آشنایی با بهترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول

آشنایی با بهترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول


منبع: همگردی

4

1401/10/19

12:33


یکی از موارد مهم در تدارک یک جشن عروسی، تهیه و خرید لباس عروس بوده و بالطبع خانم ها تمایل دارند زیباترین لباس عروس را بپوشند. برای خرید لباس عروس میتوان به جاهایی در داخل یا خارج از کشور مراجعه کرد و شهر استانبول هم گزینه مناسبی برای این منظور هست. ترکیه یکی از قطب های مهم تولید پوشاک در جهان بوده و صنعت نساجی و تولید پوشاک این کشور از توان بالایی برخوردار است. امروزه، انواع پوشاک، لباسهای مجلسی و عروس از ترکیه به کل دنیا صادر شده و از کیفیت خیلی بالایی برخوردارند. با ما در مقاله بهترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول همراه شده تا شما را با تعدادی از مشهورترین مراکز خرید لباس عروس در استانبول آشنا کنیم.

خیابان باکرکوی در استانبول

خیابان باکرکوی یکی از معروف ترین و محبوب ترین خیابان های استانبول هست. در این محله شما مراکز خرید و پاساژهای زیادی را می بینید که انواع لباس عروس و مجلسی را عرضه کرده و محل مناسبی برای خرید این نوع لباسها با قیمتهای مختلف هستند.

خیابان باکرکوی در استانبول

محله نیشان تاشی

نیشان تاشی یکی از محله های لوکس و مشهور استانبول بوده و در بخش اروپایی این شهر جای دارد. انواع لباس های عروس و مجلسی و انواع برندهای معتبر دنیا را می توانید در این محله بیابید. قیمت لباسها بسته به مدل و نوع لباس متغیر است. برای رفتن به نیشان تاشی هم می توانید با تاکسی از میدان تکسیم به سمت این محله بروید.

محله نیشان تاشی

خیابان بغداد

خیابان بغداد در بخش آسیایی استانبول جای دارد. این خیابان از منطقه کادیکوی تا جویزلی امتداد داشته و برای رفتن به این خیابان می توانید از وسایلی مانند لنج و کشتی، تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید. مراکز خرید متعددی در این خیابان انواع لباسهای عروس و مجلسی را با قیمت مناسب عرضه می کنند.

خیابان بغداد

منطقه فاتیح

شما می توانید در خیابان فوزی پاشا این منطقه مغازه های فروش لباس عروس و مزون های زیادی را ببینید. برای رفتن به این خیابان می توانید از مترو بهره برده و در ایستگاه مترو فاتیح پانصد متر به سمت راست بروید تا به این خیابان و مراکز خریدش برسید. لازم است بدانید لباسهای این منطقه دارای کیفیت بالایی هستند و قیمت بالایی دارند.

منطقه فاتیح

خرید اینترنتی

امروزه، خرید اینترنتی در دنیا بسیار متداول شده و افراد برای خرید مایحتاج خود بدون طی هیچ مسافتی از این طریق بهره می برند. شما می توانید برای خرید لباس عروس هم از این راه اقدام کنید. با مراجعه به وبسایتهای خرید لباس عروس مانند وبسایت هپسی بورادا لباس دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید. گرچه خرید کالایی مثل لباس عروس به شکل غیر حضوری ممکن است ریسک بالایی داشته باشد، ولی شما می توانید با دقت و بررسی کامل انتخاب خوبی داشته باشید.

خرید اینترنتی

خرید بصرفه با مراجعه به مراکز خرید ارزان قیمت

مناطق مال تپه و پندیک مناطقی در بخش آسیایی استانبول بوده و دارای مراکز خرید لباس هستند. اگر بدنبال یک لباس عروس زیبا و ارزان هستید، برای خرید به این مناطق بروید. در این دو محل می توانید لباسهایی با کیفیت متوسط و قیمت پایین را پیدا کرده و خریداری کنید.

خرید بصرفه با مراجعه به مراکز خرید ارزان قیمت

منطقه عمرانیه

یکی از مناطق ارزان قیمت استانبول، منطقه آسیایی عمرانیه بوده و خیابان علمداغ در این محل دارای مراکز خرید لباس، بوتیک ها و مراکز مد زیادی است. با مراجعه به این خیابان می توانید لباس عروس با کیفیت معمولی و قیمت متوسط را پیدا کنید و بخرید.

منطقه عمرانیه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو