد هدفشان را یافته اند و برایش جان فدا می کنند. هر فردی در زندگی خودش اولویت هایی دارد که اگر برایش برنامه بریزد و مرتب به دنبالش باشد و با هر سخنی و زخم زبانی دلسرد نشود، هدفش را بزرگ ببیند و برای ساختنش دنیا را به هم بریزد حتما در روزی آفتابی گمشده اش را خواهد یافت و به نتیجه دلخواهش خواهد رسید.

یابندگان نه انسانهای کرات دیگر هستند و نه انرژی مضاعف دارند، بلکه انسانهایی تلاشگر ، خستگی ناپذیر و پر از انرژی هستند که برای خودشان ارزشی قائل هستند. آنقدر زحمت می کشند و تلاش شبانه روز می کنند که هیچ کس نمی تواند آنها را از هدفشان منصرف کند. شب شان با خیال فردایشان سپری می شود و روزشان با کار و زحمت و تلاش. اینان همان کسانی هستند که با افتخار به هدفشان رسیده اند.

نتیجه گیری: برای یافتن آنچه که برایتان مهم است لحظه ای درنگ و کوتاهی نکنید و برای رسیدن به روزهای روشن خورشید را صدا کنید تا به موفقیت و هر آنچه که برایتان مهم است برسید.

انشا در مورد جوینده یابنده است کلاس پنجم

مقدمه: هدف خود را روزی هزار بار تکرار کنید و برای دست یافتن به ان همه موانع را از سر راهتان بردارید. روزهای سخت را تحمل کنید و روزهای آرام را به بازیابی خودتان بپردازید.

بدنه: انسانهای ضعیف خیلی زود از هدف باز می مانند و انسان های بزرگ از هر شرایطی درسی می گیرند و دنیا را برای خودشان می سازند. برای یافتن آنچه که در پی ان هستید از تمامی کسانی که می شناسید و می دانید که کمکتان می کنند راهنمایی بخواهید و از پرسیدن و دانستن و زحمت کشیدن هراسی نداشته باشید.

جوینده با هر سختی و مشکلاتی که روبه رو شود، تاب می آورد و می تازد. روزهایی را که ناامید می شوید از زندگی کنار بگذارید و نا امید نشوید. برای هدفتان پله به پله حرکت کنید و بدانید که سرانجام به خواسته خودتان خواهید رسید. جویندگان انسانهای خاصی نبوده اند وبرای یافتن هر چه که در پی ان هستند، زحمت بسیار کشیده اند.

بوعلی برای یافتن معنی یک کلمه بیش از چهل بار عبارتی را خواند و پس از چهل بار فهمید که مفهوم جمله چیست. بوعلی پزشک بود و بزرگ اما از پای ننشست و ادامه داد. ادیسون برای کشف برق بیش از هزار بار زحمت کشید و هر بار شکست خورد، ولی هر بار گفت که این راه هم به هدف نرسید، هیچ وقت نگفت که شکست خوردم و گفت که این راه هم مرا به هدف نزدیک نکرد و حالا باید راه جدیدی پیدا کنم.

همه انسانهای بزرگ برای یافتن گمشده خود روزها و شب های زیادی زحمت کشیده اند و هیچ وقت خود را از دیگران بالاتر ندانستند. انسانها همه با هم برابرند، مگر اینکه تلاش و زحمتشان زیاد باشد. مگر این که تقوا داشته باشند. پس هدف خود را دست یافتنی بدانید و برایش سرمایه گذاری کنید.

هدفتان و گمشده تان را با هر کس در میان مگذارید تا از گزند و سخن دیگران در امان باشید. جویندگان کسانی هستند که ثانیه به ثانیه عمرشان را می سازند، نه متوقف می شوند و نه نا امید، فقط حرکت می کنند و راه می روند و می تازند تا به مقصد برسند.

نتیجه گیری: برای روزهای بهاری تان زمستان را سپری کنید و از گزند تگرگ نترسید و همواره در هر شرایطی آفتاب امید را فرا خوانید و بسیار امیدوار باشید.

انشاء های پیشنهادی :
انشا در مورد جنگل ترسناک
و
انشا در مورد صرفه جویی در مصرف آب
و
انشا در مورد ژاکت

☑️ به پایان انشا درباره جوینده یابنده است رسیدیم. برای درج دیدگاه می توانید از بخش نظرات در انتهای همین مطلب استفاده نمایید.

همه میگن فقط با تلاش و پشتکار! نه اینطور نیست! تلاش وقتی نتیجه میده که برای رفع اشکالات درسی، برای افزایش انگیزه و داشتن روحیه‌ی قوی، بهترین پشتیبان و استاد همراهت باشه. تو هم کنکوری هستی و برای قبولی در کنکور حداقل یکی ازین موارد رو نیاز داری و حقته که داشته باشی از هرجای ایران که هستی، می‌تونی همین الان مشاوره رایگان بگیری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو