علی دایی در اینستاگرام رکورد لایک را شکست این پست علی دایی غوغا کرد

منبع: شبونه

4

1401/10/19

16:00


علی دایی در اینستاگرام رکورد زد رکورد این پست علی دایی غوغا کرد پست پستی که درباره تصمیم نداشتن به مهاجرت از ایران بود و بیش از 3 میلیون کاربر این پست را لایک کردند تا رکورد لایک در بین ایرانی ها در اینستاگرام را به نام خود ثبت کند. علی دایی در اینستاگرام رکورد …

علی دایی در اینستاگرام رکورد زد رکورد این پست علی دایی غوغا کرد پست پستی که درباره تصمیم نداشتن به مهاجرت از ایران بود و بیش از 3 میلیون کاربر این پست را لایک کردند تا رکورد لایک در بین ایرانی ها در اینستاگرام را به نام خود ثبت کند.

علی دایی در اینستاگرام رکورد لایک را شکست این پست علی دایی غوغا کرد

علی دایی در اینستاگرام رکورد زد

این رکورد قبلا متعلق پست تبریک تولد فرشته حسینی تولد نوید محمدزاده بود که حالا هواداان علی دایی رکورد را از آن خود کردند.

بعد از اینکه امیرحسین حاجی نصیری یکی از کارشناسان شبکه افق گفته بود قوه قضاییه نباید علی دایی را ممنوع الخروج کند تا این چهره از ایران برود و کشور از حضور چنین ادمهایی تطهیر شود.

علی دایی در پستی با اشتراک گذاشتن تصویر خود نوشت :کسی میرود که آمده باشد

علی دایی در اینستاگرام رکورد لایک را شکست این پست علی دایی غوغا کرد

این پست علی دایی لایک های یک چهره ایرانی در اینستاگرام را شکست.

لازم به ذکر است که بیشترین لایک در اینستاگرام مربوط به عکس لیونل مسی با جام قهرمانی جام جهانی است.

نکته مهم این است که این پست ۶ روز پس از انتشار در صفحه ۱۱ میلیونی علی دایی چنین رکوردی را به نام خود ثبت کرد در حالی که صفحاتی که فالوورهای بیشتری دارند حتی به چنین عددی هم نمی رسند.

پیش از این یکی از جالب ترین پست های اینستاگرامی ایران، پست نوید محمدزاده در مورد تبریک تولد همسرش بود.

همچنین ببینید:

⚡️فیلم کامل/ تمسخر و توهین به علی دایی در شبکه افق

⚡️توهین و فحاشی زشت امیر تتلو به علی دایی

⚡️بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر علی دایی

نوید محمدزاده پستی با موضوع عاشقانه برای فرشته حسینی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در کمال تعجب 2.5 میلیون لایک و 16 میلیون بازدید به دست آورد.

رکورد شکنی در اینستاگرام از کی شروع شد؟

رکورد شکنی در اینستاگرام زمانی آغاز شد که کایلی جنر مدل آمریکایی با پست کردن عکس «استورمی وبستر» فرزند تازه متولد شده اش، توانست رکورد لایک را در اینستاگرام به دست بگیرد. در طول چند روز گذشته نیز امیر تتلو انتشار یکی از آهنگ‌های جدید خود به نام «کی فکرش رو می‌کرد» را منوط به گذاشتن ۱۳ میلیون کامنت کرد که پس از چند روز این عدد را به ۱۵ میلیون کامنت تغییر داد. تتلو با عبور کامنت‌ها از ۱۶ میلیون ، شکستن رکورد را به طرفداران خود تبریک گفت و از آن‌ها خواست تا همچنان به این کار ادامه دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو