بیوگرافی علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من تا مهاجرت +عکس

منبع: شبونه

5

1401/10/19

23:43


علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من میباشد سریالی که در سال 1377 تولید شد او متولد ۱۱ آبان ۱۳۵۵ درت هران است و سرریال در قلب من تجربه بسیاری خوبی برای علیرضا خطیبی به شمار می آمد در این صفحه به بیوگرافی از علیرضا خطیبی بازیگر باسابقه کشورمان میپردازیم و شاید …

علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من میباشد سریالی که در سال 1377 تولید شد او متولد ۱۱ آبان ۱۳۵۵ درت هران است و سرریال در قلب من تجربه بسیاری خوبی برای علیرضا خطیبی به شمار می آمد در این صفحه به بیوگرافی از علیرضا خطیبی بازیگر باسابقه کشورمان میپردازیم و شاید شما بخواهید بدانید که علیرضا خطیبی الان کجاست و آیا فعالیت بازیگری دارد یا خیر!

بیوگرافی علیرضا خطیبی از نقش علی در سریال در قلب من تا مهاجرت +عکس

بیوگرافی علیرضا خطیبی بازیگر

علیرضا خطیبی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ایران است او متولد ۱۱ آبان ۱۳۵۵ در تهران بوده و در رشته تئاتر تحصیل کرده است و در سال 1375 با حضور در کلاس های بازیگری استاد سمندریان تکنیک های بازیگری حرفه ای را فرا گرفت و در سریال در قلب من به شهرت دست یافت و نشان داد بازیگر بسیار قابلی است.

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی حسن اکلیلی بازیگر

⚡️بیوگرافی سعید اکبری مجری تلویزیون

⚡️بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

او هم دوره پارسا پیروزفر و لعیا زنگنه میباشد.

بیوگرافی علیرضا خطیبی از نقش علی در سریال در قلب من تا مهاجرت +عکس

نویسندگی

ایشان در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد و سریال ویژه برنامه جام جهانی 21 را نویسندگی کرده است و تجربه موفق برای وی به شمار می اید.

مهاجرت

آقای خطیبی مدت هاست که دیگر در عرصه بازیگری فعالیت ندارد و به نظر میرسد که مهاجرت کرده است.

بیوگرافی علیرضا خطیبی از نقش علی در سریال در قلب من تا مهاجرت +عکس

سریال در قلب من

انها سریالی که آقای علیرضا خطیبی در آن بازی کرده است سریال در قلب من بوده است که نقش علی را بر عهده داشت.

حمید لبخنده یکی از کارگردانان فعال دهه 70 و 80 بود که با کارگردانی سریال هایی چون در پناه تو، در قال من، به من با و … سعی در پرداختن به مسائل و مسائل جوانان داشت. در این دو دهه حتی می توان گفت که او با کارگردانی سریال در پناه تو موفق به شکستن تابوی تلویزیون شد و پس از انجام این کار به کارگردانی مجموعه تلویزیونی در قلب من ادامه داد و می خواست موفقیت خود را تکرار کند. اگرچه سعی کرد از زاویه ای متفاوت به مسائل جوانان بپردازد، اما مانند سریال درپناه تو که در زمان پخش خیابان ها خلوت بود، موفقیت چندانی کسب نکرد.

بیوگرافی علیرضا خطیبی از نقش علی در سریال در قلب من تا مهاجرت +عکس

البته نه این‌که سریال در قلب من مخاطب نداشته باشد، اما این انتظار می‌رفت که دوباره به همان میزان بیننده داشته باشد. او در سریال در قلب من به غیر از آن‌که نگاهی به مسائل و مشکلات جوانان داشت، سراغ زندگی‌های تجملاتی یا به قول معروف لاکچری رفت و تصویرگر زندگی دو خانواده از قشر فقیر و ثروتمند شد. همچنین او در این سریال از سه نسل مسن، میانسال و جوان دعوت کرده بود تا نقش خانواده به معنای واقعی‌اش در کارش پررنگ باشد. به بهانه بازپخش این سریال که این روز‌ها روی آنتن آی‌فیلم ۲ است، نگاهی به جزئیات این سریال داشتیم و با رزیتا غفاری، ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی این سریال به نام سارا هم به گفتگو نشسته‌ایم که در ذیل می‌خوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو