تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا مدارس تعطیل شد؟

منبع: شبونه

7

1401/10/19

11:52


آیا فردا سه شنبه مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس سه شنبه 20 دی 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، …

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا مدارس تعطیل شد؟

آیا فردا سه شنبه مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس سه شنبه 20 دی 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا سه شنبه 20 دی 1401 مدارس تعطیل است؟

تا این لحظه مدارس فردا باز است و شاخص آلودگی هوا وارد مرد هشدار نشده است اما ممکن است تا ساعات پایانی شب وارد مرز هشدار شد و آموزش و پرورش ناچار به تعطیلی کردن مدارس فردا بگیرد.

تعطیلی مدارس یکی از ابهاماتی است که با شروع فصل سرما و آلودگی هوا برای دانش آموزان به وجود می آید در هفته گذشته آلودگی هوا به قدری بالا بود که مدارس کلانشهرها تعطیل شد و به صورت غیرحضوری برگزار گردید.

حالا بعد از گذشت یک هفته باز هم آلودگی در تهران و سایر کلانشهرهای کشورمان جولان می دهد آلودگی که باعث آسیب های بسیار شدیدی به سلامتی انسان وارد می شود.

پزشکان در روزهای اخیر تاکید داشته اند افرادی که بیماری زمینه ای دارند و سالمندان و خانم های باردار از خانه خارج نشوند.

سال‌های زیادی است آلودگی هوا در کشورمان به یکی از معضلات اصلی تبدیل شده است جالب است بدانید که در دوران محمود احمدی نژاد طرحی به عنوان باران مصنوعی مطرح شده بود که با استفاده از چند هزار هواپیمای آب پاش بر فراز تهران آلودگی را کم کنند به گفته کارشناسان این اقدام غیر منطقی و تخیلی بود حالا کارشناسان محیط زیست می گویند که آلودگی های هوای تهران و کلانشهرها با باران از بین نخواهد رفت و نیاز به باد دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو