به مامان چیزی نگو محمد مهدی کرمی (فیلم منتشر شده از خبرگزاری فارس)

منبع: شبونه

4

1401/10/20

01:36


به مامان چیزی نگو محمد مهدی کرمی (فیلم منتشر شده از خبرگزاری فارس) که معتقد است محمد مهدی کرمی چون عزیز خانواده اش بوده است دلیل نمیشود که قصاص نشود. ویدیو خبرگزاری فارس از به مامان چیزی نگو محمد مهدی کرمی https://static4.bartarinha.ir/servev2/bEwd0gl7qoyJ/Bumv1zAHak0,/Img+5274.mp4 محمد مهدی کرمی یکی از افرادی بود که به دلیل مشارکت در قتل …

به مامان چیزی نگو محمد مهدی کرمی (فیلم منتشر شده از خبرگزاری فارس) که معتقد است محمد مهدی کرمی چون عزیز خانواده اش بوده است دلیل نمیشود که قصاص نشود.

ویدیو خبرگزاری فارس از به مامان چیزی نگو محمد مهدی کرمی

محمد مهدی کرمی یکی از افرادی بود که به دلیل مشارکت در قتل روح الله عجمیان (بسیجی اهل کرج) اعدام شد که اعدام او حواشی را به همراه داشت.

او زمانی که از حکم اعدام خود با خبر شد در تماس تلفنی با پدر گفته بود که به دلیل وضعیت روحی مادرش خبر حکم اعدام را به مادرش نگوید که این جمله در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته بود.

به مامان چیزی نگو محمد مهدی کرمی (فیلم منتشر شده از خبرگزاری فارس)

محمد مهدی کرمی اهل نظرآباد کرج بوده که در مراسم چهلم حدیث نجفی به جرم مشارکت در قتل روح الله عجمیان دستگیر و بعد از چند ماه اعدام شد.

رویداد 24 نوشت:

محمدمهدی کرمی جوان ۲۲ ساله متولد سال ۱۳۷۹ بود. او ساکن کرج اما اهل بیجار بود. خانواده کرمی مدت‌ها قبل از کردستان به نظرآباد استان البرز در نزدیکی کرج مهاجرت کرده‌اند. محمدمهدی کرمی در رشته کاراته فعالیت حرفه‌ای داشت.

خانواده کرمی به لحاظ درآمد مالی جزو خانواده‌های ضعیف به شمار می‌روند. ماشاءالله کرمی پدر محمدمهدی کرمی، «دستفروش دستمال کاغذی» است و به جز محمدمهدی یک فرزند دیگر هم دارد که به گفته خودش معلول است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو