تعطیلی مدارس و ادارات در این استان ها

5

1401/10/19

22:47


تعطیلی مدارس و ادارات در این استان ها

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

حاجی حاجی گلدی‌کر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان اظهارداشت: در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمام ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت 3 روز در فاصله روز های 20 تا 22 دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: به علت برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود و در عین حال بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، همه مدارس به استثنای دانش‎آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری هستند.

وی افزود: رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.

آموزش در مدارس آذربایجان غربی غیر حضوری است

- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: آموزش درمدارس استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به علت کاهش محسوس دما غیر حضوری است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد، تعطیلی مدارس در راستای اجرای مصوبه کارگروه سوخت استان و به‌منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی انجام می‌شود، لازم است دانش آموزان با حضور در کلاس‌های غیر حضوری در شبکه شاد روند آموزش را پیگیر باشند.

این اطلاعیه می‌افزاید، امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد، این اقدام به علت پیش بینی برودت هوا و افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف انرژی بوده و تمامی مدارس آذربایجان غربی را شامل می‌شود.

امتحانات داخلی لغو و زمان برگزاری متعاقباً از طریق مدیران مدارس به دانش آموزان و اولیا اطلاع رسانی خواهد شد.

ادارات آذربایجان غربی نیز بر اساس اعلام معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار در راستای در اجرای مصوبه کارگروه سوخت استان و بمنظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ادارات آذربایجان غربی روز سه شنبه دو ساعت زودتر از وقت قانونی تعطیل می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو