حضور همراه اول با مجموعه‌ای از دستاوردهای هوشمندسازی در نمایشگاه کشاورزی

منبع: فوت و فن

5

1401/10/19

20:56


اپراتور اول با هدف ارائه آخرین دستاوردها و تجربیات خود در حوزه «هوشمندسازی کشاورزی» در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران حضور دارد.

اپراتور اول با هدف ارائه آخرین دستاوردها و تجربیات خود در حوزه «هوشمندسازی کشاورزی» در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران حضور دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، «هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران» صبح امروز دوشنبه 19 دی 1401 به مدت چهار روز با حضور سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و مشارکت همراه اول به عنوان پرچمدار هوشمندسازی در کنار شرکت های بزرگ و فعالان حوزه کشاورزی در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

همراه اول که در این رویداد با محوریت «هوشندسازی مزارع کشور» حضور یافته، در 3 زون تخصصی به ارائه سرویس و راهکارهای هوشمند ارتباطی در تطابق با نیاز جامعه کشاورزان می پردازد که علاقه مندان می توانند با حضور در سالن 6 این نمایشگاه، به بازدید از این بخش ها بپردازند.

بخش های تخصصی «مزرعه هوشمند»، «مارکت پِلیس کشاورزی» و «کشاورزی قراردادی» که در لایه سرویس ها و راهکارهای سازمانی همراه اول در این نمایشگاه حاضر شده اند هر کدام به تفکیک به ارائه «مدیریت هوشمند مزارع و اراضی کشاورزی»، «بستری برای تأمین نیازمندی کشاورزان از چندین تأمین کننده» و «مدیریت یکپارچه کشت قراردادی و ارائه تسهیلات به کشاورزان» می پردازند.

همچنین در کنار راهکارهای هوشمند همراه اول در حوزه کشاورزی، جدیدترین سرویس های سازمانی اپراتور اول تلفن همراه کشور نظیر آواک (POC)، محصولات و خدمات سازمانی و خودروی هوشمند نیز در این رویداد به نمایش در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده است.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مأموریت «تحقق رویای دیجیتال» و چشم انداز تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند و با هدف توانمند سازی اکوسیستم دیجیتال، در این نمایشگاه حاضر شده تا ضمن توانمندسازی یکی از صنایع سنتی کشور برای ورود به دنیای نوین، آخرین دستاوردها و فناوری های تخصصی خود را نیز به اهالی این صنعت ارائه کند.

اپراتور اول تلفن همراه کشور معتقد است که با مهاجرت به سمت بسترهای نوین ارتباطی و هوشمندسازی صنعت کشاورزی، می توان به اهداف والای افزایش کیفیت تولید و همچنین بالاترین سطح استانداردهای جهانی دست یافت و از این رو دستاوردهای علمی، تجربیات و ماحصل تخصص مهندسان نخبه این کشور در حوزه هوشمندسازی را به بزرگترین نمایشگاه کشاورزی کشور آورده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو