عرضه‌ی Redfall روی Game Pass کمی برای Arkane ترسناک است

منبع: گیمفا

4

1401/10/19

13:03


هاروی اسمیث (Harvey Smith)، کارگردان بازی Redfall، به تازگی کمی در مورد عرضه‌ی این بازی از روز اول روی سرویس Game Pass صحبت کرده است.

عرضه‌ی Redfall روی Game Pass کمی برای Arkane ترسناک است

هاروی اسمیث (Harvey Smith)، کارگردان بازی Redfall، به تازگی کمی در مورد عرضه‌ی این بازی از روز اول روی سرویس Game Pass صحبت کرده است.

Redfall اولین بازی استودیوی Arkane به عنوان یک استودیوی فرست پارتی ایکس باکس خواهد بود (Deathloop در ابتدا به عنوان یک انحصاری زمانی پلی استیشن 5 عرضه شد). این یعنی این بازی قرار است شامل تفاوت‌های بزرگی برای این استودیو باشد. همانند تمام بازی‌های انحصاری مایکروسافت، Redfall هم از روز اول روی سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود. این یعنی این بازی پتانسیل رسیدن به تعداد بازیکنان بسیار بیشتری نسبت به عناوین قبلی Arkane را دارد. مسئله‌ای که ظاهرا خود استودیو هم از آن آگاه است.

کارگردان این استودیو یعنی هاروی اسمیث در مصاحبه‌ای جدید با GamesRadar در این مورد صحبت کرده و گفته که به لطف عرضه روی Game Pass از روز اول یک بازی Arkane می‌تواند مخاطبان بسیار بیشتری را جذب کند. مسئله‌ای که به گفته‌ی اسمیث هم‌زمان شوکه‌کننده و کمی ترسناک است:

حس می‌کنم که با Xbox Game Pass این فرصت برای ما به وجود آمده تا خود را به عنوان یک استودیو معرفی کرده و ارزش‌های خلاقانه خودمان را به نمایش بگذاریم. ما می‌توانیم افراد زیادی را به بازی‌های خود معرفی کنیم. امیدوارم که بتوانیم مردم را به کارهایی که می‌کنیم جذب کنیم: خلق جهان‌هایی عمیق، داستان‌گویی محیطی، نمایان شدن نتایج مبارزات و قدرت‌های شما و خلق جهان‌هایی که یک تاریخچه و شخصیت واقعی را دارند.

پتانسیلی که Game Pass در اختیار ما قرار می‌دهد برای ما عظیم است. این به نوعی شوکه‌کننده و همینطور ترسناک است. چند نفر قرار است Redfall را در هفته‌ی اول بازی کنند؟ ما خیلی سریع بازخوردهای زیادی را دریافت خواهیم کرد. افراد زیادی قادر خواهند بود تا حاصل کار ما در چند سال گذشته را ببینند.

بازی Redfall در نیمه‌ی اول سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. طبق شایعات این بازی ماه مه را برای عرضه در نظر گرفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو