7 توصیه مد برای خانم های خوش سلیقه

7 توصیه مد برای خانم های خوش سلیقه


منبع: تیپ زا

5

1401/10/20

00:20


7 توصیه مد برای خانم های خوش سلیقه 7 توصیه مد برای خانم های خوش سلیقه : اگرچه همه هر روز صبح لباس می پوشند، لباس پوشیدن پیچیده ترین و خسته کننده ترین فعالیت صبحگاهی است. بیشتر ما جلوی کمد پر از لباس ایستاده ایم و همچنان می گوییم: «چیزی برای پوشیدن ندارم». پس مطمئن […]

7 توصیه مد برای خانم های خوش سلیقه

7 توصیه مد برای خانم های خوش سلیقه

7 توصیه مد برای خانم های خوش سلیقه : اگرچه همه هر روز صبح لباس می پوشند، لباس پوشیدن پیچیده ترین و خسته کننده ترین فعالیت صبحگاهی است. بیشتر ما جلوی کمد پر از لباس ایستاده ایم و همچنان می گوییم: «چیزی برای پوشیدن ندارم». پس مطمئن باشید که در این چالش روزانه تنها نیستید. توصیه هایی که برای شما دارم به شرح زیر است:

نسبت ها را متعادل کنید

بدیهی است که شما می خواهید قسمت هایی از بدن خود را که به آنها افتخار می کنید، مانند کمر باریک یا بازوهای نشان دهید. بخش دشوار این است که بدانید چگونه قسمت های کمتر محبوب را کم اهمیت جلوه دهید.

تاکتیکی که می‌توانید از آن استفاده کنید، اضافه کردن حجم مخالف مانند پوشیدن شلوارهای گشاد برای متعادل کردن نیمه بالایی است که لباسی متناسب می‌پوشید. شما نباید چیزی خیلی بزرگ بپوشید زیرا این کار شما را بزرگتر نشان می دهد.

حواس پرتی تاکتیک دیگری است که می توانید از آن استفاده کنید. اگر اندامی گلابی شکل دارید، می‌توانید شلوار مشکی فراموش‌شدنی را با شال‌های پررنگ بپوشید یا تمرکز را به قسمت بالایی بدن خود بیاورید.

ترندهای مناسب سن بپوشید

احتمالاً نسخه های بزرگسالی از سبک هایی وجود دارد که شما آنها را تحسین می کنید. به عنوان مثال تاپ های برش را در نظر بگیرید.

می توانید یک دامن با کمر بلند بپوشید. همچنین می توانید یک تاپ کراپ را روی یک تاپ سفت بلندتر بپوشید تا ناحیه شکم را بپوشانید.

بیشتر بخوانید: چگونه یک دختر شیک باشیم؟

اگر سایز سوتین مناسب بپوشید لاغرتر به نظر می رسید

موقعیت سینه ها و نحوه قرار گرفتن آن بر روی سینه شما تفاوت زیادی در نحوه تناسب لباس شما ایجاد می کند. اگر سوتین سایز مناسب بپوشید، برآمدگی یا افتادگی وجود نخواهد داشت . این نشان می دهد که استایل شما از زوایای مختلف صاف کننده به نظر می رسد.

وسط راه بین شانه و آرنج شما باید هدف باشد. اگر قسمت مرکزی جلویی سوتین صاف باشد،چروک یا شکاف نداشته باشند و سوتین برآمدگی ایجاد نکند، ظاهری عالی به دست می‌آورید. اگر بتوانید دو انگشت خود را زیر بند فشار دهید و احساس راحتی کنید، تناسب کامل به دست می آید.

بیش از حد همسان نباشید

همیشه سعی کنید به جای تمرکز بر روی همسانی (به معنای سنتی) لباس هایی بپوشید که یکدیگر را تقویت کنند. این را می توان با انتخاب یک چرخ رنگ ساده به دست آورد. رنگ هایی که در مقابل یکدیگر قرار دارند کاملاً با هم مطابقت دارند.

می توانید این کار را با آوردن شانه هایی مانند آبی سرمه ای از بنفش و نارنجی و زعفرانی انجام دهید. همچنین می توانید رنگ و بافت اکسسوری خود را متنوع کنید.

به طور انتخابی پوست خود را نشان دهید

اگر لباس کوتاهی به تن دارید، می توانید روی دکلره تمرکز کنید. با این کار از دست و پاهای برهنه خودداری کنید. یکی دیگر از گزینه ها، لباسی است که بدن را در آغوش می گیرد و دارای لبه و یقه معقول است. دامنی که چند اینچ از زانو شما فاصله دارد.

بیشتر برای لباس های مهمتری خرج کنید

گزینه‌های باکیفیت زیادی برای لباس ها با قیمت‌های پایین وجود دارد. وقتی می‌توانید چیزی با کیفیت بالاتر و ماندگاری طولانی‌تری تهیه کنید، کالاهای اصلی را ارزان نخرید.

موهای خود را به یکباره بیش از حد رنگ تغییر ندهید.

هنگامی که یک زن 45 ساله ناگهان موهای خود را آبی یا آج فیلی و… رنگ می کند، به نظر نمی رسد که مد روز باشد، بلکه بیشتر یک بحران است.”برخی هایلایت های رنگی را در آن قرار دهید و کارها را به تدریج انجام دهید، در غیر این صورت ممکن است با یک فاکتور شوک افراد را خاموش کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو