سجاد انوشیروانی الان کجاست؟

منبع: نم نمک

3

1401/10/20

01:14


از 4 کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون وزنه برداری ، تنها سوابق مدیریتی 2 کاندیدا از جمله سجاد انوشیروانی برای شرکت در انتخابات تایید شده است.

سجاد انوشیروانی الان کجاست؟

تایید صلاحیت سجاد انوشیروانی برای کاندیدای وزنه برداری برای شرکت در انتخابات

به گزارش نم نمک ، زمان برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری طبق اعلام هیات رییسه فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان 18 بهمن پیش بینی شده است ، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی در پاسخ به این پرسش که از 4 کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون وزنه برداری سوابق مدیریتی چند نفر از کاندیداها برای شرکت در انتخابات تایید شده است ، گفت : در حال حاضر سوابق مدیریتی 2 نفر از کاندیداها تایید شده که در حال پیگیری کارهای آنها هستیم.

سجاد انوشیروانی الان کجاست؟

سجاد انوشیروانی الان کجاست؟

وی در خصوص تایید صلاحیت یک کاندیدای شمشیربازی از نظر سوابق مدیریتی برای شرکت در انتخابات ، اظهار کرد : شمشیربازی تنها یک کاندیدا دارد که سوابق مدیریتی وی از سوی کمیسیون تطبیق وزارت ورزش بررسی و تایید شده است ، مدارک او را به نهادهای نظارتی ارسال کردیم تا مشکلی برای شرکت در انتخابات نداشته باشد.

فرهادیان در پایان همچنین درباره زمان برگزاری انتخابات شمشیربازی افزود : منتظر هستیم تا هیات رییسه فدراسیون زمان برگزاری مجمع انتخابات را به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد کند که بعد از بررسی ، تاریخ نهایی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش نم نمک ، گفته می شود که سجاد انوشیروانی و ایوب بهتاج تایید صلاحیت مدیریتی شده اند و مدارک جلیل امیری ناقص است که قرار است آن را تکمیل کند.

بیوگرافی

سجاد انوشیروانی متولد 22 اردیبهشت 1363 در اردبیل وزنه بردار ایرانی بازنشسته دسته فوق سنگین است.

انوشیروانی از قهرمانان سابق وزنه برداری است که هم اکنون سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان اردبیل را نیز بر عهده دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو