هانده ارچل رسوا شد آبروی هانده ارچل رفت +عکس

منبع: شبونه

3

1401/10/19

13:39


هانده ارچل بازیگر اهل ترکیه بوده که سالهای زیادیست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارد و شهرت و محبوبیت زیادی در ترکیه دارد. هانده ارچل رسوا شد یکی از رسانه های ترکیه اعلام کرده که هانده ارچل تا به حال به چندین بازیگر مرد نامزد بوده و در نهایت رابطه خود را با انها …

هانده ارچل بازیگر اهل ترکیه بوده که سالهای زیادیست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارد و شهرت و محبوبیت زیادی در ترکیه دارد.

هانده ارچل رسوا شد آبروی هانده ارچل رفت +عکس

هانده ارچل رسوا شد

یکی از رسانه های ترکیه اعلام کرده که هانده ارچل تا به حال به چندین بازیگر مرد نامزد بوده و در نهایت رابطه خود را با انها به هم زده است.

او در طول زندگی خود با بازیگرانی همچون اکین مرت دایماز ، مورات دالکلیج ، کرم بورسین و کان ییلدیریم نامزد بوده است اما هر سر به بهانه های مختلف رابطه اش را با آنها قطع کرده است.

حالا قطع رابطه او با نامزد اخرش یعنی کان ییلدیریم نشان داده که خانم هانده ارچل به قانون اخلاقی پایبند نیست و به دنبال تنوع طلبی است.

هانده ارچل رسوا شد آبروی هانده ارچل رفت +عکس

هانده ارچل در فیلم سینمایی مست عشق در کنار شهاب حسینی و پارسا پیروزفر بازی کرده است.

بیوگرافی

هانده ارچل به انگلیسی Hande Erçel در 24 نوامبر 1993 در باندیرما، ترکیه به دنیا آمد. پدرش کایا ارچل و مادرش آیلین ارچل هستند. مادرش در سال 2019 به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت. هانده یک خواهر کوچک تر به نام غمزه ارچل دارد که طراح لباس و بازیگر است. قد او 175 سانتیمتر و وزنش حدود 55 کیلوگرم است. هانده در مسابقات زیبایی دوشیزگان جهان 2012 در آذربایجان شرکت کرد و مقام دوم را به دست آورد، او از دانشگاه هنر های زیبا فارغ التحصیل شده است.

هانده در حالی که هنوز در یک دبیرستان محلی تحصیل می کرد به بازیگری علاقه مند شد، با این حال، والدینش از او خواسته بودند که بر تحصیلات خود تمرکز کند و کسب مدرک دانشگاهی را در اولویت قرار دهد. در طول چهار سال دبیرستان، هانده مهارت های بازیگری خود را با باشگاه نمایش مدرسه تمرین کرد و در نمایشنامه های مختلف مدرسه ظاهر شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو